شرحتعدادقیمت (تومان)
 فروشگاه اینترنتی آسان کنکور   /   مقالات   /   آموزشی   /   چرا بعضی ها هیچ وقت موفق نمی شن؟
چرا-بعضی-ها-هیچ-وقت-موفق-نمی-شن؟

چرا بعضی ها هیچ وقت موفق نمی شن؟

نویسنده :
منبع :
۱۳۹۹/۰۹/۰۳
دسته بندی: آموزشی بازدید: 561

درباره این مقاله بخوانیم ...

چرا بعضی ها هیچ وقت موفق نمی شن؟

خوب دوستان امروز مقاله ای رو براتون آوردیم که حتما میتونه تو داشتن موفقیت های بیشتر در زندگی کمکتون کنه و با نشان دادن کارهایی که افراد ناموفق میکنند میتواند شما را از انجام این امور بازدارد تا به موفقیت نزدیک تر شوید.

مواردی که در زیر ذکر کردیم مواردی هستند که طبق تحقیقاتی که انجام شده افراد ناموفق انجام میدهند همرا ما باشید تا باهم افراد نا موفق را به خوبی بشناسیم:

1-آنها ارزش زمان را نمیفهند.

TIME

افرادی که موفق نمی شوندچه کسانی هستند؟ و دلیل  موفق نشدن آنها چه می باشد؟ آیا تا بحال به این فکر کرده اید؟ افراد ناموفق غالبا برای وقت خود ارزش قائل نیستند حتما همه شما افرادی را می شناسید که آنها در همه جا ، هر مکان و هر زمان هستند زیرا فاقد توانایی اختصاص دادن وقت،به اهداف خود هستند. و سال به سال آنها وعده های جدید می دهند که هرگز به نتیجه نمی رسند ، فقط به این دلیل که نمی توانستند در زمان مورد نیاز برای رسیدن به اهداف خود زحمت بکشند. مهارت های مدیریت زمان ، یادگیری نحوه نه گفتن و دانستن اینکه چه تعهداتی را باید بپذیرید ، گامی به سوی موفقیت بزرگ در هر زمینه از زندگی ما است که بهتر است به آن توجه ویژه داشته باشیم.

"هر کارآفرین موفق می داند که زمان ارزشمندتر از پول است." - ریچارد برانسون

2. آنها کارهایی را انجام نمی دهند که با اهدافشان هماهنگ باشد

TARGET

خوب دوستان از هرچه بگذریم سخن دوست خوش تر است بریم سربحث مهم هدف ،بچه ها بدونید که هرچه هدف مهمتر باشد ، بالاتر از سلسله مراتب ارزش های شما خواهد بود و نظم و نظم بیشتری در ارتباط با آن خواهید داشت. هر چقدر هدف کم اهمیت باشد ، در سلسله مراتب ارزش های شما پایین تر خواهد بود و نظم و اختلال کمتری در ارتباط با آن خواهید داشت. بچه ها افراد ناموفق زیادی هستند که  مشغله کاری را با بهره وری اشتباه گرفته اند. آنها بخشی از همه چیز هستند اما هیچ کاری که انجام می دهند همسو و هماهنگ با ارزشها و اهدافشان نیست.

"وقتی می دانید ارزشهای شما چیست تصمیم گیری سخت نیست." - روی دیزنی.

 3. آنها هرگز پا به میدان نمی گذارند

TIRED

افراد ناموفق کسانی هستند که با بدست آوردن نمرات بد مشکلی ندارند و برای پیدا کردن یک روش موثر مطالعه که به توانایی یادگیری آنها کمک کند ، زحمت نخواهند کشید ،  شما می توانید با کمک معلم یا مشاور برنامه ریزی کنید ، و این باعث می شود که شما باهوش تر شوید و این خود نتیجه خوبی دارد.حتما برایتان پیش آمده در درسی ضعیف باشید و نمرات پایینی بگیرید ،یا میتوانید بیخیال شوید و به همین روند ادامه بدهید یا میتوانید با تلاش و انگیزه بیشتری درس مورد نظرتان رو بخوانید و نمره بهتری کسب کنید.در اینجا شما برای رسیدن به اهداف خود تلاش کرده اید.

4- آنها محدودیت های خودخواسته ای دارند

asankonkur

بچه ها افراد ناموفق زیادی هستند که تمایل به گفتن جملاتی از جمله "من فقط با اعداد خوب نیستم" ، "من از تحصیل بسیار متنفرم" و "من فکر نمی کنم بتوانم یک تجارت موفق داشته باشم" دارند، آنها محدودیت هایی برای خود قائل می شوند و رفتار خود را بهانه می کنند اما این فقط یک روش کم کاری و هدف گذاری به اندازه کافی کم است که از دست ندهید. از این ایده خلاص شوید که شما فقط یک مجموعه مهارت و استعداد خاص برای کارهای خاص دارید ، آنچه زندگی از شما می خواهد این است که بیشترین بهره را از خود ، برای خود و دیگران ببرید.

"شما با آنچه به آن اعتقاد دارید همان چیزی هستید که هستید" - اپرا وینفری

5. بی احساس هستند

BI-EHSAS

افراد ناموفق هرگز در مورد هیچ نظری ندارند ، نمی توانند تصمیم بگیرند و از مرز عبور می کنند ، نادان هستند. اگر مستقیماً در ارتباط با آنچه می دانند ، از آنها بپرسیم نمی توانند مکالمه هوشمندانه ای داشته باشند و ذهنی باز ندارند. آنها فکر می کنند همه باید زندگی را همانگونه که نگاه می کنند ببینند. آنها نسبت به همه چیز بی تفاوت هستند .آنها نمی خوانند ، آنها از گذشته درس نمی گیرندو هیچ تلاشی نمی کنند تا چگونه خود را  به بهترین شکل نشان دهند. حتی اگر آنها هرگز به بالاترین پتانسیل خود نرسند ، این برای آنها مشکلی نیست زیرا در دنیایی بسیار پر از شگفتی و کنجکاوی توانسته اند راهی برای خسته شدن پیدا کنند. بی علاقگی یک قاتل خاموش است. چیزی را پیدا کنید که به آن علاقه دارید ، حتی اگر برای آن پول دریافت نکنید. 

6- در بهانه گیری تبحر دارند

افراد ناموفق  افرادی هستند که برای  نمی توانند و  نباید هاشون دلیل و منطق میارن . آنها فاقد تخیل هستند و همیشه راه هایی برای توجیه اینکه چرا نباید چنین چیزی وجود داشته باشد یا چرا چنین کاری را انجام ندادند می یابند اما آنها هرگز واقعاً تلاش نمی کنند. بهترین راه حل برای این کار این است که وقتی می خواهید بهانه گیری کنید ذهن خود را متوقف کنید و موتوری را که همه چیز را روشن کرده دوباره روشن کنید.

 

این مقاله برای من مفید بود؟

بله:
خیر:
این مقاله را به اشتراک گذارید

آخرین مقالات

چگونه انگیزه خود را برای درس خواندن بالا ببریم؟

چگونه انگیزه خود را برای درس خواندن بالا ببریم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۴ آسان کنکور ادامه مطلب
معرفی رشته مدیریت بازرگانی

معرفی رشته مدیریت بازرگانی

۱۳۹۶/۰۶/۳۰ آسان کنکور asankonkur.com ادامه مطلب
معرفی محصول (شرکت آفبا)

معرفی محصول (شرکت آفبا)

۱۳۹۶/۱۲/۱۵ آسان کنکور ادامه مطلب
بیوگرافی کامل دانشگاه علامه طباطبایی

بیوگرافی کامل دانشگاه علامه طباطبایی

۱۳۹۷/۰۶/۰۶ آسان کنکور ادامه مطلب
بپر بالا

همکاری با مدارس و شرکتها اساتید آسان کنکور درباره آسان کنکور لیست قیمت محصولات

Copyright 2016-2017 asankonkur.com

استفاده از مطالب فروشگاه آسان کنکور فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه آسان کنکور ایرانیان (آسان کنکور) میباشد.
آدرس: تهران، خیابان امام خمینی(ره)، بین رودکی و نواب پلاک652

Konkur Gift
مشخصات خود را درج نمائید و از تخفیف ها و جدیدترین محصولات آموزشی مطلع گردید

و یا با ما تماس بگیرید.

asankonkur.com