شرحتعدادقیمت (تومان)
 فروشگاه اینترنتی آسان کنکور   /   اخبار   /   خبر تعطیلی مدارس ۱۴ فروردین (۹۷) - مدارس دایر است یا نه ؟
خبر تعطیلی مدارس ۱۴ فروردین (۹۷) - مدارس دایر است یا نه ؟

خبر تعطیلی مدارس ۱۴ فروردین (۹۷) - مدارس دایر است یا نه ؟

نویسنده : آسان کنکور
منبع : hidoctor.ir
1396/01/13

متن خبر

خبر تعطیلی مدارس ۱۴ فروردین (۹۷) - مدارس دایر است یا نه ؟

 تعطیلی مدارس در ۱۴ فروردین در سال۹۷ امکان ندارد و  همه دانش آموزان  باید سرکلاس حاضر شوند چراکه مدارس در روز سه شنبه ۱۴ فروردین ماه دایر هستند.

به گفته علیرضا راهپیما رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش؛  قرار بود آخرین روز تحصیل دانش آموزان در سال ۹۶، روز ۲۸ اسفند ماه باشد اما جمعی از دانش آموزان و برخی مدارس چندین روز زودتر از زمان ابلاغ شده تعطیل کردند و زودهنگام به استقبال تعطیلاتنوروزی سال 1397 رفتند.

در همین خصوص آخرین روز تعطیلات نوروزی 97 ، 13 فروردین ماه است و مدارس از روز 14 فروردین ماه دایر هستند اما در طی چند روز گذشته در فضای مجازی، شایعاتی مبنی بر تعطیلی مدارس در روزهای ۱۴ و ۱۵ فروردین ماه منتشر شده است که گویی مدارس در این روز ها تعطعیل می باشد.

قرار بود آخرین روز تحصیل دانش آموزان در سال ۹۶، روز ۲۸ اسفند ماه باشد اما برخی دانش آموزان و برخی مدارس چندین روز زودتر از این زمان تعطیل کردند و زودهنگام به استقبال تعطیلات نوروزی رفتند.

تکذیب خبر تعطیلی مدارس بعد از 13 فروردین 

آموزش‌ و پرورش در بیانیه ای در خصوص خبر تعطیلی مدارس در روز های 14 و 15 فروردین ماه اعلام کرد؛ مدارس در روزهای ۱۴ و ۱۵ فروردین ماه را باز هستند و امیدوار ایم تا دانش آموزان در این روزها در مدارس حضور یابند و سال تحصیلی 97 را آغاز نمایند.

علیرضا راهپیما رئیس اداره کل روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تکذیب تعطیلی مدارس در روزهای ۱۴ و ۱۵ فروردین از فعال بودن مدارس شهر تهران، آموزشکده‌ها و ادارات آموزش و پرورش در این روزها یاد کرد. با این شرایط به نظر می رسد مدارس کشور در تاریخ ۱۴ فروردین دایر و تمامی مراکز باز خواهد بود .

مدارس کشور در۱۴ فروردین دایر می باشند و 13 فروردین ماه آخرین روز تعطیلات نوروزی خواهد بود و مدارس کشور از روز سه شنبه ۱۴ فروردین سال تحصیلی 1397 را آغاز می نمایند.

این خبر را به اشتراک گذارید

سایر اخبار فروردین ماه 1396

بپر بالا

همکاری با مدارس و شرکتها اساتید آسان کنکور درباره آسان کنکور لیست قیمت محصولات

Copyright 2016-2017 asankonkur.com

استفاده از مطالب فروشگاه آسان کنکور فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه آسان کنکور ایرانیان (آسان کنکور) میباشد.
آدرس: تهران، خیابان امام خمینی(ره)، بین رودکی و نواب پلاک652

Konkur Gift
مشخصات خود را درج نمائید و از تخفیف ها و جدیدترین محصولات آموزشی مطلع گردید

و یا با ما تماس بگیرید.

asankonkur.com