شرحتعدادقیمت (تومان)
 فروشگاه اینترنتی آسان کنکور   /   مقالات   /   آموزشی   /   میزان شهریه دانشگاه آزاد 98-99 اعلام شد
میزان-شهریه-دانشگاه-آزاد-96-97-اعلام-شد

میزان شهریه دانشگاه آزاد 98-99 اعلام شد

نویسنده : آسان کنکور
منبع :
۱۳۹۶/۱۱/۱۰
دسته بندی: آموزشی بازدید: 33,486

درباره این مقاله بخوانیم ...

میزان شهریه دانشگاه آزاد سال 98-99 اعلام شد!

شهریه دانشگاه آزاد در تمامی مقاطع شامل شهریه ثابت و متغیر است.شهریه ثابت وابسته به سال ورود به دانشگاه و گروه آزمایشی و شهریه متغیر در هر نیمسال تحصیلی حدود 10 الی 15 درصد افزایش یافته و با توجه به تعداد واحدهای انتخابی دانشجویان و نوع واحدهای انتخابی (نظری و عملی) تغییر می کند.

 شهریه کاردانی دانشگاه آزاد سال98-99

azad-universiti

میزان شهریه کارشناسی پیوسته و نا پیوسته دانشگاه آزاد سال 98-99

film-konkur

میزان شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد سال 98-99

 arshad-98-99

 

manabe-konkur-sarasari-98

میزان شهریه دانشگاه آزاد ۹۷-۹۶ اعلام شد

دانشگاه آزاد اسلامی از جمله دانشگاه های فعال در زمینه تحصیلات دانشگاهی و تحصیلات تکمیلی می باشد. دانشگاه آزاد را می توان محبوب ترین دانشگاه بعد از دانشگاه های دولتی در کشور دانست که بدلیل داشتن امکانات و سطح علمی مناسب تر داوطلبان علاقه زیادی به این دانشگاه دارند. البته میزان شهریه دانشگاه آزاد بالاتر از دانشگاه های دیگر مانند دانشگاه پیام نور ، دانشگاه علمی کاربردی و .. می باشد.

میزان شهریه کاردانی دانشگاه آزاد 96-97

میزان شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی چه بصورت پیوسته و چه بصورت ناپیوسته تقریبا به یک اندازه می باشد و بصورت تقریبی برابر با 700 هزار تومان تا یک میلیون تومان می باشد. تفاوت کاردانی پیوسته و ناپیوسته در این است که برای ورود به مقطع کاردانی ناپیوسته باید حتما مدرک پیش دانشگاهی داشته باشید.

توجه: داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که میزان شهریه کاردانی دانشگاه آزاد 96-97 با کنکور و بدون کنکور یکسان می باشد و تفاوتی با هم ندارند.

میزان شهریه کارشناسی دانشگاه آزاد 96-97

میزان شهریه دانشگاه آزاد 96-97 در مقطع کارشناسی برای رشته های متنوع متفاوت می باشد. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند که در چند سال اخیر میزان شهریه ثابت دانشگاه آزاد توسط خود دانشگاه تعیین می گردد و شهریه ثابت ها مقداری یکسان نیست
با این تفاسیر میزان شهریه کارشناسی دانشگاه آزاد بصورت تقریبی بین 900 هزار تومان تا 1.200.000 تومان می باشد که البته بسته به رشته ممکن است کمی بالاتر یا پایین تر باشد

میزان شهریه کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 96-97

میزان شهریه کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد که به در واقع همان میزان شهریه کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 96-97 می باشد بصورت تقریبی مشابه با مقطع کارشناسی پیوسته می باد و داوطلبان عزیز بسته به رشته و تعداد واحد در حدود 900 هزار تا 1.200.000 در نظر داشته باشند
داوطلبان توجه داشته باشند که میزان شهریه کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد چه بصورت با کنکور باشد چه به صورت بدون کنکور یکسان می باشد و تفاوتی بین شهریه ها وجود ندارد.

میزان شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96-97

میزان شهریه دانشگاه آزاد در چند ساله اخیر با افزایش نسبتا بالایی روبرو بوده است که سبب شده کمی پرداخت شهریه در مقطع ارشد برای داوطلبان سخت باشد. داوطلبانی که قصد ورود به کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را دارند باید میزان شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 96-97 را بصورت تقریبی بین 2.300.000 تا 2.800.000 در نظر داشته باشند که بسته به رشته و تعداد واحد می تواند مقدار بسیار کمی بالاتر یا پایین تر باد.
توجه داشته باشید شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد چه بصورت با کنکور و چه بصورت بدون کنکور مقداری یکسان بوده و تفاوتی ندارد.

میزان شهریه دکتری دانشگاه آزاد 96-97

مقطع دکتری دانشگاه آزاد که بالاترین مقطع تحصیلی در کشور می باشد دارای میزان شهریه سنگینی برای اکثر داوطلبان می باشد. داوطلبان عزیز میزان شهریه دکتری دانشگاه آزاد 96-97 را باید بصورت تقریبی بین 6 تا 7 میلیون تومان برای هر ترم در نظر داشته باشند که بسته به رشته ممکن است کمی بالاتر یا پایین تر باشد

این مقاله برای من مفید بود؟

بله:
خیر:
این مقاله را به اشتراک گذارید

آخرین مقالات

بیوگرافی رشته کاردرمانی

بیوگرافی رشته کاردرمانی

۱۳۹۶/۰۶/۰۲ آسان کنکور asankonkur.com ادامه مطلب
معرفی محصول (شرکت آفبا)

معرفی محصول (شرکت آفبا)

۱۳۹۶/۱۲/۱۵ آسان کنکور ادامه مطلب
پرطرفدارترین رشته های ریاضی کدام رشته ها هستند؟

پرطرفدارترین رشته های ریاضی کدام رشته ها هستند؟

۱۳۹۷/۰۳/۱۹ آسان کنکور asankonkur.com ادامه مطلب
چرا باید به خلاصه نویسی دروس کنکور اهمیت بدهیم؟

چرا باید به خلاصه نویسی دروس کنکور اهمیت بدهیم؟

۱۳۹۶/۰۷/۰۱ آسان کنکور asankonkur.com ادامه مطلب
بپر بالا

همکاری با مدارس و شرکتها اساتید آسان کنکور درباره آسان کنکور لیست قیمت محصولات

Copyright 2016-2017 asankonkur.com

استفاده از مطالب فروشگاه آسان کنکور فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه آسان کنکور ایرانیان (آسان کنکور) میباشد.
آدرس: تهران، خیابان امام خمینی(ره)، بین رودکی و نواب پلاک652

Konkur Gift
مشخصات خود را درج نمائید و از تخفیف ها و جدیدترین محصولات آموزشی مطلع گردید

و یا با ما تماس بگیرید.

asankonkur.com