شرحتعدادقیمت (تومان)
 فروشگاه اینترنتی آسان کنکور   /   اخبار   /   تاریخ آزمون کنکور97 اعلام شد
تاریخ آزمون کنکور97 اعلام شد

تاریخ آزمون کنکور97 اعلام شد

نویسنده : آسان کنکور
منبع : isna.ir
۱۳۹۶/۰۹/۰۱

متن خبر

تاریخ برگزاری کنکور سراسری97
معاون وزیر علوم و رییس سازمان سنجش آموزش کشور به زمان برگزاری آزمون سراسری سال ۹۷ اشاره کرد وافزود: امسال با توجه به تقارن ایام برگزاری کنکور با ماه مبارک رمضان، آزمون در نیمه تیرماه برگزار شد،اما از سال آینده کنکور به روال سابق باز می‌گردد و در همان اوایل تیرماه برگزار می‌شود.

دکتر خدایی در نشست امروز در ساختمان سازمان سنجش کشور برگزار شد به تاثیر نتایج امتحانات نهایی در سوابق تحصیلی کنکور اشاره کرد و گفت: فاکتور سنجش در تاثیر سوابق تحصیلی نمرات امتحانات نهایی می باشد. البته در مورد نظام پیش دانشگاهی هنوز یک سال دیگر هم پابرجا می باشد هم گفتند: سال آینده نیز نمرات این گروه از دانش آموزان تاثیر خود را خواهد گذاشت. اما قطعی یا مفید بودن تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری، شهریورماه اعلام می‌شود.و تاریخ انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طرف این دانشگاه اعلام می‌شود

دکتر ابراهیم کدخدایی رئیس سازمان سنجش کشور

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص کدرشته های دانشگاه آزاد در پذیرش کنکور سراسری اشاره کرد و گفت: از سال ۹۳ که بحث آزمون سراسری دانشگاه آزاد به طور مشترک با دانشگاه های سراسری مطرح شد، انتخاب رشته دانشگاه آزاد به طور جداگانه در روزهایی که این دانشگاه اعلام می کند، انجام خواهد گرفت.

به گفته معاون وزیر علوم و سایت آسان کنکور، تاکنون آنچه که دانشگاه آزاد به صورت غیررسمی به سازمان سنجش اعلام کرده، این است که انتخاب رشته پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد در کنکور سراسری هفته آخر مردادماه آغاز می‌شود. این انتخاب رشته در سایت دانشگاه آزاد انجام می شود. بطور کلی فاکتور کار برای سازمان کنکور سراسری درمورد رشته های دانشگاه آزاد، رشته های مندرج در سایت وزارت علوم است.

داوطلبان بصورت بدون آزمون و پذیرش بیش از ۸۵ درصد

دکتر کدخدایی در مورد اینکه بیش از ۸۵ درصد ظرفیت پذیرش در کنکور سراری بدون آزمون است، تاکید کرد: با توجه به قانون سنجش و پذیرش و همچنین توجه به ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، هم اکنون بیش از ۸۵ درصد ظرفیت پذیرش در آموزش عالی بدون آزمون است.

جدول زمان و تاریخ برگزای آزمون سراسری 97

منابع خبر:ایسنا

منبع:asankonkur.com

دانلود خبر

این خبر را به اشتراک گذارید

سایر اخبار آذر ماه 1396

اعلام ظرفيت پذيرش رشته‌هاي تحصيلي جديد و تكميل ظرفيت برخي

اعلام ظرفيت پذيرش رشته‌هاي تحصيلي جديد و تكميل ظرفيت برخي

۱۳۹۶/۰۹/۰۲ آسان کنکور sanjesh.org ادامه مطلب
اطلاعیه سوم سنجش در خصوص اعلام ظرفیتهای جدید و مهلت ثبت نام

اطلاعیه سوم سنجش در خصوص اعلام ظرفیتهای جدید و مهلت ثبت نام

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ آسان کنکور sanjesh.org ادامه مطلب
بپر بالا

همکاری با مدارس و شرکتها اساتید آسان کنکور درباره آسان کنکور لیست قیمت محصولات

Copyright 2016-2017 asankonkur.com

استفاده از مطالب فروشگاه آسان کنکور فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه آسان کنکور ایرانیان (آسان کنکور) میباشد.
آدرس: تهران، خیابان امام خمینی(ره)، بین رودکی و نواب پلاک652

Konkur Gift
مشخصات خود را درج نمائید و از تخفیف ها و جدیدترین محصولات آموزشی مطلع گردید

و یا با ما تماس بگیرید.

asankonkur.com