شرحتعدادقیمت (تومان)
 فروشگاه اینترنتی آسان کنکور   /   مقالات   /   انگیزشی   /   طرز تهیه ابر قهرمان کنکوری
طرز-تهیه-ابر-قهرمان-کنکوری

طرز تهیه ابر قهرمان کنکوری

نویسنده : آسان کنکور
منبع : asankonkur.com
۱۳۹۶/۰۸/۲۰
دسته بندی: انگیزشی بازدید: 4,062

درباره این مقاله بخوانیم ...

حتما همتون یک بار هم که شده فیلم این ابرقهرمان ها رو دیدید یا داستانشون رو خوندید؛ ابر قهرمان هایی مثل بتمن ، اسپایدرمن ، چهارشگفت انگیز و … و حتما خیلی هاتون هم آرزو داشتید کاش می شد جای یکی ازین ابرقهرمان ها باشید و زندگی خودتون و اطرافیانتون رو بهتر و هیجان انگیزتر کنید … ابر قهرمان شدن کاری نداره؛ حقیقتش اینه ما هر لحظه اراده کنیم می تونیم یک ابر قهرمان واقعی بشیم و به چیزهایی که می خوایم دست پیدا کنیم … در این مقاله بیوپلاس بهتون راز و رمزهای ابرقهرمان شدن رو یاد میده 

طرز تهیه ابر قهرمان کنکوری

مواد لازم برای تهیه یک ابر قهرمان:

اگه خوب به ابرقهرمان های تو فیلم ها نگاه کنید می بینید تنها تفاوتشون با آدم های معمولی اطرافشون توی چهار چیز هست : قدرت عجیب غریب ، شجاعت عجیب غریب ، باورهای عجیب غریب و احساس مسئولیت زیاد … پس با داشتن این چهار چیز می تونیم یک ابرقهرمان واقعی بشیم .

 

قدرت عجیب غریب

حتما قرار نیست که بتونید نامرئی بشید یا پرواز کنید یا قدرت جسمانی خفنی داشته باشید …قدرت عجیب غریب شما ذهنتون هست … باید حس کنید ذهنتون یک قدرت عجیب و ماوراءالطبیعه داره که هر چی می خونه یاد می گیره و هیچوقت فراموشش نمی کنه! 

طرز تهیه ابر قهرمان کنکوری

شجاعت عجیب غریب

اگه ابرقهرمان ها از اتفاقای ناگهانی که پیش بیاد بترسن و کاری نکنن دیگه ابر قهرمان نیستن … پس همیشه شجاعت شروع یک فصل ، یک درس رو داشته باشید؛ از شروع یک کار نترسید … یهو بزنید به دل دریا و دست و پا بزنید … مثل همه ابرقهرمان ها یک راه برای نجات پیدا می کنید

 

باورهای عجیب غریب

ابر قهرمان ها باور دارن می تونن دنیا رو جای بهتری کنن؛ حتی در بدترین شرایط … شما هم باید باور کنین با بدترین وضع و با بدترین معدل و بدترین معلما توانایی ایجاد یک تحول بزرگ رو داشته باشید . باورهای یک ابرقهرمان هست که همه چیز رو می سازه! 

طرز تهیه ابر قهرمان کنکوری

احساس مسئولیت زیاد

یک ابر قهرمان همیشه مسئولیت زیادی روی دوشش هست … همیشه باید کوچیک ترین کارها تا بزرگترین کارها رو به خوبی انجام بدن تا همه ازشون به عنوان یک ابر قهرمان خوب یاد کنن … حتی اگه زخمی بشن ، شکست بخورن باز هم نهایت تلاششون رو می کنن … شما هم یک مسئولیت بزرگ روی دوشتون هست و اونم قبولی توی کنکور هست … اگه واقعا می خوای یک تحول توی زندگی خودتون ایجاد کنین باید مسئولیت خوندن درس ها رو به جون بخرید … اینطوری نه تنها دنیا رو برای خودتون جای بهتری می کنین بلکه با رفتن به رشته ای که دوست دارید می تونین دنیا رو جای بهتری کنین … زحمت های پدر و مادرتون رو جبران کنید و خیلی چیزهای دیگه که تبعات همین مسئولیت پذیری شما هست … ابرقهرمان ها یک شبه قهرمان نشدند؛ از کارهای کوچیک شروع کردن و تبدیل به ابرقهرمان شدن … پس مثل یک ابرقهرمان با مشکلات دست و پنجه نرم کن و کنکور رو به زانو در بیار.

دانلود مقاله

منبع :asankonkur.com

این مقاله برای من مفید بود؟

بله:
خیر:
این مقاله را به اشتراک گذارید

آخرین مقالات

بهترین منابع زیست شناسی نظام جدید+تخفیف ویژه

بهترین منابع زیست شناسی نظام جدید+تخفیف ویژه

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ادامه مطلب
بررسی گلبول های سفید خون

بررسی گلبول های سفید خون

۱۳۹۶/۱۰/۲۳ آسان کنکور ادامه مطلب
دانشگاه تهران

دانشگاه تهران

۱۳۹۶/۰۷/۰۶ آسان کنکور asankonkur.com ادامه مطلب
تفریح در دوران کنکور

تفریح در دوران کنکور

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ آسان کنکور ادامه مطلب
بپر بالا

همکاری با مدارس و شرکتها اساتید آسان کنکور درباره آسان کنکور لیست قیمت محصولات

Copyright 2016-2017 asankonkur.com

استفاده از مطالب فروشگاه آسان کنکور فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه آسان کنکور ایرانیان (آسان کنکور) میباشد.
آدرس: تهران، خیابان امام خمینی(ره)، بین رودکی و نواب پلاک652

Konkur Gift
مشخصات خود را درج نمائید و از تخفیف ها و جدیدترین محصولات آموزشی مطلع گردید

و یا با ما تماس بگیرید.

asankonkur.com