شرحتعدادقیمت (تومان)
 فروشگاه اینترنتی آسان کنکور   /   مقالات   /   آموزشی   /   چرا در کنکورم موفق نشدم؟
چرا-در-کنکورم-موفق-نشدم؟

چرا در کنکورم موفق نشدم؟

نویسنده : آسان کنکور
منبع : asankonkur.com
۱۳۹۷/۰۵/۱۱
دسته بندی: آموزشی بازدید: 2,044

درباره این مقاله بخوانیم ...

manabe-konkur-sarasari-98

 

خوب دوستای عزیزم خسته نباشید میدونم که جوابای کنکورتون رو دیدین بعضی هاتون خیلی خوشحال شدین چون به رتبه ای که هدفتون بود رسیدین و میتونین با یک انتخاب رشت صحیح به تمامی اهدافتون که داشتین مثل دانشگاه مورد علاقتون دانشگاه تهران بهشتی یاشریف یا رشته مود علاقتون مثلا پزشکی دندونپزشکی یا داروسازی برسید.

اما بعضی ها اصلا راضی نیستن مدام هی غر میزنن که اگر فلان کارو کرده بودم الان موفق تر بودم یا باید فلان کلاس رو میرفتم  یا اینکه چرا وقت کم آوردم یا هزار حرف دیگه!!!

عزیزم دیگه فرصت ها تموم شده از همین حالا بنشین و برای آیندت یه تصمیم اساسی بگیر اینکه تو میتونی امسال انتخاب رشته کنی و به یک رشته دیگه راضی بشی چون معلوم نیست سال دیگه چی پیش روی ما قرار بگیرهWink

یا اینکه پاشو همه فکر های پر آشوب رو کنار بذار و از همین امروز برای کنکور سال آینده شروع کن!!اگه دانش آموز نظام قدیم هستی شاید این آخرین سالی باشه که میتونی با کتابای قبلیت کنکور بدی پس فرصت رو از دست نده!!

۱-بررسی منابع

بنشین وبا خودت تمامی یکسال گذشته را مرور کن و از تمامی منابع موجود سال گذشتت لیستی تهیه کن هرکدوم تورو به هدف نزدیک تر کرد رو تو سبد مطالعاتی امسالت قرار  بده و هرکدوم که فقط وقتتو تلف کرد به گوشه ای دیگر بگذار.

برگه ای بردار و در مورد منابع جدیدی که میتونه کمکت کنه تحقیق کن و تمامی ابعاد و کمبود هایی که داری رو بررسی کن!در پایان این مرحله با جمع آوری منابع درست و کاربردی به اهدافت نزدیکتر میشی!!

 barname-rizi-baraye-konkur

۲-برنامه ریزی

بهتر است برای پیشبرد بهتر اهداف از برنامه مطالعاتی استفاده کنیم هرروز ساعتی را برای درس خواندنمان مشخص کنیم وطبق برنامه پیش برویم اگر نوشتن برنامه برایمان سخت است بهتر است با کمک یک مشاور که تمام ابعاد شخصیتی شمارابررسی میکند یک برامه کامل و جامع داشته باشیم.

barname-rizi-baraye-konkur

۳-وقت را هدر ندهید

بهتر است به جای اینکه بنشینید و غصه فرصت های از دست رفته را بخورید از همین حالا شروع کنید و فرصت های تازه ای بسازید وقت طلاست آن را هدر ندهید هرچه زودتر شروع کنید زودتر به نتیجه دلخواهتان می رسید

از همین امروز تصمیم بگیرید با اراده ترین آدم روی زمین باشید یعنی هرچیزی که برای انجامش برنام ریزی کردیدهرطور شده انجام دهید تا قدرت اراده خودرا تقویت کنید.

 4-بخواهید تا بتوانید

هرروز صبح که برای مطالعه دروس خود از خواب بر میخیزید به این بیندیشید که برای چه هدفی می جنگید و تلاش می کنید و با نهایت اراده به راه خود ادامه دهید. در این دنیای هستی به اندازه ی آرزوهای شما امکانات زیادی هست که ماباید بتوانیم از آنها نهایت استفاده را ببریم  واقعا تا بحال پیش خود فکر کرده اید چرابا وجود این همه امکانات که پروردگار عالمیان در اختیار ما قرار داده بازهم ما برای رسیدن به اهدافمون تنبلی میکنیم؟

خواستن توانستن است یعنی خدا به ما این قدرت رو داده که به هر هدفی که دوست داریم برسیم فقط بستگی به تلاش خودمون داره پس بلندشیم و از همین امروز شروع کنیم.

manabe-konkur-sarasari-98

یکی از مهم ترین دلایل شکست دانش آموزان در کنکور عدم آمادگی دانش آموز و عدم هماهنگی دانش آموز با محیط آزمون کنکور هستش به طوری که اینگونه دانش آموزان بلافاصله بعد از قرارگرفتن در محیط آزمون استرس می گیرند وتمام آنچه فرا گرفته اند تا به امروز را به کل از یاد می برند و متاسفانه آزمون خود را خراب می کنند.

پیشنهاد ما این است که حتما در آزمون های آزمایشی معتبر شرکت کنید و خود را به محیط  عادت دهید و در جمع  آزمون دادن را تمرین کنید تا برای شما محیط کنکور سراسری یک محیط عادی باشد.

یکی از دلایل که باعث ایجاد استرس در سرجلسه کنکور میشود نداشتن وسایل کافی سرجلسه کنکور است در اینجا لیست وسایلی که حتما بایدسر جلسه کنکور همراه داشته باشید را برایتان آورده ایم:

 manabe-konkur-sarasari-98

این مقاله برای من مفید بود؟

بله:
خیر:
این مقاله را به اشتراک گذارید

آخرین مقالات

هزار بارم خوردي زمين ...

هزار بارم خوردي زمين ...

۱۳۹۶/۰۸/۰۶ آسان کنکور asankonkur.com ادامه مطلب
معرفی رشته مهندسی کشاورزی

معرفی رشته مهندسی کشاورزی

۱۳۹۶/۰۶/۰۴ آسان کنکور asankonkur.com ادامه مطلب
معرفی کامل دانشگاه فردوسی مشهد

معرفی کامل دانشگاه فردوسی مشهد

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ ادامه مطلب
ویروس ها( قسمت دوم)

ویروس ها( قسمت دوم)

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ آسان کنکور ادامه مطلب
بپر بالا

همکاری با مدارس و شرکتها اساتید آسان کنکور درباره آسان کنکور لیست قیمت محصولات

Copyright 2016-2017 asankonkur.com

استفاده از مطالب فروشگاه آسان کنکور فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه آسان کنکور ایرانیان (آسان کنکور) میباشد.
آدرس: تهران، خیابان امام خمینی(ره)، بین رودکی و نواب پلاک652

Konkur Gift
مشخصات خود را درج نمائید و از تخفیف ها و جدیدترین محصولات آموزشی مطلع گردید

و یا با ما تماس بگیرید.

asankonkur.com