شرحتعدادقیمت (تومان)

اخبار ماه فروردین سال 1402

این افراد اجازه شرکت در کنکور را ندارند+قوانین جدید

این افراد اجازه شرکت در کنکور را ندارند+قوانین جدید ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
سونیا عابدینی

سازمان سنجش اعلام کرد که یک گروه از مشمولان به ادامه تحصیل نیستند و در صورت شرکت در آزمون سراسری و قبولی در آن، دانشگاه‌ها نمی‌توانند آنها را ثبت‌نام کنند.

ادامه مطلب

این مشمولان سربازی اجازه شرکت در کنکور را ندارند+ آخرین خبر

این مشمولان سربازی اجازه شرکت در کنکور را ندارند+ آخرین خبر ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
سونیا عابدینی
خبر آنلاین

ایسنا نوشت: طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، مشمولان غایب مجاز به ادامه تحصیل نیستند و در صورت شرکت در آزمون سراسری و قبولی در آن، دانشگاه ها مجاز به ثبت نام از آنها نمی‌باشند.

ادامه مطلب

اخبار ماه آذر سال 1401

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 اعلام شد

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1402 اعلام شد ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
سونیا عابدینی

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ از روز چهارشنبه ۱۶ آذر ماه آغاز می‌شود و تا روز ‌سه‌شنبه ۲۲ آذرماه ادامه دارد.

ادامه مطلب

اخبار ماه اردیبهشت سال 1401

هوشمندسازي ازمون‌ها با توانمندي سازمان سنجش و حمايت دولت محقق مي‌شود

هوشمندسازي ازمون‌ها با توانمندي سازمان سنجش و حمايت دولت محقق مي‌شود ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
سونیا عابدینی

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پس از مراسم تقدیر از برگزیدگان بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در نشست شورای مدیران سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: با توجه به حضور افراد توانمند و با تجربه و حمایت‌های دولت از سازمان سنجش، اهداف ارزشمندی همچون هوشمندسازی آزمون‌ها محقق خواهد شد و موجب آرامش بیشتری برای داوطلبان و خانواده‌های آنان می‌شود.

ادامه مطلب

انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری در ۴ تیر 1401

انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری در ۴ تیر 1401 ۱۴۰۱/۰۲/۱۱
احمد حسینی
باشگاه خبرنگاران جوان

انتشار کارت ورود به جلسه کنکور سراسری در تاریخ ۴ تیر می باشد.

ادامه مطلب

اخبار ماه فروردین سال 1401

برگزاری کنکور از سال 1403 الکترونیکی می شود

برگزاری کنکور از سال 1403 الکترونیکی می شود ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
سونیا عابدینی

برگزاری کنکور از سال 1403 الکترونیکی می شود

ادامه مطلب

اطلاعيه شرايط و ضوابط، تاريخ و نحوه ثبت نام در ازمون کارشناسي ارشد ناپيوسته دوره هاي فراگير دانشگاه ازاد اسلامي +سال 1401 (نوبت

اطلاعيه شرايط و ضوابط، تاريخ و نحوه ثبت نام در ازمون کارشناسي ارشد ناپيوسته دوره هاي فراگير دانشگاه ازاد اسلامي +سال 1401 (نوبت ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
سونیا عابدینی

به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام در آزمون كارشناسي ارشد ناپيوسته دوره هاي فراگير دانشگاه آزاد اسلامي سال 1401 (نوبت اول) مي‌رساند كه ثبت‌نام براي شركت در آزمون مذكور از طريق درگاه اطلاع رساني اين سازمان از روز دو شنبه  تاریخ 1400/12/23 آغاز و در روز شنبه مورخ 1400/12/28 پايان مي‌پذيرد. لذا متقاضيان ثبت‌نام كه داراي شرايط عمومي و اختصاصي به شرح ذيل هستند، مي‌توانند در آزمون مذكور ثبت‌نام و شركت نمايند.شرايط ثبت‌نام:هر متقاضی براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون مي‌تواند در يك كدرشته‌ امتحاني ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شركت‌ نمايد.متقاضیان لازم است كه ابتدا دفترچه راهنماي ثبت‌نام را مطالعه نموده و در صورت واجد شرايط بودن شخصاً به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به پرداخت هزينه خريد كارت اعتباري ثبت‌نام در آزمون به شرح ذيل، اقدام كنند و سپس مراحل بعدي را به انجام برسانند. دفترچه راهنمای ثبت نام همزمان با شروع ثبت نام در روز دو شنبه مورخ 1400/12/23 در درگاه اطلاع رسانی این سازمان در دسترس خواهد بود.مراحلي كه متقاضی بايد براي ثبت نام اقدام كند:1- مراجعه به درگاه اطلاع رساني اين سازمان براي تهيه كارت اعتباري ثبت‌نام (سريال 12 رقمي) و دريافت دفترچه راهنماي ثبت‌نام.2- تهيه فايل عكس اسكن شده متقاضی بر اساس توضيحات مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام.3- آماده نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز براي ثبت‌نام.4- خريد كارت اعتباري ثبت‌نام به مبلغ 1.320.000 ريال (يک میلیون و سيصدوبيست هزار) ریال از سامانه خرید کارت اعتباری در درگاه اطلاع‌رساني این سازمان. لازم به توضيح است هزينه ثبت‌نام به حساب مشخص شده در دانشگاه آزاد اسلامي واريز خواهد شد.5-پرداخت هزینه خدمات ارسال پيام كوتاه به متقاضیان به مبلغ 12.000 (دوازده هزار) ريال .دستورالعمل و نحوه تكميل تقاضانامه ثبت نام اينترنتي:به متقاضیان توصيه مي شود كه مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام، ابتدا فرم پيش نويس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذكور را تكميل نموده و سپس براساس فرم پيش نويس با مراجعه به درگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور، اطلاعات لازم را براساس بندهاي برنامه نرم افزاري ثبت نام وارد نمايند. ضمناً متقاضیان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت نمايند. بديهي است در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در موارد قيد شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارك متقاضی در صورت پذيرفته‌ شدن در آزمون، مطابق ضوابط با وي رفتار خواهد شد.

ادامه مطلب

اخبار ماه بهمن سال 1400

بیش از یک میلیون و ۴۱۶ هزار داوطلب برای کنکور 1401 ثبت نام کردند.

بیش از یک میلیون و ۴۱۶ هزار داوطلب برای کنکور 1401 ثبت نام کردند. ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
سونیا عابدینی

دکتر عبدالرسول پورعباس رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به افزایش ۴ درصدی داوطلبان کنکور ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته گفت : مجموعا بیش از یک میلیون و ۴۱۶ هزار داوطلب در پنج گروه آزمایشی برای کنکور ۱۴۰۱ ثبت نام کرده اند.

ادامه مطلب

اخبار ماه تیر سال 1400

آخرین مهلت دریافت کارت کنکور سراسری

آخرین مهلت دریافت کارت کنکور سراسری ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
سونیا عابدینی
ایسنا

آخرین مهلت دریافت کارت کنکور سراسری

ادامه مطلب

اخبار ماه خرداد سال 1400

با تلاش ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان کشاورزی دیجیتال کشورتوسعه یافت

با تلاش ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان کشاورزی دیجیتال کشورتوسعه یافت ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
سونیا عابدینی
خبرگزاری تسنیم

۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان به حوزه کشاورزی دیجیتال وارد شدند تا فناوری‌ها به گسترش کشاورزی جدید تر و مدرن تر در کشورمان ایران کمک کند.

ادامه مطلب

چند نفر در کنکور سراسری امسال 1400 شرکت کردند!

چند نفر در کنکور سراسری امسال 1400 شرکت کردند! ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
سونیا عابدینی
mehrnews

 سخنگوی سازمان سنجش آموزش فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با خبرنگار  خبرگذاری مهر اظهار داشت: فرصت‌های ثبت نام در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ به پایان رسیده است و در این مهلت تعداد ۷۴ هزار و ۱۸۵ نفر در کنکور سراسری ثبت نام کردند.

ادامه مطلب

اخبار ماه اردیبهشت سال 1400

تاریخ دقیق برگزاری کنکور اعلام شد+جدید

تاریخ دقیق برگزاری کنکور اعلام شد+جدید ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
آسان کنکور

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، زمان برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۰ را اعلام کرد بر طبق این خبر کنکور سراسری در تاریخ ۹،۱۰، ۱۱ و ۱۲ تیرماه سال جاری برگزار می شود.

ادامه مطلب

وزیر علوم درباره به تعویق افتادن کنکور چه گفت؟

وزیر علوم درباره به تعویق افتادن کنکور چه گفت؟ ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
سونیا عابدینی

وزیر علوم با تاکید بر اینکه داوطلبان آزمون های کارشناسی ارشد و کنکور سراسری نباید تحت تاثیر جو غیرواقعی تعویق این آزمون ها که طی روزهای اخیر از سوی برخی سایت ها و در فضای مجازی مطرح شده، قرار گیرند، گفت: ما برنامه برگزاری این آزمون ها را بر اساس زمان بندی اعلام شده اجرایی خواهیم کرد مگر اینکه دستوری مبنی بر توقف برگزاری آزمون های ملی از سوی ستاد مقابله با کرونا صادر شود.

ادامه مطلب

اخبار ماه بهمن سال 1399

اطلاعيه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور درخصوص اعلام زمان مجدد براي ثبت نام متقاضيان شركت در آزمون‌ سراسري‌ سال‌ 1400

اطلاعيه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور درخصوص اعلام زمان مجدد براي ثبت نام متقاضيان شركت در آزمون‌ سراسري‌ سال‌ 1400 ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
سونیا عابدینی
asankonkur.com

پيرو اطلاعيه‌هاي مورخ 99/11/12 و 99/11/18 به ‌اطلاع‌ متقاضيان‌ ثبت‌‌نام‌ و شركت‌ در آزمون‌ سراسري‌ سال 1400 در دوره‌هاي‌ روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نيمه‌حضوري، مجازي، پرديس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي، دانشگاه‌ پيام‌ نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي‌ غيرانتفاعي‌ و همچنين رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه آزاد اسلامي كه در مهلت تعيين شده (از تاريخ 99/11/12 لغايت 99/11/20) موفق به دريافت كدسوابق تحصيلي نگرديده يا به هر دليل ديگر نتوانسته‌اند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذكور اقدام نمايند می‌رساند، مهلت مجدد براي ثبت‌نام‌ از روز يکشنبه مورخ 99/12/10 تا روز چهارشنبه مورخ 99/12/13 در نظر گرفته شده كه متقاضيان مي‌توانند منحصراً از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان در اين خصوص اقدام نمايند.

ادامه مطلب

اخبار ماه آذر سال 1399

ثبت نام کنکور دکتری 1400 شروع شد!!

ثبت نام کنکور دکتری 1400 شروع شد!! ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
سونیا عابدینی

طی اعلام فرایند ثبت نام آزمون دکتری سال ۱۴۰۰ در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد. شرایط ثبت نام در آزمون دکتری به این شرح است که ثبت‌نام برای آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۰ از امروز یکشنبه ۲ آذر آغاز می شود و در روز یکشنبه ۹ آذر ۹۹ پایان می‌پذیرد.

ادامه مطلب

اخبار ماه آبان سال 1399

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور تغییر شیوه دریافت تاییدیه تحصیلی پذيرفته‌شدگان نهايي رشته‌هاي مختلف تحصيلي دانشگاه‌ها و مؤسسات آم

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور تغییر شیوه دریافت تاییدیه تحصیلی پذيرفته‌شدگان نهايي رشته‌هاي مختلف تحصيلي دانشگاه‌ها و مؤسسات آم ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
سونیا عابدینی

 اطلاعیه مورخ 99/07/24 :

ادامه مطلب

اخبار ماه شهریور سال 1399

توصیه مهم به کنکوری ها(شهر خودتان بهترین جا برای انتخاب رشته است)

توصیه مهم به کنکوری ها(شهر خودتان بهترین جا برای انتخاب رشته است) ۱۳۹۹/۰۶/۲۳
آسان کنکور

دکتر منصور غلامی گفت: من به داوطلبان توصیه میکنم که شهر محل زندگی خود و یا شهرهای نزدیک به محل سکونت را برای انتخاب رشته کنکور انتخاب کنند.

ادامه مطلب

اخبار ماه مرداد سال 1399

تغییر پروتکل های کنکور

تغییر پروتکل های کنکور ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
سونیا عابدینی
دنیای اقتصاد

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش در  روز پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از نخستین نوبت کنکور کارشناسی ارشد که در پردیس عباسپور دانشگاه شهید بهشتی انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنچه مهم بود رعایت الزامات بهداشتی و پنج هزار نفر از معاونت وزارت بهداشت بر این آزمون نظارت دارند.

ادامه مطلب

زمان نهایی برگزاری کنکور سراسری 99

زمان نهایی برگزاری کنکور سراسری 99 ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
سونیا عابدینی

 باتوجه به انتشار جداول برنامه زمانی و تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمونهای سراسری این سازمان در تاریخ های 98/07/23 و 98/12/25 به اطلاع کلیه متقاضیان آزمونهای سراسری سال 1399 می‌رساند به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبان عزیز، و همچنین براساس جلسه مورخ 99/02/14 ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، ابلاغیه مورخ 99/04/23 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جلسه مورخ 99/05/04 ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، روزهای برگزاری آزمونهای کارشناسی ارشد ناپیوسته و سراسری افزایش پیدا نموده و تاریخ برگزاری آزمونهای سراسری سال 1399 این سازمان به شرح جدول زیر مورد تصویب قرار گرفت.

ادامه مطلب

اخبار ماه تیر سال 1399

کنکور سراسری 99 کی برگزار می گردد؟

کنکور سراسری 99 کی برگزار می گردد؟ ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
سونیا عابدینی

 سخنگوی سازمان سنجش (زرین آمیزی) در ارتباط تلویزیونی با شبکه خبر گفت: از هفته گذشته جلساتی درباره زمان برگزاری آزمون‌ها با مسئولان کشور برگزار شد که در خصوص آزمون‌های دکتری و کارشناسی ارشد تصمیم به تعویق گرفته شد که زمان جدید برگزاری این ۲ آزمون در آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

ادامه مطلب

اخبار ماه اردیبهشت سال 1399

میزان پوشش دهی محتوای کتاب درسی دوازدهم در آزمون سراسری 99 اعلام شد!!

میزان پوشش دهی محتوای کتاب درسی دوازدهم در آزمون سراسری 99 اعلام شد!! ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
سونیا عابدینی

 به اطلاع داوطلبان  محترم آزمون سراسری سال 1399 در رشته محل های با آزمون می رساند، براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش و پیرو مطالب ارائه شده در پیک سنجش مورخ 99/01/18 که نسخه Pdf آن در سایت سازمان سنجش آموزش کشور/ سایت پیک سنجش(پیک سنجش شماره1169) موجود می باشد، می رساند، جدول میزان پوشش محتوای کتب درسی پایه دوازدهم در آزمون سراسری سال 1399 به شرح زیر اعلام می گردد:

ادامه مطلب

رئیس سازمان سنجش زمان برگزاری کنکور 99 را اعلام کرد!!!

رئیس سازمان سنجش زمان برگزاری کنکور 99 را اعلام کرد!!! ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
سونیا عابدینی
ایلنا

دکتر ابراهیم خدایی معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در نشست مجازی معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها‌، اعلام کرد:  برگزاری کنکور سراسری ۲۰ روز پس از پایان امتحانات نهایی دوره متوسطه و همچنین برگزاری آزمون‌های تحصیلات تکمیلی پس از ماه مبارک رمضان انجام می شود.

ادامه مطلب

زمان برگزاری کنکور و امتحانات نهایی از زبان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش

زمان برگزاری کنکور و امتحانات نهایی از زبان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش ۱۳۹۹/۰۲/۰۶
سونیا عابدینی

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره زمان برگزاری امتحانات نهایی گفت: منتظر تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم؛ اما تصمیم تقریبا گرفته شده و به احتمال زیاد بعد از ماه مبارک رمضان و تعطیلات عیدفطر امتحان را برگزار خواهیم کرد، ممکن است چند روز هم از تعطیلات عید فطر عبور کند اما همین بازه زمانی برای امتحانات پایه دوازدهم مدنظر است.به گزارش ایسنا، علیرضا کمره‌ای در جدیدترین اظهارنظرش پیرامون برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم اظهار کرد: مقرر شده است امتحانات پایه دوازدهم به صورت حضوری برگزار شود.وی افزود: در واقع امتحانات در چهار رشته ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم معارف و علوم انسانی و همچنین شایستگی‌های فنی شاخه کاردانش و فنی و حرفه‌ای در پایه دوازدهم حضوری هستند.معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره زمان برگزاری امتحانات نهایی گفت: منتظر تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم؛ اما تصمیم تقریبا گرفته شده و به احتمال زیاد بعد از ماه مبارک رمضان و تعطیلات عیدفطر امتحان را برگزار خواهیم کرد، ممکن است چند روز هم از تعطیلات عید فطر عبور کند اما همین بازه زمانی برای دوازدهم مدنظر است.کمره‌ای درباره محتوا و حجم امتحان نیز گفت: در پایه دوازدهم شاخه نظری دانش آموزان همه کتاب را مطالعه می‌کنند اما با توجه به اینکه ممکن است در پاره‌ای موارد دانش آموزان همه کتاب را مطالعه نکرده باشند، در امتحانات نهایی ۸۰ درصد دروس را مبنای امتحان ۲۰ نمره‌ای قرار داده‌ایم. البته با توجه به آموزش‌های متنوعی که در این مدت ارائه شده و زحماتی که کشیده شده است ما ۴ نمره انتخابی از یک پنجم باقی مانده دروس درنظر می‌گیریم که یک امتیاز برای کسانی است که مطالعه بیشتری داشته اند، اما اگر کسی فقط روی ۸۰ درصد متمرکز شده می‌تواند ۲۰ نمره را دریافت کند.معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با شبکه خبر، درباره اینکه آیا کنکور سراسری هم مشمول این حذفیات خواهد بود؟ اظهار کرد: بله، جلسات مختلفی با سازمان سنجش داشتیم و روی ۸۰ درصد به صورت شفاهی توافق کردیم و توافق مکتوب را نیز انجام خواهیم داد و اعلام نهایی با سازمان سنجش است، ولی دانش آموزان می‌توانند اطمینان داشته باشند که توافق صورت گرفته و زمان کنکور هم ۲۰ روز بعد از آخرین امتحان نهایی است.

ادامه مطلب

زمان ثبت نام کنکور ارشد اعلام شد!

زمان ثبت نام کنکور ارشد اعلام شد! ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
سونیا عابدینی

با توجه به تغییر تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹، فرصت مجددی برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان در نظر گرفته شد.همه ی داوطلبانمتقاضی ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ برای پذیرش در رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌توانند در این فرصت مجدد نسبت به ثبت نام جدید و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.اطلاعات ثبت نامی افرادی که قبلاً در مرحله اول ثبت نام (از ۱۶ آذر تا ۲۸ آذر ۹۸) و یا مرحله دوم ثبت نام (از ۱۴ تا ۱۶ بهمن ۹۸) در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ ثبت نام کرده‌اند در روز دوشنبه تا چهارشنبه اول تا سوم اردیبهشت ۹۹ بر روی پایگاه سازمان سنجش قرار خواهدگرفت و داوطلبان می‌توانند در صورت تمایل نسبت به ویرایش آن اقدام کنند.توجه کنید داوطلبانی که که در مهلت مقرر ثبت نام نکرده اند نیز می‌توانند در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه اول تا سوم اردیبهشت ماه ۹۹ با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام جدید اقدام کنند.دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ به همراه اطلاعیه‌ها و اصلاحات دفترچه به تاریخ‌های ۲۵ آذر ۹۸ و ۱۴ بهمن ۹۸ بر روی سایت سازمان سنجش قابل مشاهده و مطالعه می باشد.آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۲ و ۲۳ خردادماه ۹۹ برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

اخبار ماه بهمن سال 1398

زمان ثبت نام مجدد کنکور 99 اعلام شد

زمان ثبت نام مجدد کنکور 99 اعلام شد ۱۳۹۸/۱۱/۲۸
سونیا عابدینی

در پی خبر انتشار اطلاعيه‌هاي مورخ 98/11/16 و 98/11/24  سایت سازمان سنجش بدين‌وسيله‌ به ‌اطلاع‌ كليه داوطلبان متقاضي‌ ثبت‌‌نام‌ و شركت‌ در آزمون‌ سراسري‌ سال 99 براي‌ پذيرش در رشته‌هاي با آزمون دوره‌هاي‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نيمه‌حضوري، مجازي، پرديس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي، دانشگاه‌ پيام‌ نور، مؤسسات‌ آموزش‌ عالي‌ غيرانتفاعي‌ و همچنين رشته‌هاي تحصيلي با آزمون دانشگاه آزاد اسلامي كه در مهلت تعيين شده (از تاريخ 98/11/16 لغايت 98/11/27) موفق به دريافت كد سوابق تحصيلي نگرديده يا به هر دليل ديگر نتوانسته‌اند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذكور اقدام نمايند، می‌رساند مهلت مجدد براي ثبت‌نام‌ در آزمون‌ مذكور از روز دوشنبه مورخ 98/12/12 تا روز پنجشنبه مورخ 98/12/15 در نظرگرفته شده كه داوطلبان مي‌توانند منحصراً از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان در اين خصوص اقدام نمايند.

ادامه مطلب

تاریخ ثبت نام دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بدون کنکور 99 اعلام شد!!

تاریخ ثبت نام دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بدون کنکور 99 اعلام شد!! ۱۳۹۸/۱۱/۰۸
سونیا عابدینی

طی آخرین اخبار درج شده در سایت سازمان سنجش به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت نام و انتخاب رشته براي شركت در پذيرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي آزمون سراسري مهر ماه سال 1399 مي رساند، دفترچه راهنماي ثبت نام و جدول كدرشته محل هاي مربوط به پذيرش در رشته هاي تحصيلي که پذيرش در آنها صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي (معدل كتبي و یا کل ديپلم طبق توضیحات مندرج در دفترچه راهنما) صورت می گیرد از تاريخ 98/11/08 بر روي پايگاه اطلاع رساني اين سازمان قرار خواهد گرفت. ثبت نام و انتخاب رشته براي گزينش در رشته هاي تحصيلي فوق منحصراً به صورت اينترنتي از روز سه شنبه مورخ 98/12/20 آغاز و در روز دوشنبه مورخ 99/06/31 پايان می یابد.کلیه داوطلبان و متقاضيان می توانند بر اساس ضوابط و شرايط مندرج دفترچه راهنماي مربوط براي پذيرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي (معدل كتبي و یا کل ديپلم طبق توضیحات مندرج در دفترچه راهنما) در دانشگاهها و موسسات آموزش عالي در روزهاي فوق به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و تكميل فرم انتخاب رشته (حداكثر 100 كدرشته) به روش اينترنتي، اقدام نمايند.ضمناً داوطلبان لازم است برای اطلاع از فهرست كدرشته محل هاي مربوط به پذيرش در رشته هاي تحصيلي صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي دانشگاه آزاد اسلامي به پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه مراجعه نمایند.مدارک لازم و مراحل ثبت نام اینترنتی:1- مراجعه به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور.2- دريافت دفترچه راهنماي ثبت نام از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان و مطالعه آن.3- پرداخت هزینه مربوط به ثبت نام و انتخاب رشته از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان با کارتهای بانکی عضو شتاب.4- تهيه فايل عكس اسكن شده داوطلب بر اساس توضيحات مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام.5- ثبت نام وانتخاب رشته از طریق سایت اینترنتی سازمان در زمان مقرر (98/12/20 الی99/06/31).نکته مهم خبر1- اخذ ديپلم نظام آموزشي جديد 3-3-6 حداكثر تا تاريخ 99/06/31، دارا بودن مدرك پيش دانشگاهي و يا اخذ مدرك پيش دانشگاهي حداكثر تا تاريخ 99/06/31 و يا دارا بودن ديپلم نظام قديم و يا مدرك كارداني (فوق ديپلم) دانشگاهها و موسسات آموزش عالي و كارداني پيوسته آموزشكده هاي فني و حرفه اي براي كليه داوطلبان الزامي است.2- دارندگان ديپلم فني و حرفه اي و كاردانش نظام قديم هنرستان كه فاقد مدرك پيش دانشگاهي و يا مدرك كارداني مي باشند حق ثبت نام و شركت در اين مرحله را ندارند و در صورت ثبت نام و انتخاب رشته بعنوان متخلف شناخته شده و برابر ضوابط با آنان برخورد خواهد شد.3- نظر به اينكه گزينش دانشجو در اين مرحله بر اساس سوابق تحصيل (معدل ديپلم)، صورت خواهد گرفت؛ لذا كليه متقاضيان (ديپلم هاي نظام آموزشي 3-3-6، نظام سالي واحدي يا ترمي واحدي، نظام قديم چهارساله دبيرستان و همچنين ديپلم هاي فني و حرفه اي و كاردانش نظام قديم هنرستان كه داراي مدرك پيش دانشگاهي و يا كارداني مي باشند) بايستي معدل كل و يا معدل كتبي خود را (طبق توضیحات مندرج در دفترچه راهنما) بصورت صحيح در تقاضانامه ثبت نام اينترنتي درج نمايند. داوطلبان توجه داشته باشند در صورت مغايرت معدل كل و يا معدل كتبي واقعي با معدل كل و يا معدل كتبي اعلام شده در تقاضانامه ثبت نامي، از ثبت نام پذيرفته شدگان ممانعت بعمل آمده و قبولي آنها لغو مي گردد.تبصره1: داوطلبان نظام آموزشي جديد 3-3-6 كه هنوز موفق به دريافت مدرك ديپلم نشده اند، مي بايست پس از دريافت مدرك ديپلم و مشخص شدن معدل كتبي خود حداكثر تا تاريخ 99/06/31 با مراجعه به سايت سازمان سنجش آموزش كشور نسبت به ثبت نام در پذيرش دوره مذكور یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی اقدام نمايند.تبصره2: داوطلبان ديپلم فني و حرفه اي و يا كاردانش نظام آموزشي جديد 3-3-6 و ديپلمه هاي فني و حرفه اي و كاردانش نظام قديم هنرستان كه داراي مدرك پيش دانشگاهي و يا كارداني مي باشند و فاقد معدل كتبي ديپلم هستند، بايستي معدل كل ديپلم متوسطه خود را عيناً در بند 16 تقاضانامه اينترنتي ثبت نام درج نمايند.نکته مهم: داوطلبان مجاز هستند بدون توجه به نوع مدرك ديپلم يا پيش دانشگاهي از كليه گروههاي تحصيلي و رشته هاي مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام و پذيرش صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي (گروه هاي تحصيلي علوم رياضي و فني، علوم تجربي، علوم انساني، هنر و زبان هاي خارجي) نسبت به انتخاب كدرشته هاي مورد علاقه خود در يك فرم انتخاب رشته اقدام و آن ها را بر اساس علاقه در اولويت هاي مورد نظر در تقاضانامه مذكور درج نمايند. بديهي است نحوه گزينش آنان با توجه به نوع مدرك ديپلم و همچنين رشته انتخابي بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنما صورت میگیرد. هرگونه تغيير و یا اصلاح در دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته ي از طريق پايگاه اطلاع رساني این سازمان و نشريه پيك سنجش (هفته نامه خبري و اطلاع رساني سازمان سنجش ) و در صورت لزوم از طريق رسانه هاي گروهي اطلاع رسانی خواهد شد.همچنین شما میتوانید سؤالات خود را با بخش پاسخگويي اينترنتي پايگاه اطلاع رساني سازمان به نشاني: www.sanjesh.org يا با شماره تلفن گوياي : 42163 (كد 021) در ميان بگذارند و از مراجعه حضوري به اين سازمان خودداري فرمايند.

ادامه مطلب

زمان ثبت نام کنکور سراسری99 اعلام شد

زمان ثبت نام کنکور سراسری99 اعلام شد ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
سونیا عابدینی

طی اطلاعیه سایت سازمان سنجش در سایت sanjesh.org به اطلاع متقاضيان‌ ثبت‌نام‌ و شركت‌ در آزمون‌ سراسري‌ سال 1399 براي‌ پذيرش در رشته‌هاي با آزمون در دوره‌هاي‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نيمه حضوري، مجازي، پرديس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي‌، دانشگاه‌ پيام‌‌نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي‌ غيرانتفاعي‌ و غيردولتي‌ و همچنين رشته‌هاي تحصيلي با آزمون دانشگاه آزاد اسلامي مي‌رساند كه ثبت‌نام  آزمون سراسری سال 99در تاريخ‌هاي 99/04/12 و 99/04/13 برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب

طلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در رابطه با تمديد مهلت ثبت نام و سري چهارم رشته هاي تحصيلي جديد در مرحله تمديد پذيرش صرفاً با سواب

طلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در رابطه با تمديد مهلت ثبت نام و سري چهارم رشته هاي تحصيلي جديد در مرحله تمديد پذيرش صرفاً با سواب ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
سونیا عابدینی
sanjesh.org

پيرو اطلاعيه‌ سازمان سنجش به  مورخ 98/08/27 ، بدين‌وسيله به اطلاع علاقمندان به تحصيل در رشته‌هاي تحصيلي پذيرش صرفاً با سوابق تحصيلي در دوره‌هاي روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پيام نور، غيرانتفاعي، مجازي و پرديس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي در آزمون سراسري سال 1398 (اعم از داوطلباني كه در پذيرش رشته‌هاي صرفاً با سوابق تحصيلي آزمون سراسري سال 1398 ثبت‌نام نموده و يا ننموده‌اند) مي‌رساند كه به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن دسته از داوطلباني كه تا اين تاريخ (98/10/30) براي ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه حداكثر تا روز سه‌شنبه مورخ 98/11/15 نيز بتوانند با مراجعه به دانشگاهها و موسسات آموزش عالي محل پذيرش رشته مورد تقاضا نسبت به ثبت‌نام در اين پذيرش اقدام نمايند.

ادامه مطلب

اخبار ماه دی سال 1398

75 نفر از ایثارگران در 4 سال اخیر رتبه زیر 100 آوردند!

75 نفر از ایثارگران در 4 سال اخیر رتبه زیر 100 آوردند! ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
سونیا عابدینی
خبرگزاری مهر

طی مصاحبه ای که  خبرگزاری مهر با حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی ظهر امروز در مراسم تجلیل از رتبه های زیر ۱۰۰ کشوری بدون استفاده از سهمیه در آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ ویژه شاهد و ایثارگر ان داشت،با بیان اینکه این چهارمین مراسم تقدیر از رتبه های زیر ۱۰۰ کشوری بدون استفاده از سهمیه در آزمون سراسری است گفت: وقتی در چنین برنامه هایی حضور می یابیم می بینیم که خواسته های امام خمینی (ره) در مسیر اعتلای علمی فرزندان شهدا و ایثارگران محقق شده است بسیار خوشحال میشوم.

ادامه مطلب

اضافه شدن چند رشته جدید به لیست پذیرش بدون کنکور!!!!

اضافه شدن چند رشته جدید به لیست پذیرش بدون کنکور!!!! ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
سونیا عابدینی

به گزارش خبرگذاری مهر، چند رشته ی جدید به مجموعه رشته‌های تحصیلی صرفاً با سوابق تحصیلی دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پیام‌نور، غیرانتفاعی، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها در سال 98 اضافه شد.

ادامه مطلب

تغییری در برگزاری کنکور سال 99 اعمال نخواهد شد!!

تغییری در برگزاری کنکور سال 99 اعمال نخواهد شد!! ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
سونیا عابدینی

رییس سازمان سنجش آموزش کشور  دکتر ابراهیم خدایی با دادن این خبر که تغییری در آزمون‌های سال آینده نداریم،‌اظهار کرد: منابع و حذفیات کنکور ۹۹ بر روی سایت این سازمان قرار گرفته و ما کمترین تغییری در آزمون‌های سال آینده نداریم.وی در مصاحبه ای ضمن بیان این خبر، در خصوص آخرین تغییرات کنکور سال ۹۹ اظهار کرد: تصمیم جدیدی در خصوص حذف و یا تغییر آزمون‌های سراسری سال ۹۹ در همه مقاطع کارشناسی،‌ کارشناسی ارشد و دکتری  گرفته نشده است و این آزمون‌ها بدون هیچ تغییری در سال آینده برگزار خواهد شد.ابراهیم خدایی افزود:اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص کنکور و سایر آزمون‌های سال آینده بر روی سایت این سازمان قرار گرفته است. بنابراین هیچ تغییری در نحوه برگزاری این آزمون‌ها ایجاد نخواهد شد.ایشان خاطر نشان کردند: حذفیات و منابع کنکور ۹۹ قبلا از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است بر این اساس سال‌ آینده آزمون‌های(کنکور، کارشناسی ارشد و دکتری) ما با کمترین تغییر در منابع برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب

خبرمهم-ثبت نام دانشگاه سراسری (براساس سوابق تحصیلی) تمدید شد

خبرمهم-ثبت نام دانشگاه سراسری (براساس سوابق تحصیلی) تمدید شد ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
سونیا عابدینی
سایت سنجش

پیرو انتشار اطلاعیه ای از سایت سازمان سنجش وآموزش کشور مورخ 98/08/27، در باره ی مرحله تمديد پذيرش رشته‌هاي تحصيلي صرفاً با سوابق تحصيلي آزمون سراسري سال 1398، بدين‌وسيله به اطلاع كليه داوطلبان واجد شرايط علاقه‌مند به تحصيل در رشته های تحصیلی این مرحله مي‌رساند با توجه به اعلام برخي رشته های جدید علاوه بر رشته های موجود در اطلاعیه مورخ 98/08/27 از سوی برخی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی مربوط به مرحله تمديد پذيرش «به شرح ذيل اين اطلاعيه»، علاقمندان مي‌توانند براساس جدول های اطلاعات رشته محل‌هاي مندرج در اطلاعيه فوق‌الذكر و مندرجات اين اطلاعيه و همچنين شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای مذکور، ضمن مشخص نمودن رشته و موسسه آموزش عالي مورد علاقه خود، با به همراه داشتن مدارك و موارد اعلام شده (در اطلاعيه مورخ 98/08/27)، حداكثر تا تاريخ 98/10/30 به دانشگاهها و موسسات آموزش عالي محل پذيرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمايند.

ادامه مطلب

آیا در کنکور 99 تغییری در سهمیه ها ایجاد می شود؟

آیا در کنکور 99 تغییری در سهمیه ها ایجاد می شود؟ ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
سونیا عابدینی
سلام نو

به گزارش شبکه خبری سلام نو،منصور غلامی وزیر علوم گفت:برا کنکور سراسری ۹۹ تغییری در سهمیه های مصوب نخواهیم داشت، گفت: در بازه زمانی تا ثبت نام کنکور این لایحه به صحن مجلس نمی رود.

ادامه مطلب

اخبار ماه آذر سال 1398

شرایط ثبت نام در کنکور دکتری چیست؟

شرایط ثبت نام در کنکور دکتری چیست؟ ۱۳۹۸/۰۹/۰۷
سونیا عابدینی

شرایط ثبت نام در کنکور دکتری چیست؟

ادامه مطلب

خبر حذف سهمیه های کنکور به کجا رسید؟

خبر حذف سهمیه های کنکور به کجا رسید؟ ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
سونیا عابدینی

طی مصاحبه ای که خبرگزاری تسنیم  با ابراهیم خدایی درباره آخرین وضعیت بررسی امتیاز فرزندان هیات علمی در  داشت آقای  خدایی گفت: قرار بر این شده است که موضوع امتیاز فرزندان هیات علمی در بحث ساماندهی سهمیه ها گنجانده شود و مورد بررسی قرار گیرد.

ادامه مطلب

اخبار ماه آبان سال 1398

خبر تكميل ظرفيت برخي از كدرشته محل‌هاي آزمون‌ كارشناسي‌ ارشد ناپيوسته سال‌ 1398

خبر تكميل ظرفيت برخي از كدرشته محل‌هاي آزمون‌ كارشناسي‌ ارشد ناپيوسته سال‌ 1398 ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
سونیا عابدینی
سایت سازمان سنجش

خبر تكميل ظرفيت برخي از كدرشته محل‌هاي آزمون‌ كارشناسي‌ ارشد ناپيوسته سال‌ 1398

ادامه مطلب

خبر مهم -تمدید نظام آموزشی نظام قدیم تا مهر99

خبر مهم -تمدید نظام آموزشی نظام قدیم تا مهر99 ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
سونیا عابدینی

طی گزارشی با حسین صادقی معاون آموزشی و برنامه ریزی ومقررات دفتر آموزش متوسطه نظری جزئیات مصوبه جدید شورای عالی آموزش و پرورش مبنی بر تمدید اجرای نظام قدیم آموزشی (۱+۳) تا پایان سال تحصیلی جاری را تشریح کرد.

ادامه مطلب

تاریخ ثبت نام کارشناسی و کارشناسی ارشد اعلام شد-جدید

تاریخ ثبت نام کارشناسی و کارشناسی ارشد اعلام شد-جدید ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
سونیا عابدینی

تاریخ ثبت نام کارشناسی و کارشناسی ارشد اعلام شد-جدید

ادامه مطلب

تاریخ پرینت کارت و محل رفع نواقص برای متقاضیان ورودی همکاری با سازمان بازرسی کل کشور

تاریخ پرینت کارت و محل رفع نواقص برای متقاضیان ورودی همکاری با سازمان بازرسی کل کشور ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
سونیا عابدینی
سایت سازمان سنجش

تاریخ پرینت کارت و محل رفع نواقص برای متقاضیان ورودی همکاری با سازمان بازرسی کل کشور اعلام شد

ادامه مطلب

آیا افرادی که دوبارکنکور دادند میتوانند دوباره کنکور بدهند؟

آیا افرادی که دوبارکنکور دادند میتوانند دوباره کنکور بدهند؟ ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
سونیا عابدینی
خبرگزاری برنا

آیا داوطلبانی که دوبار کنکور دادند میتوانند دوباره کنکور بدهند؟

ادامه مطلب

کنکور99 چگونه ساماندهی می شود؟

کنکور99 چگونه ساماندهی می شود؟ ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
سونیا عابدینی
خبرگزاری مهر

آقای سوزنچی درمصاحبه با خبرگزاری مهر با اشاره به نهایی ترین شرایط ساماندهی کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ما قصد داریم نظرات نهادهایی که در این موضوع ذی‌نفع هستند را جمع آوری کرده و از زاویه دید آنها ببینیم که مساله چگونه دیده می شود.

ادامه مطلب

خبر جدید حذف سهمیه های خاص کنکور

خبر جدید حذف سهمیه های خاص کنکور ۱۳۹۸/۰۸/۱۳
سونیا عابدینی
شبکه خبری تهران نیوز

دکتر منصور غلامی وزیر علوم  طی مصاحبه ای که با شبکه خبری تهران نیوز داشت اعلام کرد که سهمیه‌ها قانون مصوب مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی است و برای هرتغییری در این نوع سهمیه‌ها مجلس باید ورود کند. البته این وزارت خانه سال گذشته لایحه‌ای برای تغییر برخی از شرایط سهمیه‌ها به ویژهه شرایط سهمیه ایثارگران به مجلس داده است اما این لایحه برای بررسی رأی نیاورد.  مسأله‌ای که حالا مخالفان و موافقان جدی را با خود همراه کرده است. بعضی می‌گویند به‌خاطر اعمال سهمیه‌ها، با وجود داشتن رتبه‌های علمی خوب مردود شناخته شده‌اند و نباید در آزمونی به این مهمی به افراد خاص سهمیه دهیم. عده دیگر اما بر این باورند تسهیلاتی را که به فرزندان اعضای هیأت علمی داده می‌شود حذف کنیم اما سهمیه‌های خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران باید برای جبران ایثارگریشان  باید باشد.

ادامه مطلب

سهم مدارس دولتی در پرورش استعداد های برتر کنکور چقدر است؟

سهم مدارس دولتی در پرورش استعداد های برتر کنکور چقدر است؟ ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
سونیا عابدینی

کارشناس مسائل آموزشی محمد تقی رجبی در گزارش با اقتصاد نیوز در رابطه با سهم مدارس دولتی در پرورش نفرات برتر کنکور  تصریح کرد:

ادامه مطلب

خبرمهم-منابع آزمون سراسری 99 اعلام شد+میزان سوابق تحصیلی

خبرمهم-منابع آزمون سراسری 99 اعلام شد+میزان سوابق تحصیلی ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
سونیا عابدینی

اعلامیه شورای سنجش و پذیرش دانشجو درباره نحوه و میزان تأثیر سوابق تحصیلی و انتخاب نظام آموزشی برای شرکت در آزمون و همچنین فهرست کتب و منابع این آزمون منتشر شد.

ادامه مطلب

طرح جایگزین کنکور به کجا رسید؟

طرح جایگزین کنکور به کجا رسید؟ ۱۳۹۸/۰۸/۱۱
سونیا عابدینی
خبرگزاری برنا

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تدوین طرح جایگزین کنکور در این کمیسیون، گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس این طرح را بررسی و پیش‌نویس طرح را به کمیسیون ارجاع داده است.

ادامه مطلب

خبر فوری-تاریخ برگزاری آزمون سراسری 99 اعلام شد+تاریخ ثبت نام

خبر فوری-تاریخ برگزاری آزمون سراسری 99 اعلام شد+تاریخ ثبت نام ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
سونیا عابدینی
سایت سازمان سنجش

با توجه به ارائه جدول برنامه زمانی و تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمونهای سراسری این سازمان در تاریخ 98/07/21 به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام در  آزمونهای سراسری در سال 1399 می رساند با توجه به اینکه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ 98/12/02 برگزار خواهد شد لذا تاریخ برگزاری آزمون دکتری سال 1399 به تاریخ 98/12/09 اصلاح شده و جدول نهایی تمامی آزمونها به شرح ذیل است.

ادامه مطلب

خبر مهم -اطلاعیه سازمان سنجش درباره تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در سال1398

خبر مهم -اطلاعیه سازمان سنجش درباره تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در سال1398 ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
سونیا عابدینی
سایت سازمان سنجش

خبر مهم -اطلاعیه سازمان سنجش درباره تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در سال1398

ادامه مطلب

اخبار ماه خرداد سال 1398

جدیدترین خبر تاریخ برگزاری کنکور 98

جدیدترین خبر تاریخ برگزاری کنکور 98 ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
سونیا عابدینی

طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور و  ضمن ابراز تأسف و اعلام همدردی با هموطنان عزیز که در اثر سیل زدگی اخیر در بخش‌هایی از شهر‌ها و استان‌های کشور دچار آسیب شده اند به اطلاع عموم داوطلبان محترم می‌رساند تعویق زمان برگزاری آزمون باتوجه به بررسی‌های انجام گرفته در شورای سنجش و پذیرش دانشجو و دلایل مشروحه ذیل امکان پذیر نمی باشد.

ادامه مطلب

اخبار ماه اردیبهشت سال 1398

شرط قبولی استعداد های درخشان اعلام شد

شرط قبولی استعداد های درخشان اعلام شد ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
سونیا عابدینی

 محمدرضا آهنچیان مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گفت: شرط قبول شدن استعدادهای درخشان در کنکور سراسری 98 بر اساس 80 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در رشته محل، محاسبه می شود.

ادامه مطلب

طرح جایگزین کنکور در سال ۹۹

طرح جایگزین کنکور در سال ۹۹ ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
سونیا عابدینی

 طرح جایگزین کنکور در سال ۹۹

ادامه مطلب

اطلاعیه سازمان سنجش درباره منابع درس فقه و اصول عقاید نظام قدیم

اطلاعیه سازمان سنجش درباره منابع درس فقه و اصول عقاید نظام قدیم ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
سونیا عابدینی
sanjesh.org

 اعلام سازمان سنجش در رابطه با منابع درس فقه و اصول عقاید نظام قدیم رشته علوم ومعارف اسلامی در آزمون سراسری

ادامه مطلب

آیا سال 99 کنکور نظام قدیم برگزار می گردد؟

آیا سال 99 کنکور نظام قدیم برگزار می گردد؟ ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
سونیا عابدینی

طبق اعلام رسمی روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشوذ  براساس مصوبه هفدهمين جلسه شوراي سنجش و پذيرش دانشجو مورخ 97/12/26، با توجه به درخواست داوطلبان، در آزمون سراسري سال 1399، برای آخرین بار همانند آزمون سراسري سال 1398 سنجش با دو آزمون جداگانه (دو مجموعه سوال) مطابق موارد ذيل انجام خواهد شد، ضمناً از مباحث مشترک دو نظام آموزشی قدیم و جدید (3-3-6) ، سوال یکسان طرح خواهد شد. ·  يك آزمون (يك مجموعه سوال) براي دانش‌آموزان نظام‌ قديم· يك آزمون (يك مجموعه سوال) براي دانش‌آموزان نظام‌ جديد (3-3-6)توجه: داوطلبان با توجه به اينكه فارغ‌التحصيل نظام قديم يا نظام جديد آموزشي هستند لزوماً بايد در آزمون مربوط به نظام آموزشي كه در آن فارغ‌التحصيل شده‌اند، شركت نمايند.

ادامه مطلب

هشدار به داوطلبان کنکور سراسری ۹۸

هشدار به داوطلبان کنکور سراسری ۹۸ ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
سونیا عابدینی
سایت sanjesh.org

هشدار جدی به داوطلبان کنکور سراسری ۹۸ در رابطه با افراد سودجو و کلاهبردار

ادامه مطلب

تاریخ (جدید)برگزاری آزمون های سنجش

تاریخ (جدید)برگزاری آزمون های سنجش ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
سونیا عابدینی

بدين‌وسيله به اطلاع داوطلبان آزمون‌هاي ذيل مي‌رساند ضمن ابراز تأسف و اعلام همدردی با هموطنان عزيزي كه در اثر جاری شدن سیل اخير در بخش‌هايي از شهرها و استان‌هاي كشور دچار آسيب شده‌اند،، با توجه به مشكلات موجود در اين مناطق و براساس گزارش‌هاي سازمان هواشناسي و در نظرگرفتن وضعيت موجود استان خوزستان و گزارشات وزارت كشور و هلال احمر، شوراي سنجش و پذيرش دانشجو در دوره‌هاي تحصيلات تكميلي علي‌رغم وجود مشكلات اجرايي، تأخیر در اعلام نتايج نهايي آزمون‌ها، نياز به تغيير و اصلاح برنامه زماني دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي براي شروع سال تحصیلی و مشكلاتي كه ممكن است براي داوطلبان ساير مناطق ايجاد كند، در جلسه فوق‌العاده  روز شنبه مورخ 98/01/24، مصوب نمود، زمان برگزاري آزمون‌هاي تحصيلات‌تكميلي، بدين ترتيب تغيير ‌يابد:1- زمان برگزاري آزمون كارشناسي‌ارشد سال 1398 وزارت علوم، تحقيقات و فناوري از روزهاي 5 و6 ارديبهشت 1398 به روز‌هاي 23 و 24 خرداد 1398 تغيير ‌يابد. 2- زمان برگزاري آزمون كارشناسي‌ارشد رشته‌هاي گروه پزشكي سال 1398 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي از روزهاي 30 و 31 خرداد 1398 به روز‌هاي 27 و 28 تير 1398 تغيير ‌يابد. 3- زمان برگزاري آزمون‌ دكتري تخصصي و دكتري پژوهشي (Ph.D) رشته‌هاي علوم پايه‌ي پزشكي، بهداشت و تخصصي، داروسازي و دندان‌پزشكي سال تحصيلي 99-98 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي از روزهاي 12 و 13 ارديبهشت 1398 به روز‌هاي 30 و 31 خرداد 1398 تغيير ‌يابد. شايان ذكر است، آزمون سراسري ورود به دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي سال 1398 در تاريخ اعلام شده قبلي (13 و 14 تير ماه 1398) برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب

اخبار ماه اسفند سال 1397

تاریخ برگزاری آزمون سراسری ۹۸ اعلام شد+تاریخ برگزاری تمامی آزمون ها

تاریخ برگزاری آزمون سراسری ۹۸ اعلام شد+تاریخ برگزاری تمامی آزمون ها ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
سونیا عابدینی
سایت sanjesh.org

جدول برنامه آزمون های سال 98 اعلام شد

ادامه مطلب

تعرفه ثبت نام دریافتی دانش آموزان در آزمون سنجش مشخص شد

تعرفه ثبت نام دریافتی دانش آموزان در آزمون سنجش مشخص شد ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
سونیا عابدینی
سایت sanjesh.org

تعرفه ثبت نام دریافتی از داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون سراسری ۹۸ اعلام شد

ادامه مطلب

اخبار ماه بهمن سال 1397

دانلود دفترچه حذفیات منابع نظام قدیم در کنکور ۹۸

دانلود دفترچه حذفیات منابع نظام قدیم در کنکور ۹۸ ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
سونیا عابدینی

 با سلام و درود خدمت دانش آموزان نظام قدیم داوطلب شرکت در آزمون سراسری۹۸

ادامه مطلب

دانلود دفترچه کنکور سراسری ۹۸

دانلود دفترچه کنکور سراسری ۹۸ ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
سونیا عابدینی
sanjesh.org

با عرض سلام و درود خدمت متقاضیان ثبت نام در کنکور سراسری ۹۸  برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ برروی عکس زیر کلیک کنید

ادامه مطلب

اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با تاریخ ثبت نام ونحوه ی شرکت در آزمون سراسری ۹۸

اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با تاریخ ثبت نام ونحوه ی شرکت در آزمون سراسری ۹۸ ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
سونیا عابدینی
sanjesh.org

اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با تاریخ ثبت نام ونحوه ی شرکت در آزمون سراسری ۹۸

ادامه مطلب

لیست دانشگاه های پذیرنده بدون کنکور اعلام شد+دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته

لیست دانشگاه های پذیرنده بدون کنکور اعلام شد+دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
سونیا عابدینی
sanjesh.org

لیست دانشگاه های پذیرنده بدون کنکور اعلام شد+دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته

ادامه مطلب

پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برای سال ۹۸ به چه صورت انجام می پذیرد؟

پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برای سال ۹۸ به چه صورت انجام می پذیرد؟ ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
سونیا عابدینی
sanjesh.org

نشست خبری که دکترخدایی معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش در آن حضور داشتند با موضوع نحوه پذیرش دانشگاه ها و موسسات عالی با اصحاب رسانه ها در روز  چهارشنبه ۱۳۹۷/۱۱/۱۷ برگزار گردید.

ادامه مطلب

اطلاعیه مهم در رابطه با تاریخ ثبت نام و نحوه شرکت در آزمون سراسری 98

اطلاعیه مهم در رابطه با تاریخ ثبت نام و نحوه شرکت در آزمون سراسری 98 ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
سونیا عابدینی
sanjesh.org

بدين‌وسيله‌ به ‌اطلاع‌ كليه‌ متقاضيان‌ ثبت‌نام‌ و شركت‌ در آزمون‌ سراسري‌ سال 1398 براي‌ پذيرش در رشته‌هاي با آزمون در دوره‌هاي‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نيمه حضوري، مجازي، پرديس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي‌، دانشگاه‌ پيام‌ نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي‌ غيرانتفاعي‌ و غيردولتي‌ و همچنين رشته‌هاي تحصيلي با آزمون دانشگاه آزاد اسلامي مي‌رساند كه ثبت‌نام از روز چهارشنبه مورخ 97/11/24 (بيست و چهارم بهمن ماه‌ 1397) منحصراً از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org آغاز و در روز پنجشنبه مورخ 97/12/02 (دوم اسفند ماه‌ 1397) پايان مي‌یابد؛ لذا داوطلبان مي‌توانند در مهلت مقرر براي شركت در آزمون سراسري سال 1398 ثبت‌نام بعمل رسانند.دفترچه راهنما شرکت در آزمون سراسری به همراه اطلاعيه تكميلي ثبت‌نام در آزمون مذكور همزمان با شروع ثبت‌نام از طريق پايگاه اطلاع رساني اين سازمان قابل دسترس خواهد بود. تاكيد مي گردد كه آزمون سراسري سال 1398 در تاريخ هاي 98/04/13 و  98/04/14 برگزار می گردد.نکته بسیار مهم:

ادامه مطلب

اخبار ماه مهر سال 1397

نحوه ی اعمال سوابق تحصیلی و برگزاری کنکور ۹۹-۹۸ اعلام شد!!

نحوه ی اعمال سوابق تحصیلی و برگزاری کنکور  ۹۹-۹۸ اعلام شد!! ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
سونیا عابدینی
خبرگزاری مهر

در پی تشکیل سیزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو جزئیات سوابق تحصیلی در کنکورهای ۹۸ و ۹۹ اعلام شد.

ادامه مطلب

اخبار ماه شهریور سال 1397

نحوه ی برگزاری کنکور سراسری 98 مشخص شد(جدید)

نحوه ی برگزاری کنکور سراسری 98 مشخص شد(جدید) ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
سونیا عابدینی

نحوه ی برگزاری کنکور سراسری 98 مشخص شد(جدید )

ادامه مطلب

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
سونیا عابدینی

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه آزاد

ادامه مطلب

تاریخ و زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری مشخص شد!

تاریخ و زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری مشخص شد! ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
سونیا عابدینی
sanjesh.org

تاریخ و زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری مشخص شد!

ادامه مطلب

نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۷

نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۷ ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
مهرداد بیرامی
sanjesh.com

امروز؛ اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۷

ادامه مطلب

کسی نمی تواند کنکور را دور بزند

کسی نمی تواند کنکور را دور بزند ۱۳۹۷/۰۶/۱۱
مهرداد بیرامی
شرق نیوز

کنکور دور زدنی نیست 

ادامه مطلب

تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور مجدد بررسی می شود

تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور مجدد بررسی می شود ۱۳۹۷/۰۶/۱۰
مهرداد بیرامی
sanjesh.com

۱۷ شهریور; بررسی مجدد تاثیر قطعی سوابق تحصیلی

ادامه مطلب

وزیر علوم قانون را دور زده است

وزیر علوم قانون را دور زده است ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
مهرداد بیرامی
مهر نیوز

مصوبه وزارت علوم درباره کنکور مغایر قانون است

ادامه مطلب

مصاحبه با عبدالله رئیسی رتبه ۲ رشته انسانی کنکور سراسری ۹۷

مصاحبه با عبدالله رئیسی رتبه ۲ رشته انسانی کنکور سراسری ۹۷ ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
سونیا عابدینی
برترین ها

عبدالله رئیسی رتبه ۲ کنکور، آقازاده واقعی ایران ؛ از یک روستای بی نام و نشان سراوانِ سيستان و بلوچستان موفق به کسب رتبه ۲کنکور سراسری انسانی شد.

ادامه مطلب

تغییرات کنکور ۹۸ در دستان شورای عالی انقلاب فرهنگی

تغییرات کنکور ۹۸ در دستان شورای عالی انقلاب فرهنگی ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
مهرداد بیرامی
nabz.ir

بررسی تغییرات کنکور ۹۸ در شورای عالی انقلاب فرهنگی

ادامه مطلب

طرح تازه مجلس درباره «کنکور»

طرح تازه مجلس درباره «کنکور» ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
مهرداد بیرامی
مهر نیوز

جزئیات طرح تازه «کنکور» در مجلس شورای اسلامی ایران

ادامه مطلب

اخبار ماه مرداد سال 1397

کنکور سراسری مافیا 18000 میلیارد تومانی دارد !

کنکور سراسری مافیا 18000 میلیارد تومانی دارد ! ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
مهرداد بیرامی
کانال سه

کیلیپ، پشت پرده موسسات کنکور از زبان دکتر بطحایی 

ادامه مطلب

۱۵ پرسشی که داوطلبان دانشگاه آزاد درباره انتخاب رشته باید بدانند !

۱۵ پرسشی که داوطلبان دانشگاه آزاد درباره انتخاب رشته باید بدانند ! ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
مهرداد بیرامی
sanjesh.com

۱۵ پرسش متدوال داوطلبان دانشگاه آزاد درباره انتخاب رشته

ادامه مطلب

افزایش تدریجی سهم معدل در کنکور

افزایش تدریجی سهم معدل در کنکور ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
مهرداد بیرامی
nabz.ir

افزایش تدریجی سهم معدل و قطعی شدن اثر آن قانون مصوب است

ادامه مطلب

تعداد نفراتی که در کنکور 97 انتخاب رشته انجام داده اند

تعداد نفراتی که در کنکور 97 انتخاب رشته انجام داده اند ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
مهرداد بیرامی
رزنیوز

چند نفر در کنکور 97 انتخاب رشته کرده اند ؟

ادامه مطلب

قبولی در پزشکی بدون کنکور فقط با ژن خوب!

قبولی در پزشکی بدون کنکور فقط با ژن خوب! ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
مهرداد بیرامی
مهر نیوز

ژن‌های خوب بدون کنکور پزشک می‌شوند!

ادامه مطلب

نتایج نهایی کنکور ۹۷ نیمه دوم شهریور ماه مشخص خواهد شد

نتایج نهایی کنکور ۹۷ نیمه دوم شهریور ماه مشخص خواهد شد ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
مهرداد بیرامی
sanjesh.com

زمان احتمالی اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 97

ادامه مطلب

بیش از 107 هزار داوطلب در انتخاب رشته کنکور 97 شرکت کرده اند

بیش از 107 هزار داوطلب در انتخاب رشته کنکور 97 شرکت کرده اند ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
مهرداد بیرامی
sanjesh.com

آمار ثبت‌نام در انتخاب رشته کنکور اعلام شد

ادامه مطلب

چطور مثل یه مشاور حرفه ای، انتخاب رشته کنیم؟

چطور مثل یه مشاور حرفه ای، انتخاب رشته کنیم؟ ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
مهرداد بیرامی
sanjesh.com

چطور با استفاده از  راهنمای عملی انتخاب رشته کنکور سراسری 97 ، به راحتی انتخاب رشته کنیم

ادامه مطلب

سهمیه زلزله زدگان در کنکور سراسری 97 وضوابط آن

سهمیه زلزله زدگان در کنکور سراسری 97 وضوابط آن ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
مهرداد بیرامی
مهر نیوز

سهمیه زلزله زدگان در کنکور 97 چه مقداری خواهد بود

ادامه مطلب

آغاز انتخاب رشته آزمون سراسری ۹۷ از امروز

آغاز انتخاب رشته آزمون سراسری ۹۷ از امروز ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
مهرداد بیرامی
sanjesh.com

شروع انتخاب رشته آزمون سراسری سال 97 سنجش کشور

ادامه مطلب

راهنمایی های وزیر علوم برای انتخاب رشته 97

راهنمایی های وزیر علوم برای انتخاب رشته 97 ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
مهرداد بیرامی
سنجش

توصیه منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به کنکوری‌ها 97 برای انتخاب رشته

ادامه مطلب

راهنمای سامانه مجازی انتخاب رشته سال 97 سنجش

راهنمای سامانه مجازی انتخاب رشته سال 97 سنجش ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
مهرداد بیرامی
sanjesh.com

نحوه استفاده از سامانه مجازی انتخاب رشته کنکور سراسری 97 سازمان سنجش کشور 

ادامه مطلب

آغاز ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 97

آغاز ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 97 ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
مهرداد بیرامی
sanjesh.com

آغاز ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی 97 و شرایط و نحوه ثبت نام

ادامه مطلب

جاماندگان کنکور سراسری در دانشگاه های پیام نور پذیرقته می شوند

جاماندگان کنکور سراسری در دانشگاه های پیام نور پذیرقته می شوند ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
مهرداد بیرامی
sanjesh.com

امکان تحصیل غایبان کنکور سراسری در دانشگاه پیام نور

ادامه مطلب

نفرات برتر کنکور سراسری 97 به تفکیک رشته

نفرات برتر کنکور سراسری 97 به تفکیک رشته ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
مهرداد بیرامی
sanjesh.com

نفرات برتر کنکور سراسری 97 به همراه عکس

ادامه مطلب

ورود بدون کنکور، به دانشگاه‌های دولتی

ورود بدون کنکور، به دانشگاه‌های دولتی ۱۳۹۷/۰۵/۰۸
مهرداد بیرامی
مهر نیوز

ورود بدون کنکور ۱۲‌درصد دانش‌آموزان به دانشگاه‌های دولتی

ادامه مطلب

مرداد زمان نتایج اولیه و انتخاب رشته کنکور سراسری 97

مرداد زمان نتایج اولیه و انتخاب رشته کنکور سراسری 97 ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
مهرداد بیرامی
نیوزلند

تاریخ اعلام نتایج اولیه و انتخاب رشته کنکور سراسری 97

ادامه مطلب

تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 چقدر خواهد بود ؟

تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 چقدر خواهد بود ؟ ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
مهرداد بیرامی
همکلاسی

شاید تاثیر معدل در کنکور سراسری 98 به 40 % برسد!

ادامه مطلب

تا کنکور برچیده نشود، مشکلات حل نخواهد شد

تا کنکور برچیده نشود، مشکلات حل نخواهد شد ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
مهرداد بیرامی
sanjesh.com

تا کنکور برچیده نشود، مشکلات حل نمی‌شوند

ادامه مطلب

اخبار ماه تیر سال 1397

زمان حذف کنکور فعلا مشخص نیست

زمان حذف کنکور فعلا مشخص نیست ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
مهرداد بیرامی
sanjesh.com

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: زمان حذف کنکور مشخص نیست و طبق قانون، باید امسال یا سال آینده کنکور حذف شود.

ادامه مطلب

بررسی تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور 98

بررسی تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور 98 ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
مهرداد بیرامی
rooz.ir

تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور 98

ادامه مطلب

مجلس مخالفت تاثیر قطعی معدل در کنکور

مجلس مخالفت تاثیر قطعی معدل در کنکور ۱۳۹۷/۰۴/۲۶
مهرداد بیرامی
tasnim.org

شاید مجلس با تاثیر مستقیم معدل در کنکور موافق نباشد!

ادامه مطلب

دانشجویان خارج از کشور هم استعداد درخشانی می شوند

دانشجویان خارج از کشور  هم استعداد درخشانی می شوند ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
مهرداد بیرامی
artizo.org

به گفته مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی ، دانشجویان ایرانی خارج از کشور مشمول استعداد درخشان می شوند .

ادامه مطلب

شروع کنکور ۹۸ کلید خورد

شروع کنکور ۹۸ کلید خورد ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
مهرداد بیرامی
sanjesh.org

امسال با استقرار کامل نظام ۶.۳.۳، دانش آموزان پایه دوازدهم از همین روزها خود را برای کنکور ۹۸ آماده می کنند؛کنکوری که به نظر نمی رسد در ساختار، تغییرات جدی نسبت به امسال داشته باشد.

ادامه مطلب

مدرسه محل تبدیل دانش آموز به دانشجو نیست

مدرسه محل تبدیل دانش آموز به دانشجو نیست ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
مهرداد بیرامی
mehromah.ir

تابستان ۹۷ فرصتی مغتنم برای آموزش و پرورش است تا نگاهی دوباره به چشم انداز آنچه این سال ها کاشته است، بیاندازد؛ سال هایی که در حوزه تعلیم و تربیت غفلت های بزرگی رخ داده و شاید نتوان تا سال ها به جبران آن پرداخت چرا که برخی از آنها شیوه هایی است که به عنوان سبک تعلیم و تربیت تا درون آجرهای مدارسمان رسوخ کرده است. اما ظلم بزرگ تر زمانی است که به جای اصلاحات ریشه ای به شعارهایی بپردازیم که حتی زمینه های دسترسی به آنها را مهیا نکرده ایم. بگذریم از اینکه سال گذشته طرح هایی از سوی آموزش و پرورش مطرح شد که هیچ گاه پشتوانه های نظری و تئوری آنها یا قابل دفاع نبود یا مطرح نشد؛ اما چالش هایی که برای عرصه تعلیم و تربیت کشور به دنبال داشت، راهش را به طرح موضوعات مهم و پایه ای در آموزش و پرورش باز کرد و سوال بزرگی که این روزها مطرح است این است که: برای رسیدن به وضع مطلوب تربیتی در مدارس باید کدام مشکلات را شناسایی و رفع کنیم؟

ادامه مطلب

کنکور 98 ماندنیست

کنکور 98 ماندنیست ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
مهرداد بیرامی
sanjesh.ir

کنکور سال ۹۸ تعیین تکلیف شد

ادامه مطلب

ثبت سفارش کتاب درسی کلاس‌ اولی‌ها از شنبه

ثبت سفارش کتاب درسی کلاس‌ اولی‌ها از شنبه ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
مهرداد بیرامی
roozonlinee.com

شروع ثبت سفارش کتاب درسی کلاس‌ اولی‌ها از شنبه

ادامه مطلب

آغاز ثبت کد سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۹۷ از فردا

آغاز ثبت کد سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور ۹۷ از فردا ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
مهرداد بیرامی
sanjesh.com

دریافت و پرینت کد سوابق تحصیلی کنکور 1397

ادامه مطلب

کماکان سهمیه ایثاگران در کنکور جاری و نافذ است

کماکان سهمیه ایثاگران در کنکور جاری و نافذ است ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
مهرداد بیرامی
roiterz.org

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: سهمیه ای که برای ایثارگران در کنکور درنظر گرفته شده براساس آنچه در قانون آمده، کماکان جاری و نافذ است مگر اینکه اصلاحیه ای زده شود.

ادامه مطلب

ادغام و منحل شدن برخی دانشگاه‌ها

ادغام و منحل شدن برخی دانشگاه‌ها ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
مهرداد بیرامی
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

احتمال ادغام و منحل شدن برخی دانشگاه‌ها

ادامه مطلب

6423 نفر در آزمون انتخاب و انتصاب مدیران پذیرفته شدند

6423 نفر در آزمون انتخاب و انتصاب مدیران پذیرفته شدند ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
مهرداد بیرامی
mehrnews.com

6423 نفر در آزمون انتخاب و انتصاب مدیران پذیرفته شدند

ادامه مطلب

میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98

میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98 ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
مهرداد بیرامی
tasnim.com

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت ضمن بیان برگزاری دو کنکور از میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98 خبر داد .

ادامه مطلب

با ساماندهی کنکور اجازه نفس کشیدن به مدارس داده شود

با ساماندهی کنکور اجازه نفس کشیدن به مدارس داده شود ۱۳۹۷/۰۴/۱۲
مهرداد بیرامی
وزارت آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران

با ساماندهی کنکور اجازه نفس کشیدن به مدارس داده شود

ادامه مطلب

کنکور ۹۷ در نهایت دقت برگزارگردید

کنکور ۹۷ در نهایت دقت برگزارگردید ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
سونیا عابدینی
خبرگزاری مهر

دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری  صبح روز یکشنبه  ۱۰ تیر ماه ۱۳۹۷ در بازدیدش از خبرگزاری مهر در سخنانش گفت:

ادامه مطلب

ارجاع بررسی سهمیه 5 درصدی ایثارگران به مجلس

ارجاع بررسی سهمیه 5 درصدی ایثارگران به مجلس ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
مهرداد بیرامی
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

بررسی دقیق تر 5 درصدی سهمیه ایثارگران در کنکور

ادامه مطلب

آخرین تصمیمات برای حذف کنکور در سال ۹۸

آخرین تصمیمات برای حذف کنکور در سال ۹۸ ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
مهرداد بیرامی
mehrnews.com

معاون آموزشی وزارت علوم از طراحی فاز اول حذف کنکور برای رشته‌های کم متقاضی در سال ۹۸ خبر داد.

ادامه مطلب

حذف کنکور در انتظار تعیین مدل ارزیابی تحصیل دبیرستان است

حذف کنکور در انتظار تعیین مدل ارزیابی تحصیل دبیرستان است ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
مهرداد بیرامی
mehrnews.com

وزیر علوم حذف کنکور را منوط به تعیین مدل ارزیابی تحصیلی دوره دبیرستان توسط آموزش و پرورش دانست.

ادامه مطلب

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
مهرداد بیرامی
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

اعلام نتایج کنکور سراسری 97 

ادامه مطلب

آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 97

آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 97 ۱۳۹۷/۰۴/۰۶
مهرداد بیرامی
وزارت آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران

آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 97

ادامه مطلب

جزئیات دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 97

جزئیات دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 97 ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
مهرداد بیرامی
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

جزئیات دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 97

ادامه مطلب

برنامه امتحانات نهایی شهریور ماه

برنامه امتحانات نهایی شهریور ماه ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
مهرداد بیرامی
وزارت آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران

برنامه امتحانات نهایی شهریور ماه اعلام شد

ادامه مطلب

آغاز توزیع کارت کنکور از امروز

آغاز توزیع کارت کنکور از امروز ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
مهرداد بیرامی
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

قرار گرفت کارت ورود به جلسه کنکور روی سایت

ادامه مطلب

زمان و نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی 97

زمان و نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی 97 ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
مهرداد بیرامی
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

زمان توزیع کد سابق تحصیلی کنکور 97

ادامه مطلب

اخبار ماه خرداد سال 1397

سهمیه ورود ایثارگران به دانشگاه‌ها به ۳۰ درصد افزایش یافت

سهمیه ورود ایثارگران به دانشگاه‌ها به ۳۰ درصد افزایش یافت ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
مهرداد بیرامی
tasnim.com

سهمیه ورود ایثارگران به دانشگاه‌ها به ۳۰ درصد افزایش یافت

ادامه مطلب

دریافت شهریه برای ورود به مدارس هیئت امنایی تخلف است

دریافت شهریه برای ورود به مدارس هیئت امنایی تخلف است ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
مهرداد بیرامی
mehrnews.com

دریافت شهریه برای ورود به مدارس هیئت امنایی ممنوع است

ادامه مطلب

تغییر اعمال سهمیه ایثارگران در کنکورهای سراسری 97

تغییر اعمال سهمیه ایثارگران در کنکورهای سراسری 97 ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
مهرداد بیرامی
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از احتمال مطرح شدن اصلاحیه سهیمه ایثارگران در کنکورهای سراسری در جلسه علنی امروز ( چهارشنبه 23 خرداد ) خبر داد .

ادامه مطلب

کارگیری فرهنگیان مرد در برخی از مدارس ممنوع

کارگیری فرهنگیان مرد در برخی از مدارس ممنوع ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
مهرداد بیرامی
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

ممنوعیت به کارگیری فرهنگیان مرد در برخی از مدارس از شروع امسال

ادامه مطلب

سخنان معاون آموزش متوسطه در رابطه با مدل جدید برگزاری کنکور

سخنان معاون آموزش متوسطه در رابطه با مدل جدید برگزاری کنکور ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
سونیا عابدینی
mehrnews.com

علی زرافشان درباره مدل برگزاری کنکور سال 98 گفت: «دو جلسه شورای سنجش و پذیرش برای بررسی این موضوع تشکیل شد و کار به کارگروه تخصصی واگذار گردیده است.

ادامه مطلب

مهلت ثبت سفارش خرید کتاب درسی تمدید شد

مهلت ثبت سفارش خرید کتاب درسی تمدید شد ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
مهرداد بیرامی
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

مهلت ثبت سفارش خرید کتاب درسی تمدید شد

ادامه مطلب

آخرین فرصت برای ثبت سفارش خرید کتاب

آخرین فرصت برای ثبت سفارش خرید کتاب ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
مهرداد بیرامی
tasnim.com

روز جمعه آخرین فرصت برای ثبت سفارش خرید کتاب

ادامه مطلب

شهادت امام علی (ع) تسلیت باد

شهادت امام علی (ع) تسلیت باد ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
مهرداد بیرامی
آسان کنکور

آسان کنکور شهادت امام علی (ع) را بر تمام مسلمانان جهان تسلیت می‌گویید

ادامه مطلب

سالگرد رحلت امام خمینی (ره) تسلیت باد

سالگرد رحلت امام خمینی (ره) تسلیت باد 1397/03/14
مهرداد بیرامی
آسان کنکور

سالگرد رحلت امام خمینی (ره) تسلیت باد

ادامه مطلب

در زمان ثبت‌نام، دریافت مبلغ اجباری ممنوع

در زمان ثبت‌نام، دریافت مبلغ اجباری ممنوع ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
مهرداد بیرامی
reiterz.org

مدارس در زمان ثبت‌نام، حق دریافت مبلغ اجباری ندارند

ادامه مطلب

شرایط ورود دانش آموزان پایه هفتم به تیزهوشان

شرایط ورود دانش آموزان پایه هفتم به تیزهوشان ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
مهرداد بیرامی
tasnim.com

مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای، شرایط ثبت نام دانش آموزان داوطلب تحصیل در پایه هفتم دبیرستان‌های استعداد‌های درخشان سال ۹۸-۹۷ را اعلام کرد. متن اطلاعیه به شرح زیر است:

ادامه مطلب

آب، برق و گاز در مدارس رایگان شد

آب، برق و گاز در مدارس رایگان شد ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
مهرداد بیرامی
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

در برنامه بودجه جدید آب، برق و گاز در مدارس رایگان شد

ادامه مطلب

آخرین اخبار از حذف کامل کنکور

آخرین اخبار از حذف کامل کنکور ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
مهرداد بیرامی
tasnim.com

کنکور همچنان پابرجاست

ادامه مطلب

پیشنهادات ۳ وزارتخانه درباره آینده کنکور ارائه شد

پیشنهادات ۳ وزارتخانه درباره آینده کنکور ارائه شد ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
مهرداد بیرامی
mehrnews.com

دکتر ابراهیم خدایی اعلام کرد پیشنهادات ۳ وزارتخانه درباره آینده کنکور ارائه شد

ادامه مطلب

هشدارهای جدی آقای وزیر به مدیران مدارس

هشدارهای جدی آقای وزیر به مدیران مدارس ۱۳۹۷/۰۳/۰۹
مهرداد بیرامی
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

هشدارهای علنی آقای وزیر به مدیران مدارس

ادامه مطلب

تعطیلات مدارس در سال تحصیلی جدید

تعطیلات مدارس در سال تحصیلی جدید ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
آسان کنکور
tasnim.com

خبر جدید از تعطیلات مدارس 

ادامه مطلب

تعطیلات زمستانی مدارس به کجا رسید؟

تعطیلات زمستانی مدارس به کجا رسید؟ ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
آسان کنکور
tasnim.com

سید جواد ابطحی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به مطرح شدن موضوع تعطیلات زمستانی مدارس، گفت: لایحه تعطیلات زمستانی مدارس سال گذشته نیز به مجلس آمد اما نمایندگان نظر مثبتی نسبت به این لایحه نداشتند لذا در این باره به جمع‌بندی نرسیدیم.

ادامه مطلب

چگونگی ورود به دانشگاه بدون کنکور برای دانش آموزان

چگونگی ورود به دانشگاه بدون کنکور برای دانش آموزان ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
سونیا عابدینی
tasnim.com

وزیر علوم و تحقیقات اعلام کرد که ضوابط اولویت ورود دانش‌آموزان به دانشگاه بدون کنکور در کارگروه های مشترک وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم تعیین می شود. منصور غلامی در مورد اقدامات وزارت علوم برای حذف کنکور گفت: «ما در وزارت علوم و تحقیقات همکاری لازم را با وزارت آموزش و پرورش داشته‌ و داریم.»اودر ادامه گفت: «اکنون در آموزش و پرورش کارگروه‌هایی تخصصی شاخص‌ها و ضوابط ارزیابی دانش‌آموزان در دوره متوسطه را بررسی می‌کنند. پس از اینکه این فعالیت‌ها در آموزش و پرورش به نتیجه رسید، مجموعه کارشناسی در وزارت علوم با شاخص‌هایی که برای انتخاب دانشجو تعریف کرده‌اند با همکاران وزارت آموزش و پرورش نشستی مشترک خواهند داشت و پس از توافق، ضوابط ورود دانش‌آموزان به دانشگاه‌ها بدون کنکور فراهم می‌شود.»او در پایان گفت: «حدف کنکور یک قانونی است که باید انجام شود اما به هر حال برای دانشگاه‌ها و رشته‌های پر طرفدار یک مسابقه وجود دارد و باید ضابطه‌ای تعیین شود تا بتوانیم مشخص کنیم چه فردی اولویت بیشتری برای ورود به این دانشگاه و رشته خاص را دارد.»

ادامه مطلب

نحوه برگزاری کنکور 98 برای داوطلبان نظام جدید و قدیم

نحوه برگزاری کنکور 98 برای داوطلبان نظام جدید و قدیم ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
آسان کنکور
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

نحوه برگزاری کنکور 98 برای داوطلبان نظام جدید و قدیم اعلام شد

ادامه مطلب

جدیدترین تغییر کنکور۹۸ اعلام شد

جدیدترین تغییر کنکور۹۸ اعلام شد ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
سونیا عابدینی
tasnim.com

جدیدترین تغییر کنکور ۹۸ اعلام شدرئیس سازمان سنجش آموزش کشور

ادامه مطلب

رئیس‌جمهور به زودی حذف آزمون سمپاد هفتم را امضا می‌کند

رئیس‌جمهور به زودی حذف آزمون سمپاد هفتم را امضا می‌کند ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
آسان کنکور
mehrnews.com

در انتظار امضارئیس‌جمهور به زودی برای حذف آزمون سمپاد هفتم 

ادامه مطلب

حذف کنکور در انتظار توافق نهاد‌های مربوطه

حذف کنکور در انتظار توافق نهاد‌های مربوطه ۱۳۹۷/۰۳/۰۵
آسان کنکور
tasnim.com

حذف کنکور در انتظار توافق نهاد‌های مربوطه می باشد

ادامه مطلب

زور آموزش و پرورش به حذف آزمون‌های سمپاد نرسید

زور آموزش و پرورش به حذف آزمون‌های سمپاد نرسید ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
آسان کنکور
mehrnews.com

زور آموزش و پرورش برای حذف آزمون‌های سمپاد کافی نبود

ادامه مطلب

کنکور تا ۲ سال آینده حذف نمی‌شود

کنکور تا ۲ سال آینده حذف نمی‌شود ۱۳۹۷/۰۳/۰۳
آسان کنکور
tasnim.com

دانش آموزان نگران نباشند کنکور تا 2 سال آینده حذف شدنی نیست

ادامه مطلب

شهریه مدارس شاهد 97 - 98 اعلام شد

شهریه مدارس شاهد 97 - 98 اعلام شد ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
آسان کنکور
mehrnews.com

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش جزییات ثبت‌ نام مدارس شاهد 97 - 98 را اعلام کرد.

ادامه مطلب

اخبار ماه اردیبهشت سال 1397

ثبت نام مدارس شاهد از سوم خرداد

ثبت نام مدارس شاهد از سوم خرداد ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
آسان کنکور
mehrnews.com

ثبت نام مدارس شاهد از سوم خرداد و همزمان با سال روز آزاد سازی خرمشهر شروع خواهد شد

ادامه مطلب

سرانجام کنکور۹۸ چه خواهد شد؟

سرانجام کنکور۹۸ چه خواهد شد؟ ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
سونیا عابدینی
mehrnews.com

برگزاری کنکور جداگانه برای دانش آموزان نظام قدیم آموزشی

ادامه مطلب

قانونی به نام حذف کنکور نداریم

قانونی به نام حذف کنکور نداریم ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
آسان کنکور
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

قانونی به نام حذف کنکور نداریم و تکلیف کنکور 98 مشخص نیست

ادامه مطلب

دانش آموزان روزه دار در ماه مبارک رمضان باید چه کارهایی انجام دهند؟

دانش آموزان روزه دار در ماه مبارک رمضان باید چه کارهایی انجام دهند؟ ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
سونیا عابدینی
ایسنا

فردین منصوری درمصاحبه اش با ایسنا، با تاکید بر همزمان شدن فصل امتحانات دانش آموزان با ماه مبارک رمضان گفت: دانش آموزان روزه‌دار باید طوری برنامه‌ریزی کنند تا در ساعات بعد از افطار بتوانند خوب درس بخوانند، زیرا در این فاصله بدن آنها موادمغذی مورد نیاز برای فرآیند یادگیری را دریافت کرده و مغز آنها آماده یادگیری است.منصوری افزود: در صورتی که  دانش‌آموزان روزه‌دار وعده سحری مقوی مصرف کنند، معمولا  تا هنگام ظهر گرسنگی و تشنگی به سراغ آنها نمی‌ آید و در این ساعات می‌توانند مطالعه موفقی داشته باشند.این مشاور مدرسه با اشاره به بالا بودن کارایی مغز دانش آموزان روزه دار پس از صرف وعده سحری ادامه داد: اگر دانش آموزان روزه دار بتوانند بعد از صرف سحری بیدار مانده و به مطالعه درسی بپردازند، می‌توانند بیشترین یادگیری درسی را داشته باشندمنصوری تاکید کرد: دانش آموزان روزه‌دار باید زمان‌های استراحت و خواب خود را به ساعات بعداز ظهر تا افطار موکول کنندوی در ادامه با بیان اینکه کنکوری‌های روزه دار به دلیل امتحان نداشتن در ساعات اولیه صبح، بهتر می توانند برای درس خواندن در ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی کنند، گفت: فاصله افطار تا ظهر روز بعد بهترین زمان مطالعه درسی برای کنکوریها است.این کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی در ادامه به بیان نکاتی برای مطالعه موفق دانش آموزان پرداخت و افزود: دانش‌آموزان باید مکان مطالعه خود را مکانی آرام و ساکت در نظر گرفته که در آنجا بیشترین تمرکز داشته باشند، زیرا در این صورت میزان یادگیری آنها بالا خواهد رفت.استراحت دادن به چشم درفاصله های  زمانی مختلف و نگاه کردن به فواصل دور، تحرک بدنی و... از دیگر نکاتی بود که منصوری پرداختن به آنها را به دانش آموزان در فصل امتحانات توصیه کرد.منصوری در ادامه دور بودن از استرس را به دانش آموزان در فصل امتحانات توصیه کرد و از خانواده ها خواست تا شرایط به دور از تنش و استرسی را برای مطالعه فرزندانشان در نظر بگیرند منبع:ایسنا

ادامه مطلب

موافقت آموزش و پرورش برای تعطیلات ۱۴روزه مدارس در زمستان

موافقت آموزش و پرورش برای تعطیلات ۱۴روزه مدارس در زمستان ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
آسان کنکور
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

موافقت آموزش و پرورش برای تعطیلات ۱۴روزه مدارس در زمستان

ادامه مطلب

ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی آغاز شد

ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی آغاز شد ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
آسان کنکور
سازمان سنجش

ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی با 50 انتخاب آغاز شد

ادامه مطلب

کنکور همچنان پا برجا خواهد ماند؟!

کنکور همچنان پا برجا خواهد ماند؟! ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
آسان کنکور
tasnim.com

مجلس راه حلی به جز تمدید زمان اجرای قانون حذف کنکور ندارد

ادامه مطلب

تصمیمات پایانی درباره حذف کنکور سراسری

تصمیمات پایانی درباره حذف کنکور سراسری ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
آسان کنکور
tasnim.com

بروز ترین تصمیات برای حذف کنکور سراسری

ادامه مطلب

کیف سنگین ممنوع

کیف سنگین ممنوع ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
آسان کنکور
tasnim.com

آسیب کیف‌های سنگین بر سیستم اسکلتی دانش آموز

ادامه مطلب

حذف کنکور ۶ماهه اجرا نمی‌شود

حذف کنکور ۶ماهه اجرا نمی‌شود ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
آسان کنکور
mehrnews.com

 حذف کنکور ۶ماهه شدنی نیست و اجرا نمی‌شود

ادامه مطلب

تغییر زمان برگزاری آزمون دبیرستان ماندگار

تغییر زمان برگزاری آزمون دبیرستان ماندگار ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
آسان کنکور
وزارت آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران

دریافت کارت ورود به جلسه مدارس البرز 97 - 98

ادامه مطلب

پایه دوازدهم به مدارس اضافه خواهد شد

پایه دوازدهم به مدارس اضافه خواهد شد ۱۳۹۷/۰۲/۱۷
آسان کنکور
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

پایه دوازدهم در مدارس مستقر می‌شود

ادامه مطلب

نیازمند «معلم» با استانداردهای جدید هستیم

نیازمند «معلم» با استانداردهای جدید هستیم ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
آسان کنکور
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: برای اینکه دانش آموز و نسلی پربار، متعهد و پرتلاش داشته باشیم نیاز است به دنبال ارتقای سطح معلمان و تخصصی کردن فعالیت‌های آنان باشیم.اسفندیار چهاربند در بازدید از مراکز علمی و پژوهشی حوزه علمیه قم، اظهارکرد: در سال‌های اخیر انتظارات از شغل معلمی افزایش یافته و این مسئله استانداردها را تحت تاثیر قرار داده است.

ادامه مطلب

سهامداران موسسات کنکوری اجازه حذف کنکور را نمی دهند

سهامداران موسسات کنکوری اجازه حذف کنکور را نمی دهند ۱۳۹۷/۰۲/۱۵
آسان کنکور
mehrnews.com

لابی وجود دارد که اجازه حذف کنکور را نمی‌دهند

ادامه مطلب

فاصله دو هفته ای در میانه سال تحصیلی

فاصله دو هفته ای در میانه سال تحصیلی ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
آسان کنکور
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

آموزش و پرورش در میانه سال تحصیلی فاصله‌ای دو هفته‌ای ایجاد می کند

ادامه مطلب

دبستان‌ها تا پایان اردیبهشت دایرند

دبستان‌ها تا پایان اردیبهشت دایرند ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
آسان کنکور
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

دبستان‌هایی که در پایان اردیبهشت تعطیل شوند متخلف هستند

ادامه مطلب

جعل مدرک تحصیلی دیگر امکان پذیر نخواهد بود

جعل مدرک تحصیلی دیگر امکان پذیر نخواهد بود ۱۳۹۷/۰۲/۱۱
آسان کنکور
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

تدابیر جدید برای متوقف کردن جعل مدرک تحصیلی

ادامه مطلب

دبستان‌ها تا 13 خرداد دایرند

دبستان‌ها  تا  13 خرداد دایرند ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
آسان کنکور
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

تعطیلی دبستان‌ها قبل از 13 خردادماه تخلف محسوب می شود

ادامه مطلب

حذف نکردن کنکور به بهانه نداشتن قدرت اجرایی

حذف نکردن کنکور به بهانه نداشتن قدرت  اجرایی ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
آسان کنکور
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

قانون حذف کنکور به بهانه نداشتن قدرت اجرایی لازم کنار است

ادامه مطلب

تغییر زمان آغاز سال تحصیلی جدید

تغییر زمان آغاز سال تحصیلی جدید ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
آسان کنکور
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

مدارس از نیمه شهریور ماه بازگشایی می شود

ادامه مطلب

کنکور حداقل تا 98 پابرجاست

کنکور حداقل تا 98 پابرجاست ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
آسان کنکور
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

حداقل کنکور سراسری تا سال 98 پا برجا خواهد ماند

ادامه مطلب

کمبود معلمین در مدارس کشور

کمبود معلمین در مدارس کشور ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
آسان کنکور
mehrnews.com

نیاز شدید به معلمین منجر به تعطیلی مدارس کم‌جمعیت کشور شده است

ادامه مطلب

تذکر انجمن اسلامی به وزیر آموزش

تذکر انجمن اسلامی به وزیر آموزش ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
آسان کنکور
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

تذکر انجمن اسلامی به وزیر آموزش درباره تداخل امتحانات در ماه رمضان

ادامه مطلب

هفته آینده وضعیت برگزاری آزمون مدارس سمپاد مشخص می‌شود

هفته آینده وضعیت برگزاری آزمون مدارس سمپاد مشخص می‌شود ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
آسان کنکور
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

 وضعیت برگزاری آزمون مدارس سمپاد مشخص می‌شود

ادامه مطلب

دریافت کارت آزمون ارشد 97

دریافت کارت آزمون ارشد 97 ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
آسان کنکور
سازمان سنجش

 دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 97 سازمان سنجش

ادامه مطلب

حذف تکمیل ظرفیت از دانشگاه‌ها تا پایان مهرماه

حذف تکمیل ظرفیت از دانشگاه‌ها تا پایان مهرماه ۱۳۹۷/۰۲/۰۳
آسان کنکور
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

تکمیل ظرفیت دانشگاه ها از مهر ماه امسال متوقف خواهد شد 

ادامه مطلب

آموزش زبان روسی در مدارس ایران به صلاح نیست

آموزش زبان روسی در مدارس ایران به صلاح نیست ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
آسان کنکور
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

پیشنهاد غیرکارشناسی بطحایی درمورد آموزش زبان روسی در مدارس ایران به صلاح نیست

ادامه مطلب

حذف کنکور 98 در مجلس پیگیری خواهد شد

حذف کنکور 98 در مجلس پیگیری خواهد شد ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
آسان کنکور
mehrnews.com

دولت مکلف به حذف کنکور تا سال آینده

ادامه مطلب

اخبار ماه فروردین سال 1397

دلیل حذف امتحانات نهایی پایه یازدهم در امسال

دلیل حذف امتحانات نهایی پایه یازدهم در امسال ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
آسان کنکور
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

امتحانات نهایی پایه یازدهم امسال برگزار نخواهد شد

ادامه مطلب

واگذاری مدارس دولتی ممنوع است

واگذاری مدارس دولتی ممنوع است ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
آسان کنکور
آموزش و پرورش

واگذاری مدارس دولتی قانوناً ممنوع است

ادامه مطلب

نمایشگاه کتاب باید در شهر آفتاب برگزار شود نه مصلا !

نمایشگاه کتاب باید در  شهر آفتاب برگزار شود نه مصلا ! ۱۳۹۷/۰۱/۲۸
آسان کنکور
mehrnews.com

مخالفت ها به جابجایی محل نمایشگاه کتاب ادامه دارد

ادامه مطلب

نقش رئیس‌جمهوری در تعیین تکلیف آزمون ورودی تیزهوشان

نقش رئیس‌جمهوری در تعیین تکلیف آزمون ورودی تیزهوشان ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
آسان کنکور
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

آزمون ورودی تیزهوشان با دستور رئیس‌جمهوری تعیین تکلیف خواهند شد

ادامه مطلب

امتحانات نهایی در ماه رمضان

امتحانات نهایی در ماه رمضان ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
آسان کنکور
سنجش

دلیل برگزاری همزمان امتحانات پایان سال 97 مدارس با جام‌جهانی ۲۰۱۸ فوتبال

ادامه مطلب

بلاتکلیفی در ورود به مدارس سمپاد

بلاتکلیفی در  ورود به مدارس سمپاد ۱۳۹۷/۰۱/۲۴
آسان کنکور
yci.ir

نگرانی دانش آموزانی که خود را برای آزمون سمپاد آماده کردند

ادامه مطلب

دوران مافیای آزمون ها تمام خواهد شد

دوران مافیای آزمون ها تمام خواهد شد ۱۳۹۷/۰۱/۲۳
آسان کنکور
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

بساط مافیای آزمون های مدارس برچیده خواهد شد

ادامه مطلب

تاریخ نهایی امتحانات خرداد 97

تاریخ نهایی امتحانات خرداد 97 ۱۳۹۷/۰۱/۲۲
آسان کنکور
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

 ابلاغیه برنامه امتحانات نهایی سال 97 به مدارس

ادامه مطلب

حذف مدارس سمپاد دوره اول متوسطه فعلا مشخص نشده است

حذف مدارس سمپاد  دوره اول متوسطه فعلا مشخص نشده است ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
آسان کنکور
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

حذف مدارس سمپاد هنوز به مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان ابلاغ نشده است

ادامه مطلب

ممنوعیت برگزاری امتحانات ابتدایی از زبان وزیر

ممنوعیت برگزاری امتحانات ابتدایی از  زبان وزیر ۱۳۹۷/۰۱/۲۰
آسان کنکور
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

برگزاري  امتحان به هر شکل  در مدارس دوره ابتدايي ممنوع می باشد

ادامه مطلب

تاثیر 30 % سوابق تحصیلی در کنکور 97

تاثیر 30 % سوابق تحصیلی در کنکور 97 ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
آسان کنکور
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

تاثیر  سوابق تحصیلی در کنکور سراسری سال 97  تا 30 درصد

ادامه مطلب

حذف امتحانات نهایی پایه یازدهم شدنی نیست

حذف امتحانات نهایی پایه یازدهم شدنی نیست ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
آسان کنکور
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

امتحان نهای پایه یازدهم سرجای خود خواهد ماند

ادامه مطلب

مدارس ابتدایی تا ۱۳ خرداد دایرند

مدارس ابتدایی تا ۱۳ خرداد دایرند ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
آسان کنکور
tasnim.com

مدارس ابتدایی تهران تا ۱۳ خرداد ماه دایرند

ادامه مطلب

تاریخ توزیع کارنامه کنکور دکتری ۹۷ هفته آخر فروردین منتشر می‌شود

تاریخ توزیع کارنامه کنکور دکتری ۹۷ هفته آخر فروردین منتشر می‌شود ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
مهرداد بیرامی
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

تاریخ توزیع کارنامه کنکور دکتری ۹۷ هفته آخر فروردین از سایت سنجش منتشر می‌شود

ادامه مطلب

زمان توزیع کارت ورود به جلسه کنکور 97

زمان توزیع کارت ورود به جلسه کنکور 97 1397/01/10
آسان کنکور
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

تاریخ و زمان توزیع کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 97 مشخص  شد

ادامه مطلب

حذف آزمون از ورودي پايه هفتم به معني حذف مدارس تيزهوشان نيست

حذف آزمون از ورودي پايه هفتم به معني حذف مدارس تيزهوشان نيست 1397/01/07
آسان کنکور
پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش

برگزاري هرگونه آزمون و شبه آزمون در مدارس غيردولتي ممنوع است

ادامه مطلب

پیشرفتِ کارِ سامانه کارنامه الکترونیک مدارس کشور

پیشرفتِ کارِ سامانه کارنامه الکترونیک مدارس کشور 1397/01/06
آسان کنکور
سنجش

پیشرفتِ کارِ سامانه کارنامه الکترونیک مدارس کشور از دید رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش

ادامه مطلب

کنکور 97 بدون تغییر خواهد ماند

کنکور 97 بدون تغییر خواهد ماند 1397/01/05
آسان کنکور
سنجش

به گفته رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش کنکور ۹۷ بدون تغییر  خواهد ماند 

ادامه مطلب

رویداد آموزشی Apple و گوگل

رویداد آموزشی Apple و گوگل 1397/01/03
آسان کنکور
گوگل

اپل و گوگل هر دو در آموزش

ادامه مطلب

اخبار ماه فروردین سال 1396

خبر تعطیلی مدارس ۱۴ فروردین (۹۷) - مدارس دایر است یا نه ؟

خبر تعطیلی مدارس ۱۴ فروردین (۹۷) - مدارس دایر است یا نه ؟ 1396/01/13
آسان کنکور
hidoctor.ir

خبر تعطیلی مدارس ۱۴ فروردین (۹۷) - مدارس دایر است یا نه ؟

ادامه مطلب

اخبار ماه اسفند سال 1396

آمار داوطلبان ثبت نام کننده ازمون سراسری ۹۷

آمار داوطلبان ثبت نام کننده ازمون سراسری ۹۷ ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
سونیا عابدینی
tasnim.com

آمار داوطلبان کنکورسراسری سال 97  به تفکیک جنسیت

ادامه مطلب

زمان توزیع کارت کنکور سراسری سال ۹۷ اعلام شد

زمان توزیع کارت کنکور سراسری سال ۹۷ اعلام شد ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
آسان کنکور
sanjesh.org

تاریخ و زمان توزیع کارت کنکور سراسری سال۹۷ اعلام شد

ادامه مطلب

برج 60 متری مکنده هوای آلوده در چین

برج 60 متری مکنده هوای آلوده در چین ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
آسان کنکور
mehrnews.com

جمعیت بیشتر برابر با آلودگی هوای بیشتر

ادامه مطلب

استفان هاوکینگ در 76 سالگی جان باخت

استفان هاوکینگ در 76 سالگی جان باخت ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
آسان کنکور
tasnim.com

سرنوشت فیزیکدان مشهور استفان هاوکینگ

ادامه مطلب

برنامه آموزش و پرورش در سال ۹۷

برنامه آموزش و پرورش در سال ۹۷ ۱۳۹۶/۱۲/۲۱
آسان کنکور
tasnim.com

برنامه آموزش و پرورش در سال ۹۷ به چه نحوه خواهد بود

ادامه مطلب

دبیران مدارس آمریکا مسلح می‌شوند!

دبیران مدارس آمریکا مسلح می‌شوند! ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
آسان کنکور
tasnim.com

مسلح کردن معلمان مدارس آمریکا برای دفاع از خود

ادامه مطلب

تعطیلی زودهنگام مدارس ممنوع

تعطیلی زودهنگام مدارس ممنوع ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
آسن کنکور
asankonkur.com

به دستور آموزش و پروزش تعطیلی زودهنگام مدارس ممنوع شد !

ادامه مطلب

آخرین مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات کنکور سراسری ۹۷

آخرین مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات کنکور سراسری ۹۷ ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
آسان کنکور
sanjesh.org

به گفته‌ی دکتر حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش، مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات مشخصات داوطلبان کنکور سراسری ۹۷ برای آخرین بار تمدید شد. این مهلت که از ۱۳ اسفندماه ۹۶ آغاز شده است، ساعت ۲۳:۵۹ دقیقه روز چهارشنبه ۱۶ اسفندماه پایان می‌یابد.

ادامه مطلب

پیشنهاد تغییر ترکیب دروس عمومی و نحوه تدریس

پیشنهاد تغییر  ترکیب  دروس عمومی و نحوه تدریس ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
آسان کنکور
mehrnews.com

پیشنهاد امکان تغییر در ترکیب و نحوه تدریس دروس عمومی

ادامه مطلب

راه حلی برای بیکاری در دستور کار دانشگاه آزاد

راه حلی برای بیکاری در دستور کار دانشگاه آزاد ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
آسان کنکور
mehrnews.com

راه حلی مناسب برای بیکاری جوانان و دانشجویان در دستور کار دانشگاه آزاد اسلامی

ادامه مطلب

در جهت تغییر در ساختار کنکور نیازمند فرصتی دیگر هستیم

در جهت تغییر در ساختار کنکور نیازمند فرصتی دیگر هستیم ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
آسان کنکور
tasnim.com

برای تغییر در ساختارهای  کنکور نیازمند فرصتی و وقتی  دیگر هستیم

ادامه مطلب

معدل پایین در کارشناسی نباید مانع جذب شود

معدل پایین در کارشناسی نباید مانع جذب شود ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
آسان کنکور
tasnim.com

معدل مطلوب تحصیلات تکمیلی در اولویت بورسیه ها

ادامه مطلب

اخبار ماه بهمن سال 1396

تعطیلات زمستانه بعد از بودجه ۹۷

تعطیلات زمستانه بعد از بودجه ۹۷ ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
آسان کنکور
tasnim.com

تعطیلات زمستانه بعد از بودجه ۹۷ در مجلس بررسی می‌شود

ادامه مطلب

تصمیم آموزش و پرورش برای پیک نوروزی امسال

تصمیم آموزش و پرورش برای پیک نوروزی امسال ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
آسان کنکور
tasnim.com

جایگزین مناسب برای پیک نوروزی 

ادامه مطلب

نیاز روزانه 150 دقیقه نور خورشید برای دانش آموزان

نیاز روزانه 150 دقیقه نور خورشید برای دانش آموزان ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
آسان کنکور
mehrnews.com

دانش آموزان روزانه به 150 دقیقه نور طبیعی خورشید برای ترمیم بافت های چشم احتیاج دارند

ادامه مطلب

پیشنهاد جذاب گوگل به دانش آموزان کم دقت

پیشنهاد جذاب گوگل به دانش آموزان کم دقت ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
آسان کنکور
google.com

راه حل گوگل برای دانش آموزان کم دقت

ادامه مطلب

18 بهمن مدارس تهران تعطیل شد

18 بهمن مدارس تهران تعطیل شد ۱۳۹۶/۱۱/۱۸
آسان کنکور
mehrnews.com

تعطیلی مدارس تهران و دیگر شهرها چهارشنبه 18 بهمن 96

ادامه مطلب

درباره حذف آزمون تیز هوشان شنیده اید ؟

درباره حذف آزمون تیز هوشان شنیده اید ؟ ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
آسان کنکور
tasnim.com

حذف آزمون تیزهوشان

ادامه مطلب

مبلغ جریمه مشمولان غایب برای صدور معافیت مشخص شد

مبلغ جریمه مشمولان غایب برای صدور معافیت مشخص شد ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
آسان کنکور
tasnim.com

نمایندگان مجلس، میزان جریمه مشمولان غایب برای صدور کارت معافیت نظام وظیفه را به تفکیک مدارک تحصیلی مشخص کردند.

ادامه مطلب

تعطیلی مدارس روز سه شنبه ۱۷

تعطیلی مدارس روز سه شنبه ۱۷ ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
آسان کنکور
tasnim.com

مدارس تهران در روز سه شنبه 17 بهمن 96 تعطیل شد

ادامه مطلب

ریشه مشکلات امروز آموزش و پرورش ناشی از فاصله با مردم

ریشه مشکلات امروز آموزش و پرورش ناشی از فاصله با مردم ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
آسان کنکور
tebyan.con

وزیر آموزش وپرورش در جمع مدیران ادوار با بررسی  موانع اجرای سند تحول گفت:ریشه همه مشکلات آموزش و پرورش ريشه در فاصله ایجاد شده آن با مردم است...

ادامه مطلب

تکلیف جاماندگان ثبت نام کنکور97

تکلیف جاماندگان ثبت نام کنکور97 ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
آسان کنکور
سنجش

داوطلبان جامانده از ثبت نام کنکور 97 بخوانند

ادامه مطلب

خبر تعطیلی مدارس روز دوشنبه.

خبر تعطیلی مدارس روز دوشنبه. ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
آسان کنکور
mehrnews.com

آلودگی هوا و تعطیلی روز دوشنبه مدارس استان تهران 

ادامه مطلب

روش های پرداخت امن کالا

روش های پرداخت امن کالا ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
آسان کنکور
asankonkur.com

مفهوم خرید امن در اینترنت

ادامه مطلب

اخبار ماه دی سال 1396

تاریخ ثبت نام آزمون سراسری97

تاریخ ثبت نام آزمون سراسری97 ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
آسان کنکور
باشگاه خبرنگاران جوان

تاریخ ثبت نام آزمون سراسری 97 اعلام شد

ادامه مطلب

سهميه به داوطلبان مناطق زلزله‌زده کشور در کنکور 97

سهميه به داوطلبان مناطق زلزله‌زده کشور در کنکور 97 ۱۳۹۶/۱۰/۱۶
آسان کنکور
sanjesh.org

اطلاعيه سازمان سنجش اموزش کشوردرخصوص اختصاص سهميه به داوطلبان مناطق زلزله‌زده کشور در ازمون سراسري سال97

ادامه مطلب

تعطیلی 6 دی مدارس

تعطیلی 6 دی مدارس ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
آسان کنکور
tasnimnews.com

مدارس تهران در 6 دی تعطیل شد.

ادامه مطلب

اخبار ماه آذر سال 1396

اطلاعیه سوم سنجش در خصوص اعلام ظرفیتهای جدید و مهلت ثبت نام

اطلاعیه سوم سنجش در خصوص اعلام ظرفیتهای جدید و مهلت ثبت نام ۱۳۹۶/۰۹/۱۹
آسان کنکور
sanjesh.org

اطلاعيه سوم سازمان سنجش آموزش كشور درخصوص اعلام ظرفيتهاي جديد و تمديد مهلت مجدد انتخاب رشته در مرحله تكميل ظرفيت آزمون سراسري سال 1396

ادامه مطلب

اعلام ظرفيت پذيرش رشته‌هاي تحصيلي جديد و تكميل ظرفيت برخي

اعلام ظرفيت پذيرش رشته‌هاي تحصيلي جديد و تكميل ظرفيت برخي ۱۳۹۶/۰۹/۰۲
آسان کنکور
sanjesh.org

سازمان سنجش آموزش كشور به اطلاع كليه داوطلباني كه در آزمون سراسري سال 1396 شركت كرده و در جلسه آزمون حاضر بوده‌اند، مي‌رساند بعضي از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي، پس از اعلام نتايج نهايي آزمون فوق علاوه بر ظرفيت‌هاي‌ مندرج در دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي (دفترچه شماره 2)، براي پذيرش دانشجو اعلام ظرفيت جديد نموده و یا متقاضی تکمیل ظرفیت بعضی از رشته‌های خود شده‌اند، لذا کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون با نمره کل مساوي و يا بیشتر از یک (با توجه به كارنامه نتايج علمي اوليه) می‌توانند براساس ضوابط و شرايط مندرج در اين اطلاعيه و دفترچه‌هاي راهنماي شماره 1 و 2 و ساير اطلاعيه‌هاي مربوط، از روز ‌شنبه مورخ 96/09/04 لغايت ‌شنبه مورخ 96/09/11 به سايت اينترنتي اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تكميل فرم انتخاب رشته (حداكثر 50 كدرشته محل) به روش اينترنتي، اقدام نمايند.

ادامه مطلب

تاریخ آزمون کنکور97 اعلام شد

تاریخ آزمون کنکور97 اعلام شد ۱۳۹۶/۰۹/۰۱
آسان کنکور
isna.ir

معاون وزیر علوم و رییس سازمان سنجش آموزش کشور به زمان برگزاری آزمون سراسری سال ۹۷ اشاره کرد وافزود: امسال با توجه به تقارن ایام برگزاری کنکور با ماه مبارک رمضان، آزمون در نیمه تیرماه برگزار شد،اما از سال آینده کنکور به روال سابق باز می‌گردد و در همان اوایل تیرماه برگزار می‌شود.

ادامه مطلب

اخبار ماه آبان سال 1396

فهرست منابع آزمون سراسری کنکور97

فهرست منابع آزمون سراسری کنکور97 ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
آسان کنکور
sanjesh.org

دانلود دفترچه منابع آزمون سراسری کنکور 97

ادامه مطلب

توضیحات سازمان سنجش میزان موثر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 97

توضیحات سازمان سنجش  میزان موثر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 97 ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
آسان کنکور
sanjesh.org

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره ميزان و نحوه تاثير سوابق تحصيلي در آزمون سراسري سال 1397

ادامه مطلب

فهرست منابع حذفی کنکور سراسری 97

فهرست منابع حذفی کنکور سراسری 97 ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
آسان کنکور
sanjesh.org

شما میتواید از لینک زیر دفترچه سراسری لیست حذفیات کنکور 97 را دانلود نمایید. آسان کنکور

ادامه مطلب

اخبار ماه مهر سال 1396

تاریخ برگزاری آزمون ارزشیابی سنجش اعلام شد.

تاریخ برگزاری آزمون ارزشیابی سنجش اعلام شد. 1396/07/05
مهرداد بیرامی
sanjesh.org

تاریخ برگزاری آزمون ارزشیابی سنجش اعلام شد.

ادامه مطلب

انتخاب رشته های تحصیلی آزمون سراسری ویژه داوطلبان دارای مدال های نقره و برنز داخل المپیادهای دانش آموزی در سال 1396

انتخاب رشته های تحصیلی آزمون سراسری ویژه داوطلبان دارای مدال های نقره و برنز داخل المپیادهای دانش آموزی در سال 1396 1396/07/05
مهرداد بیرامی
sanjesh.org

توجه ویژه : دارندگان مدال­هاي نقره و برنز داخل المپيادهاي دانش‌آموزي واجد شرايط استفاده از «آئين‌ نامه پذيرش با آزمون استعدادهاي درخشان به شماره21/77897 مورخ 93/05/05 مصوب شوراي هدايت استعدادهاي درخشان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري»

ادامه مطلب
بپر بالا

همکاری با مدارس و شرکتها اساتید آسان کنکور درباره آسان کنکور لیست قیمت محصولات

Copyright 2016-2017 asankonkur.com

استفاده از مطالب فروشگاه آسان کنکور فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه آسان کنکور ایرانیان (آسان کنکور) میباشد.
آدرس: تهران، خیابان امام خمینی(ره)، بین رودکی و نواب پلاک652

Konkur Gift
مشخصات خود را درج نمائید و از تخفیف ها و جدیدترین محصولات آموزشی مطلع گردید

و یا با ما تماس بگیرید.

asankonkur.com