شرحتعدادقیمت (تومان)
 فروشگاه اینترنتی آسان کنکور   /   مقالات   /   آموزشی   /   معرفی محصول فیزیک نظام جدید نیما نوروزی رهپویان
معرفی-محصول-فیزیک-نظام-جدید-نیما-نوروزی-رهپویان

معرفی محصول فیزیک نظام جدید نیما نوروزی رهپویان

نویسنده : آسان کنکور
منبع : asankonkur.com
۱۳۹۸/۰۲/۲۲
دسته بندی: آموزشی بازدید: 1,671

درباره این مقاله بخوانیم ...

محصول «فیزیک جامع کنکور نظام جدید دهم و یازدهم نیما نوروزی»

fizik-nezam-jadid-nima-norozi

online-buy

پکیج آموزشی «فیزیک جامع کنکور نظام جدید» کاری جدید از موسسه کنکوری «رهپویان دانش» با تدریس زیبا و روان استاد برتر فیزیک کشور «نیما نوروزی» در 10 حلقه و در قالب 100 جلسه آموزشی ارائه شده است. در تهیه و تدوین دی وی دی نظام جدید فیزیک جامع کنکور (فیزیک دهم و یازدهم) ، به خط به خط کتاب درسی توجه ویژه شده است. دی وی دی جامع فیزیک کنکور نیما نوروزی مختص حل تست و آمادگی برای تست زنی پایه فیزیک دهم و یازدهم است.

بررسی کلیه مباحث و نکات تستی فیزیک پایه کنکور، ارائه تکنیک روش‌های تست‌زنی مرتبط با هر بخش، پیش‌روی گام به گام در حل انواع تیپ تست با سطوح مختلف(ساده تا دشوار)، حل تست‌های بسیار دشوار آزمون‌های مهم کشوری، اختصاص زمان بندی مناسب برای هر مبحث با توجه به اهمیت و سطح دشواری آن و...

با تغییر گسترده نظام آموزشی و درس فیزیک، خط به خط کتاب درسی در این محصول بررسی شده است و از آن تست‌های مختلفی طراحی شده است تا دانش‌آموزان بابت تنوع سوالات خیالشان راحت باشد. تمرین‌های کتاب‌های درسی اولویت اول در تولید این کار بود. در این محصول علاوه بر تست‌های کنکور سال‌های گذشته، تست‌های دیگر که مربوط به این کتاب است و می‌تواند در حد این کتاب مطرح بشود بررسی می‌شود.
همچنین در این مجموعه تست‌های آزمون‌های مهم مثل آزمون‌های کانون فرهنگی آموزش قلم‌چی که بسیار مهم است و شرکت کننده بسیاری دارد از ابعاد مختلف بررسی شده است و تست هایش را در این مجموعه قرار داده شده است. سومین نکته این است که سعی شده همه نوع تست در این مجموعه قرار بگیرد. از ساده ترین نوع تا سخت ترین. یعنی از سوالاتی که انتظار می‌رود اکثر شما پاسخ بدهید قرار داده شده است که بدانید که باید این سوالات را بلد باشید و از طرفی فقط هم سوالات متوسط نباشد. در انتهای هر فصل تست‌هایی قرار داده شده است که درصد پاسخگویی به آن‌ها ناچیز بوده است.

«محصول آموزش جامع فیزیک دوازدهم نیما نوروزی»

 manabe-konkur-sarasari-98
 fizik-konkur

دی وی دی آموزشی «فیزیک جامع پایه دوازدهم» کاری جدید از موسسه کنکوری «رهپویان دانش» با تدریس زیبا و روان استاد برتر فیزیک کشور «نیما نوروزی» در 8 حلقه و در قالب 61 جلسه آموزشی ارائه شده است. در تهیه و تدوین دی وی دی نظام جدید فیزیک جامع (فیزیک دوازدهم) ، به تدریس خط به خط کتاب درسی توجه ویژه شده است. دی وی دی جامع فیزیک پایه 12 استاد نیما نوروزی مختص حل تست و آمادگی برای تست زنی پایه فیزیک دوازدهم (نظام جدید) است.

از دیگر ویژگی های دی وی دی فیزیک جامع دوازدهم نظام جدید می توان به بررسی خط به خط مطالب کتاب درسی، آمادگی برای کنکور سراسری از طریق حل تمرین، سؤالات کنکوری و آزمون‌ها، آمادگی برای آزمون نهایی پایه دوازدهم از طریق حل سؤالات مفهومی، ارائه سؤالات تألیفی حین آموزش و آزمون گیری از دانش آموزان، مرور مفاهیم، نکات، تکنیک‌ها، روش‌های تست زنی و موارد استفاده از تکنیک‌ها، آموزش چگونگی پاسخ دهی به سؤالات مفهومی و پیدا کردن دام‌های آموزشی،حل سؤالات گونان در سطوح مختلف با توجه به درصد پاسخگویی آن‌ها در آزمون‌های سراسری اشاره کرد.

مجموعه آموزش «فیزیک جامع دوازدهم» با توجه به تغییرات کتاب درسی جدید و ویژه کنکور تهیه و تولید و کاملا منطبق بر نظام آموزشی جدید (6-3-3) می باشد. شایان ذکر است، دانش آموزان با استفاده از ویدیو آموزشی فیزیک جامع 12 استاد نوروزی می‌‌توانند ضمن آشنایی با مفاهیم درسی از طریق حل تمرین و سؤالات کنکوری و آزمون‌ها برای کنکور سراسری و آزمون نهایی پایه دوازدهم ‌آماده شوند.

فیزیک ۳ دوازدهم رشته ریاضی فیزیک نیما نوروزی

fizik-3-nima-noruzi

fizik-konkur

دی وی دی «فیزیک 3 پایه دوازدهم» تدریس شده از دروس تخصصی رشته ریاضی و فیزیک با هنرمندی استاد «نیما نورزی» در قالب 10 حلقه لوح فشرده در 61 جلسه آموزشی ارائه شده است. دانش‌آموزان با مشاهده ویدئوهای بسته آموزشی فیزیک 3 نیما نوروزی مفاهیم مرتبط با این درس را فرا می‌گیرند و آماده تست زنی در کنکور سراسری می‌شوند.

از دیگپر ویژگی های فیزیک سه نیما نوروزی (نظام جدید) می توان به بررسی و تدریس مفهومی خط به خط کتاب درسی، حل مثال‌های متنوع برای درک بهتر مطالب،ارائه مفاهیم تکمیلی کتاب درسی ویژه دانش آموزان سخت کوش، استفاده از فیلم، انیمیشن و عکس به منظور تعمیق مفاهیم کتاب درسی اشاره کرد.

در پایان آموزش های داخل دی وی دی آموزشی فیزیک 3 رهپویان دانش انتظار می رود دانش آموزان مسائل را مفهومی یاد می‌گیرند تا برای کنکور و امتحانات تشریحی هر چه بیشتر آماده بشوند، که لازمه آن مرور خط به خط کتاب درسی و نکات و مسائل مربوط به این پایه دوازدهم نظام جدید ریز به ریز بررسی شده است و سؤالات تألیفی طراحی شده است.

در این محصول به تمامی نکات ریز و درشت کتاب فیزیک پایه دوازدهم نظام جدید پرداخته شده است و از آنجایی که دانش آموزان کنکوری در این پایه مشغول به تحصیل‌اند، در این محصول علاوه بر آموزش مفاهیم خط به خط کتاب درسی مفاهیم تستی هم آموزش داده می‌شود. همچنین مفاهیم پیچیده این کتاب در قالب فیلم‌ها و انیمیشن‌های آموزشی روز دنیا ساده سازی شده است تا دانش آموزان بتوانند مفاهیم فیزیک دوازدهم را عمیق و کامل یاد بگیرند. 

 fizik-konkur

 

همچنین بخوانید:

بیوگرافی استاد نیمانوروزی

این مقاله برای من مفید بود؟

بله:
خیر:
این مقاله را به اشتراک گذارید

آخرین مقالات

دین وزندگی کنکور را بیشتر بشناسید!

دین وزندگی کنکور را بیشتر بشناسید!

۱۳۹۶/۰۸/۲۷ محمد رضا باقری asankonkur.com ادامه مطلب
معرفی محصول (شرکت آفبا)

معرفی محصول (شرکت آفبا)

۱۳۹۶/۱۲/۱۵ آسان کنکور ادامه مطلب
تکنیک های سریع مطالعه کردن(وکسلر)

تکنیک های سریع مطالعه کردن(وکسلر)

۱۳۹۷/۰۲/۱۹ آسان کنکور asankonkur.com ادامه مطلب
معرفی رشته حسابداری

معرفی رشته حسابداری

۱۳۹۶/۰۷/۱۲ آسان کنکور asankonkur.com ادامه مطلب
بپر بالا

همکاری با مدارس و شرکتها اساتید آسان کنکور درباره آسان کنکور لیست قیمت محصولات

Copyright 2016-2017 asankonkur.com

استفاده از مطالب فروشگاه آسان کنکور فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه آسان کنکور ایرانیان (آسان کنکور) میباشد.
آدرس: تهران، خیابان امام خمینی(ره)، بین رودکی و نواب پلاک652

Konkur Gift
مشخصات خود را درج نمائید و از تخفیف ها و جدیدترین محصولات آموزشی مطلع گردید

و یا با ما تماس بگیرید.

asankonkur.com