شرحتعدادقیمت (تومان)
 فروشگاه اینترنتی آسان کنکور   /   مقالات   /   آموزشی   /   بهترین و جدیدترین منابع کنکور نظام جدید (دروس عمومی)
معرفی-بهترین-منابع-موجود-کنکور-۹۸
دسته بندی: آموزشی بازدید: 8,469

درباره این مقاله بخوانیم ...

سلام دوستای درسخون عزیزم امروز میخواهیم براتون تو یک مقاله کامل و مفید درباره بهترین و جدیدترین منابع درسی که در بازار هستش توضیح بدبم و امیدوارم بتونید از این مقاله به خوبی استفاده کنید البته بهتون توصیه میکنم حتما حتما توضیحات هرکدوم از کتابها رو بخونید تا بتونید راحت تر تصمیم گیری کنید

و کتابی رو انتخاب کنید که واقعا بدردتون بخوره، خرید بهترین منابع درسی یکی از عوامل موفقیت در امتحانات و کنکور دانش آموزان به حساب می آید و این امر مهم با خواندن این مقاله برایتان راحت تر می شود ،در حال حاضر کتابهای کمک آموزشی زیادی در حوزه دبیرستان و کنکور که شامل پایه های دهم ویازدهم و

دوازدهم میشود از انتشارات های مختلف مثل گاج،نشرالگو،مهروماه،مبتکران ،نشردریافت و... چاپ و نشر شده است که سعی میکنیم بهترین و کامل ترین این متابها رو در مقاله ای کامل به شما ارائه دهیم.همچنین در پایان توضیح هر کتاب با کلیک برروی عکس هر کتاب می توانید این محصول رو با تخفیف ویژه و

ارسال سریع به تمام نقاط ایران خریداری کنید.

بهترین منابع درس ادبیات فارسی

behtarin-manabe-adabiyat

بهتر است در ابتدابه یکی از مهم ترین درس ها یعنی ادبیات بپردازیم  که ضریب 4 را درکنکور سراسری دارد و درس ادبیات اگر اصولی و با کتاب درسی و کمک آموزشی پیش بروید درس سختی نیست و میتوانیدئ به راحتی درصد های خوبی در درس ادبیات در کنکور بدست بیاورید.کتاب فارسی نظام جدید شامل دو بخش فارسی ونگارش هست شما میتوانید با جداسازی مباحث و مبحثی خواندن این درس که شامل مباحث آرایه ادبی،دستورزبان فارسی،لغت واملا،تاریخ ادبیات،قرابت معنایی می باشد کاررابرای خود آسان تر کنید.در ادامه به توضیح کتابهای ادبیات نظام جدید می پردازیم.

1-کتاب فارسی جامع کنکور انتشارات گاج 

کتاب فارسی جامع کنکور انتشارات گاج  دارای درسنامه های فراوان ،تست های تالیفی فراوان می باشد.این کتاب دربردارنده کلیه مباحث وموضوع های درس های ادبیات فارسی از صفرتاصد می باشد که شامل آموزش و حل تست پایه های دهم و یازدهم و دوازدهم می باشد همچنین باید بدانید که  این کتاب در 2جلدچاپ شده؛ جلد نخست حاوی آموزش و بانک تست بوده و جلد دوم نیز  پاسخ‌نامه‌ی تشریحی سوالات موجود در جلد اول می باشد.از ویژگی های کتاب فارسی جامع کنکور انتشارات گاج میتوان به ارائه پاسخ های چها رگزینه ای در پایان هرفصل اشاره نمود.همچنین در این کتاب بیش از 3100 تست تالیفی و و دشوار و مطابق با کنکور های سراسری گنجانده شده است.باید در اینجا بگوییم که بهترین کتاب برای آمادگی برای کنکور و آزمون های آزمایشی همین کتاب است.جلد اول این کتاب در 624 صفحه ارائه گردید و جلد دوم این کتاب که شامل پاسخ های کامل و تشریحی می باشد در 160 صفحه گرد آوری شده است.

 2-کتاب ادبیات موضوعی گاج سری میکروطلایی

کتاب ادبیات موضوعی گاج سری میکرو طلایی به بررسی مباحث ادبیات فارسی به صورت موضوعی و اختصاصی می پردازد و شامل درسنامه های پربار و تست های فراوان از تمام مباحث درس فارسی دهم و یازدهم ودوازدهم می باشد .در کتاب ادبیات موضوعی گاج سری میکرو طلایی تمام موضوعات و مباحث دهم و یازدهم ودوازدهم با حفظ چیدمان پایه ها و ترتیب مباحث درس نامه های کاربردی و جامع و تست های تالیفی ارائه شده است.با تهیه این کتاب که در 2 جلد ارائه شده است ، جلد اول شامل درسنامه ها و بانک تست کامل (حدود 4200 تست) می باشد وجلد2 شامل پاسخ های تشریحی کامل می باشد یک بانک کامل از تمام مباحث فارسی دهم و یازدهم و دوازدهم در اختیار دارید همچنین در این کتاب کنکور سراسری 98 نیز گنجانده شده است.جلد اول این کتاب در 800 صفحه گرد آوری شده است و جلد دوم کتاب ادبیات موضوعی گاج در 208 صفحه گرد آوری شده است.

 3-کتابهای مبحثی انتشارات الگو

کتابهای انتشارات الگو با تالیف استاد علیرضا عبدالمحمدی در قالب کتاب آرایه ادبی نظام جدید،دستور زبان فارسی نظام جدید،لغت واملا نظام جدید،قرابت معنایی جامع نظام جدید ارائه شده است.کتابهای مبحثی استاد عبدالمحمدی به آموزش تک به تک مباحث می پردازد و همواره تست های مرتبط حل می کند،در کل میتوان گفت استاد عبدالمحمدی در این کتاب به صورت روان مباحث را تدریس کردند و به ارائه تکنیک های ابداعی می پردازند،کتابهای استاد عبدالمحمدی از گرافیک بالایی برخوردار هستند و دارای پاسخ ها تشریحی و کامل نیز می باشند.همراه این کتاب ضمیمه های مختلفی ارائه شده که به یادگیری آسان تر مباحث کمک می کند،همچنین در کتاب آرایه های ادبی ضمیمه آرایه های رشته انسانی نیز وجود دارد این کتاب برای تمامی رشته ها مناسب می باشند.

 بهترین منابع درس دین وزندگی

 behtarin-manabe-dini

کتاب تست دین و زندگی  جامع انتشارات خیلی سبز

کتاب «تست دین وزندگی» خیلی سبز بسیار ویژه و مناسب برای کنکور تجربی می باشد همچنین «کتاب دین و زندگی خیلی سبز» برای دانش آموزانی مناسب است که تست های فراوانی برای حل کردن نیاز دارند ،«کتاب دین و زندگی جامع خیلی سبز» بسیار مناسب و کامل بوده ودر کل دارای 2 جلد است جلد اول شامل درسنامه،تست ها و پاسخ های چهارگزینه ای می باشد برای پایه های «دهم و یازدهم و دوازدهم» همچنین در جلد 2 کتاب«دینی جامع خیلی سبز» پاسخ های تشریحی کامل موجود می باشد.

کتاب دین و زندگی کامل جامع کنکور گاج(سری میکروطلایی)

کتاب «دین و زندگی کامل جامع کنکور»از سری میکروطلایی در 2 جلد تولید شده که در جلد 1 ارائه‌ی درس‌نامه‌های جامع و کاملا حرفه‌ای با بررسی خط به خط کتاب درسی می پردازد و در جلد 2تست های پربار وجود دارد که با خواندن درسنامه های جلد1 میتوانید دانش خود را با زدن تست های جلد 2 بسنجید در جلد2 کتاب «دین و زندگی کامل جامع کنکور» بیش از 2900 تست طبقه بندی شده جای داده شده است.همچنین در این کتاب تست های سراسری کنکور98 قرار دارد.

کتاب لقمه طلایی پیام آیات و روایات مهروماه

دانش آموزان عزیز باتوجه به اینکه بیش از 60 درصد تست های دین و زندگی کنکور مربوط به آیات و روایات هستش خرید این کتاب حتما بهتون توصیه میشه زیرا «کتاب لقمه پیام آیات و روایات» همه آیه‌ها و احادیث و اشعار سه کتاب سال‌های دهم‌، یازدهم و دوازدهم رو می‌تونین در یک کتاب جمع‌و‌جورجمع شده تا شما بتونید بهترین نتیجه رو از این کتاب بگیرید پس این یک کتاب واجبه!

بهترین منابع درس عربی

behtarin-manabe-arabi

کتاب تست عربی جامع خیلی سبز

«کتاب تست عربی خیلی سبز» که شامل تمام نکات و دروس پایه های دهم و یازدهم و دوازدهم می باشد یکی از بهترین و پرفروش ترین کتابهای حال حاضر می باشد.تست های این کتاب طبقه بندی شده می باشد از سطح آسان تا دشوار وجود دارد.

کتاب نردبام عربی جامع خیلی سبز

«کتاب نردبام عربی خیلی سبز» دارای تست های دشوار تر وسطح قوی تری از پایه های دهم و یازدهم و دوازدهم می باشد که بیشتر برای دانش آموزان با پایه قوی تالیف شده است.

کتاب عربی کامل جامع کنکور سری میکروطلایی

«کتاب عربی کامل گاج سری میکروطلایی»به ارائه‌ی مباحث عربی پایه‌ی دهم، یازدهم و دوازدهم می‌پردازند. دانش آموزان و داوطلبان نخست می‌بایست با مطالعه‌ی بخش درس‌نامه، به قواعد و نکات کنکوری مسلط شوند. مولفان با توجه به امکان فراموشی مباحث پایه‌ای این درس توسط داوطلبان، بخشی از کتاب پیش رو را، به ارائه و مرور قواعد عربی مقطع متوسطه‌ی اول اختصاص داده‌اند. در هر مبحث تلاش شده از سطر به سطر کتاب درسی حتی پاورقی‌ها و مثال‌ها، سؤالات تألیفی چهارگزینه‌ای مطرح شود.کتاب عربی کامل جامع کنکور سری میکروطلایی»شامل مباحث عربی دهم، یازدهم و دوازدهم (مشترک تمامی رشته‌ها) می باشد،ارائه‌ی درس‌نامه‌‌های کامل و کاربردی،بررسی پرسش‌های چهارگزینه‌ای تألیفی و سراسری (بیش از 2000 تست)،ارائه‌ی پاسخ‌نامه‌ی تشریحی برای پرسش‌ها،مطابق مباحث کتاب درسی جدید (همراه با ویرایش گسترده)،ارائه تست های کنکور 98 می باشد که بانک جامع و کاملی از تست ها و درسنامه های درس عربی می باشد.

بهترین منابع درس زبان انگلیسی

manabe-zaban-nezam-jadid

کتاب زبان انگلیسی جامع مبتکران شهاب اناری شامل آموزش گرامر، پرسش‌های گرامر با پاسخ تشریحی، آموزش واژگان، پرسش‌های واژگان با پاسخ تشریحی، آموزش تكنیك‌های درك مطلب، پرسش‌های درك مطلب و كلوزتست با پاسخ تشریحی و آزمون نمونه به همراه واژه نامه جیبی هوشمند كنكور و یک DVD جاوی کلیپ های آموزشی مختلف و فایل صوتی تمامی واژگان سال های دهم تا دوازدهم مناسب جهت آمادگی برای کلاس درس و کنکور سراسری است.

 «کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور سری میکروطبقه بندی گاج»

کتاب میکرو طبقه بندی «زبان انگلیسی جامع کنکور» دربردارنده‌ی مباحث این درس برای پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم بوده که به‌صورت پایه به پایه و درس به درس چیدمان شده است. این اثر یکی از کامل‌ترین کتاب‌های جامع کنکور بوده که شامل همه‌ی آن‌ چیزی است که برای کسب نتیجه‌ای قابل‌ قبول در کنکور لازم دارید و دربردارنده‌ی بخش‌های مختلفی است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. در بخش آموزش، گرامر هر درس به زبانی ساده، به‌صورت کامل و درس به درس با مثال و تست‌های فراوان تدریس شده تا داوطلبان بتوانند پس از مطالعه‌ی این بخش به پرسش‌های چهارگزینه‌ای این مبحث پاسخ دهند. در بخش بانک تست انواع تست در سطوح مختلف طراحی شده که از ساده به دشوار چیدمان گردیده است. در بین تست‌های طرح شده و تست های سال‌های گذشته نیز در این متاب می بینید. شایان ذکر بوده که مولفان در این بخش برای راحتی دانش‌آموزان، تست‌های گرامر و واژگان را از یکدیگر جدا کرده‌اند و در دو بخش مجزا آن‌ها را ارائه‌ کرده‌اند. همچنین در پایان کتاب به‌منظور سنجش آموخته‌های دانش‌آموزان گرامی، 40 آزمون از دروس مختلف زبان در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم، به‌صورت جامع و تک‌درس قرارداده شده است. در کتابچه واژگان به 3 صورت معنی کلمات، فارسی-انگلیسی و انگلیسی-انگلیسی بیان شده است. داوطلبان گرامی در تهیه‌ی کتاب پیش رو می‌بایست این نکته را درنظر داشته باشند که «کتابچه‌ی واژگان میکرو جامع زبان انگلیسی کنکور» از نظر محتوایی با کتاب «توربوجت واژگان جامع زبان انگلیسی کنکور» مطابقت دارد؛ پس عزیزانی که کتاب پیش رو را تهیه نموده‌اند دیگر نیازی به خرید «توربوجت واژگان جامع زبان انگلیسی کنکور» نخواهند داشت. کتاب میکرو طبقه‌بندی زبان انگلیسی جامع کنکور با همکاری مشترک آقایان مجید ولایی، میلاد قریشی، امید یعقوبی‌فرد و حمید خزایی در 488 صفحه و کتابچه‌ی واژگان کنکور نیز توسط مرتضی زینعلی در 384 صفحه تولید شده است.

کتاب درک مطلب به زبان ساده(مولف شهاب اناری و روزبه شهلایی)

در این کتاب تکنیک‌ها و مهارت‌های متن خوانی را می آموزید سپس درک مطلب های سطح بندی شده مرتبط با موضوعات کتاب درسی را فرا می گیرید و درک مطلب های کنکور سراسری سال های اخیر را آموزش می بینید وکلوز تست های سطح بندی شده شبیه کنکور سراسری ،درک مطلب و کلوز تست های کنکور های اخیررا برای شما ورده اند درکل این کتاب به عنوان کتاب مکمل پیشنهاد می شود.

  film-konkur

 

 

این مقاله برای من مفید بود؟

بله:
خیر:
این مقاله را به اشتراک گذارید

آخرین مقالات

آموزش خرید از سایت آسان کنکور

آموزش خرید از سایت آسان کنکور

۱۴۰۰/۱۱/۱۰ ادامه مطلب
10 راهکار ساده برای  وقت هایی که اضطراب داری

10 راهکار ساده برای وقت هایی که اضطراب داری

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ ادامه مطلب
نکاتی که برای روز کنکور باید در نظر بگیریم

نکاتی که برای روز کنکور باید در نظر بگیریم

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ آسان کنکور asankonkur.com ادامه مطلب
بورس تحصیلی چیست؟

بورس تحصیلی چیست؟

۱۳۹۶/۰۶/۳۰ آسان کنکور asankonkur.com ادامه مطلب
بپر بالا

همکاری با مدارس و شرکتها اساتید آسان کنکور درباره آسان کنکور لیست قیمت محصولات

Copyright 2016-2017 asankonkur.com

استفاده از مطالب فروشگاه آسان کنکور فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه آسان کنکور ایرانیان (آسان کنکور) میباشد.
آدرس: تهران، خیابان امام خمینی(ره)، بین رودکی و نواب پلاک652

Konkur Gift
مشخصات خود را درج نمائید و از تخفیف ها و جدیدترین محصولات آموزشی مطلع گردید

و یا با ما تماس بگیرید.

asankonkur.com