شرحتعدادقیمت (تومان)
 فروشگاه اینترنتی آسان کنکور   /   مقالات   /   آموزشی   /   روش مطالعه کنکور در تابستان
روش-مطالعه-کنکور-در-تابستان

روش مطالعه کنکور در تابستان

نویسنده : آسان کنکور
منبع : asankonkur.com
۱۳۹۶/۰۵/۳۱
دسته بندی: آموزشی بازدید: 8,130

درباره این مقاله بخوانیم ...

دوره ی تابستان یعنی : تکمیل، تعمیق و رفع نواقص یادگیری‌های گذشته. به دلیل این که بسیاری از دانش‌آموزان از مطالعه در تابستان غفلت می‌کنند، این دوره اهمیت دوچندان می‌یابد. لذا هدفمند زندگی کنید.

 

تابستان و کنکور

تابستان و کنکور

جا داره یه خسته نباشید بگیم به همه ی دانش آموزان که بالاخره امتحانات نهایی امسال رو که نسبت به سال گذشته تا اندازه ای متفاوت بوده پشت سر گذاشتن ، حالا چه خوب و چه بد که بعدا در موردش مفصلا بحث خواهیم کرد.

حالا اگه نوشته ها و مصاحبات از رتبه های برتر رو مطالعه کرده باشید خودتون قطعا خواهید فهمید که تابستان واقعا یکی از بهترین فرصت های ممکنه.

این سوال پیش میاد که در تابستان می بایستی چه کارهایی رو که برای ما ممکنه انجام بدیم تا از یه طرف استراحت کنیم و از طرف دیگر به درس و شایدم آزمون آزمایشی و جمع بندی خاص خود برسیم.

لذا با توجه به گفته ها، ما می تونیم نتیجه بگیریم می خوایم در این نوشته در موارد زیر بحث کنیم.

۱- دروس عمومی و تخصصی رو در تابستون به چه صورت بخونیم

۲- کدوم آزمون آزمایشی رو اگه خواستیم شرکت کنیم

۳- کدوم کتاب ها رو به عنوان منبع ، مورد توجه قرار بدیم

۴ – روزی چند ساعت و چه کتابایی رو بخونیم؟

۵- چطور به استراحت و فعالیت های شخصی خود بپردازیم

و …

تابستون رو نمی گیم که سراغ دروس عمومی نرید ، بلکه ما همیشه بر این باور هستیم که رعایت اعتدال چیز خیلی خوبیه لذا به شما عزیزان می گیم که زیادی سراغ بخش هایی نرید که خیلی به حفظیات نیاز داره . اما دروس تخصصی رو باید جدی بگیریم و روشون کار کنیم پس تا اینجا نتیجه می گیریم برای مثال در درس زبان انگلسی و عربی سراغ درک مطلب برید و کار کنین اما برای درس دینی لازم نیست زیادی وقت بذارین. الان شما دانش آموزان چون برای امتحانات نهایی مطالعه داشتین لذا یه آمادگی ذهنی نسبی برای شروع کار دارین! و یه پتانسیل که واقعا با ارزشه.یادمون باشه که بر خلاف تصور بسیاری نقطه‌ی قوت دانش آموزان برتر در ساعات مطالعه بسیار زیاد نیست، بلکه در شیوه‌ی صحیح درس خواندن، برنامه‌ریزی و مدیریت خود و به طور کلی داشتن استراتژی است.

دانش آموزای عزیز کلیه ی راهکارهای درون این متن پیشنهادی هستش و من همواره گفته ام که یک دانش آموز خودش با آزمایش و خطا در یک مدت کوتاه می تونه تشخیص بده که چطور برای خودش برنامه بریزه و موقه ای که برنامه رو ریخت به کمک مشاور جمع و جورش کنه.برای مثال دانش آموزی دوس داره در درس ادبیات برای تابستون املا کار کنه و یکی دیگه دوس داره که قرابت معنایی کار کنه ما این جا عنوان می کنیم که تجربه ثابت کرده سراغ قرابت بره خیلی بهتر از اینه که سراغ بخش حفظی یعنی املا بره اما اینها یه پیشنهاده و تصمیم نهایی با خود شماست.
حالا یه بحث دیگه اینکه درس های سال سوم و دوم (پایه) در تابستون خونده بشه بهتره یا درسای سال چهارم؟

بازم اینجا به تجربه ثابت شده که تابستان بهترین فرصت برای مطالعه عمیق و مفهومی دروس به خصوص دروس پایه است که دانش آموزان می توانند با انجام این کار گام بسیار مهمی را برای موفقیت در کنکور سراسری بردارند. پس دروس سال دوم و سوم و برخی بخش های کتاب های سال اول قویا پیشنهاد میشه !! لذا سراغ اونها برین.از همین اول به همه ی بچه ها توصیه می کنیم که دیگه موقشه سراغ تست برن و درس رو به همراه تست مطالعه کنن.

نحوه ی مطالعه ی ادبیات در تابستان : یکی از بحث های مهم قرابت معنایی هستش که عموما توصیه میشه در این زمینه زیاد تست کار کنید بخصوص تست های کنکور سراسری ، تو کنکور معمولا بیت هایی انتخاب میشه که در کتاب درسی نیستش لذا شما می تونید اولا مفاهیم درون بیت های کتاب درسی رو به خوبی یاد بگیرید دوما برید سراغ تست های کنکور رشته های ریاضی و تجربی و در نهایت اگه فرصت شد شما می‌توانید هر شب ۱۰ تا ۱۵ دقیقه از کتاب‌ها و دیوان‌های مختلف، ابیاتی را مرور کنید. لغت و املا جز بخش های حفظی هستش و ما پیشنهاد نمی کنیم و دیگه صلاح کار با خود شماست.

بخش تاریخ ادبیات که واقعا مهمه و خوشبختانه جزوه های خیلی خوبی الان در سطح اینترنت موجوده که اومده اطلاعات لازم رو به صورت جدول در اورده اما اگه خودتان دوس داشتید می توانید تمام تاریخ‌های موجود در ابتدای درس‌ها و تاریخ‌های مطرح‌شده در اعلام کتاب درسی را به صورت یک جدول، دسته‌بندی کنید. به خاطر سپردن تاریخ‌ ادبیات ها به این صورت آسان‌تر است. بحث زبان فارسی هم مهمه و اگه در یک آزمون آزمایشی شرکت می کنید به خوبی براتون مرور میشه در غیر این صورت حل تست‌های متعدد و متنوع از کنکور سال‌های گذشته به‌ویژه در مباحث تکواژ و واژه‌ها، ترکیب‌های وصفی و اضافی، گروه‌های اسمی،… سبب ایجاد ذهن خلاق در پاسخ‌گویی سریع‌تر به این سؤالات میشه و خیلی می تونه شما رو کمک کنه.یاتون نره توی دروس عمومی ادبیات واقعا تراز رو جابجا می کنه.در ضمن اگه وقت داشتین برین سراغ ادبیات سال چهارم و اون رو هم تو برنامه تون قرار بدین.

برخی از افراد معتقد هستند که باید ادبیات را در تابستان درس به درس خواهد و در مهر ماه آن را به صورت مبحثی کار کرد و قبلا هم خدمتتان عرض کردم اینها همه سلیقه ای است و انتخاب با شماست.

نحوه ی مطالعه ی عربی در تابستان : معمولا خود عرب زبان ها که متخصص تر هستند توصیه می کنن که برای عربی دو چیز لازمه لغات و قواعد که لغات رو دورن درک مطلب یاد بگیرن و قواعد هم با تجزیه و تحلیل تست ها باید بهش رسید . به طور کلی درس عربی رو به ۳ بخش تقسیم می کنیم الف ) ترجمه ب)قواعد ج)درک مطلب یا متن که عموما اولی رو در بخش حفظیات قرار میدن و معمولا برای تابستون کنار میذارن اما با توجه به اینکه شما دیگه در سال چهارم دیگه درس عربی ندارین پیشنهاد می کنیم در صورت امکان عربی رو در تابستون تموم کنید . تو درس عربی اگه حوصله به خرج بدین واقعا درس شیرینیه. برای بخش درک متن هم بهترین منبع پیشنهادی همون سوالات کنکور داخل و خارج کشوره.بچه ها معمولا در درس عربی ضعف دارن و قطعا تابستون بهترین فرصت برای جبران این ضعف هاست.

نحوه ی مطالعه ی دین و زندگی در تابستان : معمولا توصیه نمیشه در تابستون سراغ این درس برین مگه اینکه وقت اضافه یا ساعت مطالعه بالایی داشته باشین.حالا اگه دوست داشتین مطالعه کنین میتونید از فلش کارت ها استفاده کنید که مناسبه.

بر خلاف تصور بسیاری نقطه‌ی قوت دانش آموزان برتر در ساعات مطالعه زیاد نیست، بلکه در شیوه‌ی صحیح درس خواندن، برنامه‌ریزی و مدیریت خود و به طور کلی داشتن استراتژی است.

نحوه ی مطالعه ی زبان انگلیسی در تابستان : مجدد در اینجا باز اعلام می کنیم که هر دانش آموزش روش مطالعه خاص خودش رو داره و ما تنها یک چارچوب کلی و ذهنی براش تدوین می کنم و ادامه راه رو باید خودش بره، زبان هم به بخش های کلوزتست و ردینگ و لغات و قواعد تقسیم میشه. معمولا توصیه میشه که هر شب حداکثر به مدت یک ساعت در تابستان یک ریدینگ و کلوزتست از کنکور سراسری بررسی بشه که این کار باعث میشه کم کم سرعت شما در خواندن متن بالا بره و به مجموعه لغات شما افزوده بشه .لغات جز بخش حفظی ست و کمتر توصیه میشه سراغ اونها برین حالا اگه دوست داشتین می تونید از کتاب هایی که به صورت فلش کارت لغات رو دارن مطالعه کنید اما کارشناسان همواره توصیه کرده اند که لغات رو باید درون متن یاد گرفت. پی می تونید لغاتی رو که یاد می گیرید درون یک کاغذ یادداشت برداری کنید.

خوب بچه ها تا اینجا اومدیم نکات مهم رو به طور کلی و برای دروس عمومی به طور دقیق تر بیان کردیم.امیدواریم مفید باشه براتون حال بریم سراغ دروس تخصصی

نحوه ی مطالعه ی زیست شناسی در تابستان : درس زیست شناسی به عنوان بالاترین ضریب ، مهم ترین درس رشته ی تجربی به حساب میاد. ما معتقدیم که مهم ترین منبع برای زیست شناسی کتاب درسی هستش ما نباید فکر کنیم که این درس حفظی است! خیر و باید نگرشمون رو نسبت به اون کامل تغییر بدیم معمولا درصد کمی از داوطلبان کنکور زیست رو بالای ۵۰ میزنن با توجه به اینکه از سال ۹۰ به بعد پیوستگی زیادی بین سوالات زیست شناسی بوجود اوده لذا توصیه میشه که کتاب های زیست شتاسی دوم و سوم و چهارم رو به صورت موازی بخونید و مباحث مشترک انها را با هم مطالعه کنید و زیاد به بودجه بندی سوالات کنکور توجه نکنید و سعی نکنید مبحثی را کم اهمیت در نظر بگیرید.

به نظر ما ابتدا اجمالی آن بخش که مد نظر شماست را مطالعه کنید مانند تیتر ها و شکل ها و پاراگراف ها و در مرحله ی دوم به صورت دقیق و خط به خط به مطالعه بپردازید به قید ها و شکل ها توجه ویژه داشته باشید. زیر بخش های مهم حتما خط بکشید پس از این ها سراغ تست و سوال برید و در صورتی که برای شما مقدور است خودتان به طرح سوال بپردازید.جدول بندی ها و خلاصه های زیادی در اینترنت وجود داره که واقعا می تونن مفید باشن. افراد موفق روی این مطلب اتفاق نظر دارن که زیست رو باید هر روز در برنامه درسی قرار داد و در یک روز هم به یه بحث پرداخته بشه.

راستی بچه ها در زیست‌شناسی، قوانین ثابت و قاطعی، مثل درس ریاضی وجود ندارد؛ اما موارد استثنایی فراوان هستند؛ پس کلماتی مثل «برخی»، «بعضی»، «بسیاری»، «اغلب»، «گاهی» و … را در کتاب‌های درسی مشخص کنید و مفاهیم برآمده از آنها را به خاطر بسپارید.

یاتون نره که برای یادگیری زیست خیلی نیاز به مرور و تست زدن هستش. رتبه های برتر گفتن پس از مطالعه کامل کتاب درسی میان درس نامه های کتاب کمک آموزشی رو مطالعه می کنن که اولا مرور بشه و دوما اگه نکته ی اضافی وجود داره یاد بگیرن. معمولا رتبه های برتر زیست رو تا موقه ی کنکور ۵ دور به بالا خوندن

نحوه ی مطالعه ی ریاضی در تابستان : درس ریاضی جز دروس تحلیلی محسوب می شود و پیشنهاد می شود که در رشته ی ریاضی همه روزه مطالعه شود و در رشته تجربی هم یک روز در میان در برنامه قرار گیرد.قطعا حل تشریحی سوالات بسیار در فهم موضوعات ریاضی به شما کمک خواهد کرد. همواره به دانش آموزان توصیه می شود که در حل سوالات ریاضی سماجت به خرج دهید و سوال را نصفه نیمه اها نکنید و در حل سوالات صبر به خرج دهید این کار قطعا در اوایل مانند سرعت گیر عمل می کند اما پس از مدتی سبب بهبود حل مساله در شما شده و نتیج خوبی را در حل تست به شما خواهد داد.از جمله مباحث کلیدی در ریاضی می توان به مثلثات و تابع پرداخت که متاسفانه بچه ها زیاد از آن غافل هستند.یادگیری ریاضیات تنها با خواندن و گوش دادن نیست بلکه با حل تمرین است که یادگیری صورت می گیرد،ریاضیات حتی بیشتر از زیست شناسی به صورت زنجیروار به هم متصل و وابسته هستند.حجم بسیار زیاد و تنوع در درس ریاضی، عواملی هستند که باید داوطلبان با برنامه‏ای ویژه و پیوسته، خود را در این درس بسیار مهم برای کنکور سراسری آماده کنند تا به بهترین نتیجه برسند. مطالعه‏ی درس ریاضی را باید بر مبنای سه اصل یادگیری، تمرین و مرور قرار دهیم.

این هم یک تجربه : چون حجم مطالب در درس ریاضی زیاد است؛ ممکن است بعضی از مطالبی را که قبلاً مطالعه کردید، فراموش کنید. در این صورت باید در فواصل معین، مطالب را مرور و دوره کنید. در این مرحله از مطالعه می‏توانید هم از جزوه و هم از خلاصه‏نویسی‏ها استفاده کنید. پس از خواندن آن‏ها و یادآوری نکات، بهتر است به سراغ تست‏های علامت‏گذاری‌شده بروید و آن‏هایی را که قبلاً اشکال داشتید، مجدداً حل کنید و اگر زمان داشتید، تعدادی تست جدید از آن مبحث حل کنید. هر اندازه بتوانید تعداد دفعات مرور را بیش‏تر کنید، آماده‏ تر شده و حضور ذهن بالاتری برای حل سؤالات تستی پیدا می‏کنید.

 

نحوه ی مطالعه ی فیزیک در تابستان : اولین توصیه ما به داوطلبان حل سوالات و مثال های کتاب درسیه ، فیزیک مشابه ریاضی یه درس تحلیلی هستش لذا پس از تسلط بر مفاهیم کتاب سعی کنید با حل تست زیاد خودتون رو خیلی تقویت کنید.سعی کنید فرمول ها را درک کنید نه اینکه اونها رو حفظ کنید.در قسمت منابع هم کتابی رو برای فیزیک به شما معرفی می کنیم که دارای درسنامه کاملی باشه چونکه خیلی می تونه به شما کمک کنه.

این هم یک تجربه : برای فیزیک باید اول از کتاب درسی شروع کرد سعی کنید تمامی روابط رو با واحدهای اندازه گیریش یاد بگیرین و به هر نکته ای رسیدین با اطلاعات قبلیتون تکمیل نویسی کنین و توضیحاتی رو که در موردش میدونین رو اضافه کنین،مثالها و تمرینات رو با دقت بخونید و نکته هاش رو به جزوه تون اضافه کنین،برای اینکه مطلب کاملا براتون جا بیوفتهاز تستهای تالیفی که اکثرا نکات خوب و زیادی توش میشه پیدا کرد استفاده کنین و همه نکته ها رو یادداشت کنین و سپس سراغ تستهای سراسری برید.

نحوه ی مطالعه ی شیمی در تابستان : درس شیمی که در کنکور چند سال اخیر واقعا دارای سوالات پیچیده بوده و هر ساله به نسبت سال قبل دشوارتر گشته و تعداد سوالات محاسباتی افزایش می یابد.در هر دو رشته ی ریاضی و تجربی این درس اهمیت دارد ، معمولا دانش آموزان رشته تجربی بعد از زیست شناسی بیشترین اهمیت را به ایت درس میدهند . کل شیمی دبیرستان شامل ۱۲ بخش است که از نظر تعداد سوال در کنکور این سه درس تقریبا از اهمیت یکسانی برخوردارند،اما از نظر محتوای علمی و سختی مباحث، بخش ۴ شیمی سال دوم، بخش یک شیمی سال سوم و بخش ۳و۴ شیمی پیش دانشگاهی دارای مطالب مفهومی تر و مشکل تری می باشند.مهم ترین منبع جهت مطالعه درس شیمی کتاب درسی و متن آن می باشد و همچنین استفاده از شکل ها، جدول ها و نمودارهای کتاب درسی بعنوان سوال یک شیوه رایج طرح سوال است.معمولا توصیه می شود که در تابستان و حتی در طول سال تحصیلی بخش های شیمی را که بیشتر حفظی است خلاصه برداری نمایید.

نحوه ی مطالعه ی زمین شناسی در تابستان : درس زمین شناسی که متاسفانه داوطلبان اون رو زیاد جدی نمی گیرند در حالی که تنها در زیر گروه ۱ دارای ضریب صفر است و در سایر زیر گروه ها دارای ضریب است و همچنین تأثیری که این درس روی تراز کل دانش‌آموز می‌گذارد، باعث می‌شود که اگر این درس را خوب بزنید، در انتخاب رشته‌های کشوری موفق‌تر عمل کنید.مطالب این کتاب بیشتر حفظیاتی است و بهترین منبع کتاب درسی توصیه میشه.

یک تجربه : پیشنهاد می کنم پس از مطالعه عمیق کتاب درسی به سراغ تست های کتاب کمک آموزشی خوب بروید و پس از جواب دادن به تست ها مطالب و سوال های مهم را لایت کنید .حتما از نکات خلاصه برداری کنید و به صورت روزانه مطالعه کنید.

تا اینجای مطلب اومدیم به چندین سوال مهم و پرکاربرد که واقعا میتونه شما رو کمک کنه پاسخ دادیم. بحث مهم دیگری که اینجا مورد توجه هستش ، شرکت در آزمون های آرمایشی در طول تابستان و سال تحصیلی است. ما معمولا به بچه ها توصیه می کنیم که حتما در آزمون ازمایشی ثبت نام کنن و اون هم از همین تابستان ، حال اگر به هر دلیلی نمی خواهند شرکت کنند بایستی در طول سال تحصیلی ثبت نام کنند . سوالی که ایجاد می شود آن است که آزمون قلم چی یا گزینه دو یا گاج ، مبتکران یا واله و….. کدوم شرکت کنیم و ما در اینجا دوست داریم تجربیات خودمون رو با شما در میون بذاریم.

ما در اینجا مزیت ها و معایب هر موسسه رو خدمتون عرض می کنیم و دیگه انتخاب با خود شماست.

قطعا اولین موسسه ای که به اکثر افراد در مورد آزمون هاش بحث می کنن قلم چی هستش.موسسه قلم چی با جامعه آماری (شرکت کننده) بالا در حال حاضر قوی ترین موسسه از نظر آزمون هستش

نقاط قوت آزمون های قلم چی

۱ – با توجه به سابقه ی طولانی و تبلیغات وسیع دارای بیشترین شرکت کننده می باشد.

۲ – برنامه ریزی و آزمون دو هفته یکبار اون و نظارت خوب رییس موسسه بر اون غیر قابل انکاره

۳- وجود آزمون های غیر حضوری و وجود برخی پشتیبان های خوب از دیگر ویژگی های مثبت این آزمون هاست

۴ – وجود کارنامه با اطلاعات مناسب

۵ – بورسیه دانش آموزان مستعد و بی بضاعت

۶ – مرور کل دوم و سوم در تابستان

۷- ارایه خدمات بسیار عالی به شرکت کنندگان در سایت قلم چی

۸ – وجود تعداد نمایندگی های زیاد و فعال در سطح کشور

نقاط ضعف آزمون های قلم چی

۱ – در تابستان متاسفانه سوالات آزمون، زیادی استاندارد نیست و شما را به کتاب های زرد وابسته می کند.

۲ – تبلیغ زیاد خود موسسه در استفاده از کتاب های خودش زیاد جالب نیست.

۳ – کیفیت پایین جنس کاغذ سوالات آزمون

۴ – عدم وجود تراز واقعی به علت وجود تعداد زیاد سوالات کنکور تکراری در آزمون ها ، بخصوص تابستان

دومین موسسه ای که بعد از قلم چی نام و نشان داره گزینه دو هستش ، که جایگاه دوم رو به خودش اختصاص داده.

نقاط قوت آزمون های گزینه دو

۱ – کیفیت خوب سوالات تالیفی در آزمون های آزمایشی

۲- هزینه پرداختی کمتر به نسبت موسسه قلم چی

۳ – ارایه خدمات مناسب به شرکت کنندگان در سایت گزینه دو اما نه به میزان قلم چی

نقاط ضعف آزمون های گزینه دو

۱ – جامعه آماری پایین به نسبت قلم چی اما یادتان نرود که معیار اصلی خود شما هستید.

۲ – برنامه ریزی هر سه هفته یکبار

موسسات دیگری چون مبتکران و گاج هنوز نتوانسته اند توجه داوطلبان را به خود جلب کنند هر چند که سوالات موسسه ی گاج از کیفیت مناسبی برخوردارند.

در مجموع ما باز موسسه قلم چی و گزینه دو رو در تابستون در یک رده قرار دیم و حتی یه کمی گزینه دو را جلوتر قرار می دهیم اما چون امکانات نمایندگی های موسسه قلم چی در شهرستان ها بیشتر باز قلم چی یه کم جلوتر میفته. دیگه انتخاب با خود شماست.

بچه ها به زودی بودجه بندی آزمون های موسسات در تابستان هم در سایت قرار می گیره دانلود و مقایسه کنید.

و آخر مطلب هم در مورد تعداد ساعات برنامه ریزی و اینگونه سوالات هستش

یکی از سوالات نحوه و عادت مطالعه شماست قطعا اگه در اینترنت جستجو کنید انواع روش ها رو خواهید دید پس به شما پیشنهاد می کنیم با یه جستجو ساده بهترین روش مطالعه رو که بیشترین تطابق رو با شما داره انتخاب کنید. در مورد تعداد ساعت مطالعه هم بستگی به خود شما داره و یه چیر شخصی هستش هر چند که عده ای بر این باورند که بیشتر از ۷ یا ۸ ساعت نباشه چون ممکنه شما رو از درس خسته و بیزار کنه اما باز می گیم که کاملا به خود شما بستگی داره و طوری برنلمه ریزی کنید که از درس ها و برنامه ازمون ها عقب نیفتید.

یادتان نرود که تا آنجا که می توانید هدفمند درس بخوانید و از اکنون هدف خود را مشخص نموده و برای رسیدن به آن تلاش کنید. افکار منفی را از خود دور کنید و مثبت فکر کنید با ارزوی موفقیت برای همه ی شما عزیزان منتظر سایر مقالات باشید که به زودی منتشر خواهد شد.

دانلود مقاله

این مقاله برای من مفید بود؟

بله:
خیر:
این مقاله را به اشتراک گذارید

آخرین مقالات

میزان شهریه دانشگاه پردیس خود گردان(بین الملل)

میزان شهریه دانشگاه پردیس خود گردان(بین الملل)

۱۳۹۶/۱۱/۰۹ آسان کنکور ادامه مطلب
معرفی محصول DVD های فیزیک رهپویان

معرفی محصول DVD های فیزیک رهپویان

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ آسان کنکور ادامه مطلب
تفریح در دوران کنکور

تفریح در دوران کنکور

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ آسان کنکور ادامه مطلب
جملات انگیزشی که شمارادوباره به سوی هدفتان باز می گرداند

جملات انگیزشی که شمارادوباره به سوی هدفتان باز می گرداند

۱۳۹۷/۰۱/۱۹ آسان کنکور asankonkur.com ادامه مطلب
بپر بالا

همکاری با مدارس و شرکتها اساتید آسان کنکور درباره آسان کنکور لیست قیمت محصولات

Copyright 2016-2017 asankonkur.com

استفاده از مطالب فروشگاه آسان کنکور فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه آسان کنکور ایرانیان (آسان کنکور) میباشد.
آدرس: تهران، خیابان امام خمینی(ره)، بین رودکی و نواب پلاک652

Konkur Gift
مشخصات خود را درج نمائید و از تخفیف ها و جدیدترین محصولات آموزشی مطلع گردید

و یا با ما تماس بگیرید.

asankonkur.com