شرحتعدادقیمت (تومان)
 فروشگاه اینترنتی آسان کنکور   /   اخبار   /   خبر حذف سهمیه های کنکور به کجا رسید؟
خبر حذف سهمیه های کنکور به کجا رسید؟

خبر حذف سهمیه های کنکور به کجا رسید؟

نویسنده : سونیا عابدینی
منبع :
۱۳۹۸/۰۹/۰۲

متن خبر

طی مصاحبه ای که خبرگزاری تسنیم  با ابراهیم خدایی درباره آخرین وضعیت بررسی امتیاز فرزندان هیات علمی در  داشت آقای  خدایی گفت: قرار بر این شده است که موضوع امتیاز فرزندان هیات علمی در بحث ساماندهی سهمیه ها گنجانده شود و مورد بررسی قرار گیرد.

خدایی باافزودن به اینکه در جلسه امروز روسای دانشگاهها وضعیت ورودی ها در کنکور ارشد و دکتری مورد بررسی قرار گرفت، افزود: خواست عموم و داوطلبان این است که سهمیه بندی ها کلا باید ساماندهی شود و در این خصوص اجماع نظری در مراجع سیاست گذاری و تصمیم گیری از جمله مجلس، شورای انقلاب فرهنگی و دولت وجود دارد که انشاءالله این مباحث ساماندهی شود.

رییس سازمان سنجش و آموزش گفت: این موضوع جزو مبحث های روز جامعه است و بحث عدالت آموزشی در احکام برنامه ششم، نقشه جامع علمی کشور، احکام ابلاغی مقام معظم رهبری تاکید شده است. فعلا نمی توان جزئیات بحث ساماندهی کنکور را اعلام کرد و قرار است اصلاحات در لایحه ارسالی به دولت تقدیم شود.

ابراهیم خدایی درباره اخرین وضعیت بررسی ها در خصوص تغییر رشته برخی دانشجویان آزاد از دامپزشکی به پزشکی گفت: قرار شده این موضوع در شورای سنجش و پذیرش دانشجو بررسی شود. تغییر رشته این افراد کار خلافی بوده است. این موضوع به زودی در دستور کار شورا قرار می گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا امکان اخراج این دانشجویان وجود دارد؟گفت: بالاخره باید ببینیم شورا چه تصمیمی در ارتباط با این دانشجویان می گیرد و باید منتظر ماند. به هر حال این دانشجویان حد نصاب نمره را نگرفته بودند.

 

این خبر را به اشتراک گذارید

سایر اخبار آذر ماه 1398

شرایط ثبت نام در کنکور دکتری چیست؟

شرایط ثبت نام در کنکور دکتری چیست؟

۱۳۹۸/۰۹/۰۷ سونیا عابدینی ادامه مطلب
بپر بالا

همکاری با مدارس و شرکتها اساتید آسان کنکور درباره آسان کنکور لیست قیمت محصولات

Copyright 2016-2017 asankonkur.com

استفاده از مطالب فروشگاه آسان کنکور فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه آسان کنکور ایرانیان (آسان کنکور) میباشد.
آدرس: تهران، خیابان امام خمینی(ره)، بین رودکی و نواب پلاک652

Konkur Gift
مشخصات خود را درج نمائید و از تخفیف ها و جدیدترین محصولات آموزشی مطلع گردید

و یا با ما تماس بگیرید.

asankonkur.com