شرحتعدادقیمت (تومان)
 فروشگاه اینترنتی آسان کنکور   /   اخبار   /   آخرین مهلت دریافت کارت کنکور سراسری
آخرین مهلت دریافت کارت کنکور سراسری

آخرین مهلت دریافت کارت کنکور سراسری

نویسنده : سونیا عابدینی
منبع : ایسنا
۱۴۰۰/۰۴/۰۷

متن خبر

آخرین مهلت دریافت کارت کنکور سراسری


سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره بهاین موضوع که بیش از ۶۷۴ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ دریافت کردند، گفت: مهلت دریافت کارت این آزمون فردا پایان می یابد.

فاطمه زرین آمیزی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: کارت‌ شرکت در آزمون‌ سراسری به همراه راهنمای شرکت در آزمون، از روز گذشته ۶ تیر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع­ رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org/ قرار گرفت و متقاضیان‌ شرکت‌ در آزمون‌، برای پرینت کارت شرکت در آزمون تا فردا سه شنبه ۸ تیر فرصت دارند به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه نموده و با وارد نمودن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام ­خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

ایشان با گفتن اینکه بیش از ۶۷۴ هزار داوطلب کنکوری کارت ورود به جلسه خود را گرفتند، تصریح کرد: تعداد ۶۶۲ هزار و ۱۱۴ داوطلب زن و تعداد ۴۴۹ هزار و ۷۰۴ داوطلب مرد در آزمون سراسری ۱۴۰۰ ثبت نام کرده‌اند که برای آنها با احتساب گروه آزمایشی دوم برخی داوطلبان، تعداد یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۹۳۱ کارت ورود به جلسه صادر شده است.

زرین افزود: متقاضیانی که در ۲ یا ۳ گروه آزمایشی متقاضی شده‌اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم و یا گروه های آزمایشی دوم و سوم (گروه­ های آزمایشی هنر و زبان های خارجی) خود نیز اقدام نمایند.

 سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت، متقاضیان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس­ دار و ارائه آن الزامی است.

آزمون سراسری روزهای چهارشنبه ۹ تیرماه، پنج شنبه ۱۰ تیرماه، جمعه ۱۱ تیرماه و شنبه ۱۲ تیرماه برگزار خواهد شد. بر این اساس کنکور گروه آزمایشی هنر در صبح روز چهارشنبه ۹ تیرماه، کنکور گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در صبح روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه، کنکور گروه آزمایشی علوم انسانی در صبح روز پنجشنبه ۱۰ تیرماه، کنکور گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح روز جمعه ۱۱ تیرماه و کنکور گروه آزمایشی زبان‌های خارجی در صبح روز شنبه ۱۲ تیرماه  با رعایت تمامی پروتکل های کرونایی برگزار می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک گذارید

سایر اخبار تیر ماه 1400

بپر بالا

همکاری با مدارس و شرکتها اساتید آسان کنکور درباره آسان کنکور لیست قیمت محصولات

Copyright 2016-2017 asankonkur.com

استفاده از مطالب فروشگاه آسان کنکور فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه آسان کنکور ایرانیان (آسان کنکور) میباشد.
آدرس: تهران، خیابان امام خمینی(ره)، بین رودکی و نواب پلاک652

Konkur Gift
مشخصات خود را درج نمائید و از تخفیف ها و جدیدترین محصولات آموزشی مطلع گردید

و یا با ما تماس بگیرید.

asankonkur.com