شرحتعدادقیمت (تومان)
 فروشگاه اینترنتی آسان کنکور   /   اخبار   /   زمان و نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی 97
زمان و نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی 97

زمان و نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی 97

نویسنده : مهرداد بیرامی
منبع : روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور
۱۳۹۷/۰۴/۰۲

متن خبر

زمان توزیع کد سابق تحصیلی کنکور 97

سازمان سنجش طی اطلاعیه ای زمان و نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی برای دانش‌آموزان پیش‌ دانشگاهی كه در خرداد ماه سال 1397 موفق به اخذ مدرك پیش دانشگاهی می‌شوند را اعلام کرد .

داوطلبانی كه مشمول اعمال سوابق تحصيلی ديپلم و يا پيش دانشگاهی می باشند و نسبت به مندرجات كارت شركت در آزمون در بندهاي 1 ،3 ،4، 7 ، 12، 15 ، 16 ، 21 ، 22 ، 23 و 24 شامل نام خانوادگی و نام ، سال تولد ، شماره شناسنامه ، سال اخذ و نوع ديپلم ، شماره ملی ، كد دانش آموزی و منطقه اخذ ديپلم ، سال و بخش محل اخذ مدرك پيش دانشگاهی ، عنوان مدرك پيش دانشگاهی ، منطقه يا ناحيه اخذ مدرك پيش‌دانشگاهی ، كد دانش آموزی مقطع پيش‌ دانشگاهی مغايرتی مشاهده نمودند لازم است برای اصلاح مورد يا موارد مذكور حداكثر تا تاريخ 97/04/10 به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرك تحصيلی خود مراجعه و از آن طريق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمايند . ضمناً داوطلبانی كه مشمول اعمال سوابق تحصيلی نمی باشند چنانچه مغايرتی در اطلاعات مندرج در بندهاي فوق مشاهده نمودند می توانند نسبت به ويرايش آنها اقدام نمايند .

دانش‌آموزان پیش‌دانشگاهی سال جاری كه در خرداد ماه سال 1397 موفق به اخذ مدرك پیش دانشگاهی می‌شوند ، لازم است از تاریخ 97/04/17 با مراجعه به سامانه جمع‌آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها به نشانی : http://dipcode.medu.ir نسبت به دریافت كد سوابق تحصیلی پیش دانشگاهی اقدام نموده و از همان تاریخ لغایت 97/04/20 نسبت به درج آن كد سوابق تحصیلی در سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org اقدام نمایند .

داوطلبان نظام جدید كه سال اخذ مدرك دیپلم آنان سال 1384 به بعد می­ باشد و مدرك پیش دانشگاهی خود را در یكی از سالهای 91 الی 96 اخذ نموده‌اند و مشمول اعمال سوابق تحصیلی هستند . چنانچه خواستار ویرایش اطلاعات مندرج در بندهای 1 ،3 ،4، 7 ،12، 15، 16، 21، 22، 23 و 24 كارت ورود به جلسه کنکور 97 خود می باشند با توجه به اینكه در زمان ثبت‌ نام اولیه نسبت به تأیید بند های فوق اقدام و كد سوابق تحصیلی دریافت نموده­ اند در این مرحله هیچ گونه ویرایشی درخصوص اطلاعات فوق انجام نخواهد شد ، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذكور حداكثر تا تاریخ 97/04/10 به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ مدرك تحصیلی خود مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند .

در صورت مشاهده هرگونه مشكل درخصوص نمرات آموزش وپرورش ، اطلاعات سوابق تحصیلی ، عدم ارسال آنها به سازمان سنجش ، مشمول یا غیر مشمول بودن لازم است حداكثر تا تاریخ 97/04/10 به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ دیپلم خود مراجعه نمایید .

چنانچه با بررسی‌های فنی و علمی ، بین نمرات و رتبه اكتسابی داوطلبی و سوابق تحصیلی وی مغایرتهای غیرمتعارف مشهود و اساسی از قبیل عدم تطابق معدل دیپلم و دوره پیش‌دانشگاهی با رتبه و نمره اكتسابی در آزمون وجود داشته باشد ، با تأیید هیأت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها از داوطلب در یك یا چند درس عمومی و اختصاصی امتحان مجدد به عمل می‌آید . تعیین وضعیت نهایی آزمون این داوطلب ، بر اساس نتایج حاصل از امتحان مجدد بر عهده هیأت بدوی می‌ باشد .

این خبر را به اشتراک گذارید

سایر اخبار تیر ماه 1397

بررسی تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور 98

بررسی تاثیر قطعی سوابق تحصیلی در کنکور 98

۱۳۹۷/۰۴/۲۶ مهرداد بیرامی rooz.ir ادامه مطلب
مدرسه محل تبدیل دانش آموز به دانشجو نیست

مدرسه محل تبدیل دانش آموز به دانشجو نیست

۱۳۹۷/۰۴/۲۱ مهرداد بیرامی mehromah.ir ادامه مطلب
میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98

میزان تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور سراسری 98

۱۳۹۷/۰۴/۱۳ مهرداد بیرامی tasnim.com ادامه مطلب
6423 نفر در آزمون انتخاب و انتصاب مدیران پذیرفته شدند

6423 نفر در آزمون انتخاب و انتصاب مدیران پذیرفته شدند

۱۳۹۷/۰۴/۱۴ مهرداد بیرامی mehrnews.com ادامه مطلب
بپر بالا

همکاری با مدارس و شرکتها اساتید آسان کنکور درباره آسان کنکور لیست قیمت محصولات

Copyright 2016-2017 asankonkur.com

استفاده از مطالب فروشگاه آسان کنکور فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه آسان کنکور ایرانیان (آسان کنکور) میباشد.
آدرس: تهران، خیابان امام خمینی(ره)، بین رودکی و نواب پلاک652

Konkur Gift
مشخصات خود را درج نمائید و از تخفیف ها و جدیدترین محصولات آموزشی مطلع گردید

و یا با ما تماس بگیرید.

asankonkur.com