شرحتعدادقیمت (تومان)
 فروشگاه اینترنتی آسان کنکور   /   مقالات   /   آموزشی   /   بهترین فیلم آموزشی دین و زندگی ویژه نظام جدید+تخفیف ویژه
تستی
دسته بندی: آموزشی بازدید: 760

درباره این مقاله بخوانیم ...

سلام دوستان عزیز

امروز میخواهیم« بهترین منابع نظام جدید «درس دین و زندگی» رو بهتون معرفی کنیم که امیدواریم باتوجه به تاثیر خوب و ضریب 3  که درس دین و زندگی در کنکور داره این مقاله بتونه بهتون کمک بسزایی کنه ، پس با ما همراه باشید تا بهترین «منابع درس دین و زندگی نظام جدید» رو بهتون معرفی کنیم. اصولا یکی از ناراحتی هایی که دانش آموزان در دوران بعد از کنکور دارند این هست که چرا وقت خودم راهرروز صرف منابع متعددی کردم و از هیج کدوم بهره خاصی نبردم ،بهتره با تحقیق یک منبع خوب که در ادامه این مقاله بهش میپردازیم رو تهیه کنید تا وققتتون رو صرف آموزش و یادگیری و تمرین کنید زیرا تجربه نشان داده بسیاری از دوستن پشت کنکوری کتاب های زیادی دارند که بسیاری نو و بسیاری نصفه کاره رها شدند پس اولین گام برای موفقیت در کنکور انتخاب بهترین منبع هست.

بسیاری از دانش آموزان از این منابع استفاده میکنند و خوشبختانه جواب خوبی گرفتند ماهم تصمیم گرفتیم علاوه بر کتاب بهترین منابع فیلم های آموزشی رو براتون در نظر گرفتیم که بهتون معرفی کنیم.

خوب اول همه میخواهیم به بررسی یکی از پرفروش ترین بسته های «فیلم کمک آموزشی دین و زندگی» فروشگاه آسان کنکور بپردازیم با تدریس استاد «محمد کریمی و حمیدرضا اکرمی» هست که استادان«محمد کریمی و حمیدرضا اکرمی» به تدریس تمام مباحث دهم و یازدهم و دوازدهم می پردازند.

«محصول پکیج جامع دین و زندگی استاد کریمی و اکرمی» محصولی جدید در نسل فیلم های آموزشی دین و زندگی می باشد که استادان محمد کریمی و اکرمی تمامی مباحث دهم و یازدهم و دوازدهم درس دین وزندگی را از صفر تاصد به شما آموزش می دهند ،و همراه با آخرین تغییرات کتاب های درسی نظام جدید می باشد و استاد کریمی به بررسی و حل تمرین های کتاب و حل تست به صورت نکته به نکته می پردازند. همچنین در پکیج دین و زندگی جامع استادان به برسی مفهومی پیام آیات می پردازند و «استادان کریمی و اکرمی»از بهترین اساتیددر حال حاضر دین و زندگی می باشند.

حدود 40 ساعت آموزش+30 ساعت حل تمرین

چکیده ای از رزومه دکتر محمدکریمی:
«دکتر محمد کریمی» دارای دکترای الهیات و ادیان و مدرس رشته الهیات در دانشگاه تهران بوده است که سالهای زیادی توانسته است با زبانی شیوا و بیانی متفاوت مفاهیم سخت و دشوار دین و زندگی و آیات و نکات کتاب درسی را برای دانش آموزان تصویر سازی کند. مدرس مدارس و آموزشگاه های برتر ایران:هدف,پرستو,ماهان,راه اندیشه و مدارس تیز هوشان و فرزانگان مانند:مهدوی,خرد,ادیب فرزانه,ابوریحان و.... ،مدرس برنامه کنکور1,مسیر موفقیت وکارنامه20 در صدا و سیما 

مدرس ده ها رتبه تک رقمی و دو رقمی کنکور و...

 چکیده ای از رزومه استاد «حمیدرضا اکرمی» : گزینش اموزش,آموزش و پرورش ، تحصیلات حوزه ای در قم و تهران و محقق تفسیر در مصباح الهدی مشهد ، تدریس در برترین آموزشگاه های تهران ، دارای 4 عنوان در زمینه معارف و دین و زندگی ، دارای دکتری افتخاری از انجمن مولفان و اولین مولف کتاب جیبی معارف در ایران ، پدید آورنده کتاب های محور معارف و اولین مولف کتاب های قرآن همراه با لوح فشرده آیات و دارای مدرک کارشناسی می باشند.

 

 dini-jame-konkur

آموزش جامع دین وزندگی کنکور (مدرس  سید احسان هندی)

آموزش جامع دین و زندگی پایه و دوازدهم شامل: ۵ حلقه دی وی دی قابل پخش در دستگاه های پخش خانگی می باشد که شامل ۵۱ جلسه آموزشی شامل:بررسی تمام مفاهیم آیات کتاب درسی دهم، یازدهم و دوازدهم،بررسی و توجه به کلمات کلیدی در متن و آیات کتاب درسی،
ارائه پاسخ سؤالات مهم کتاب درسی دهم، یازدهم و دوازدهم،جمع بندی کلیه مفاهیم کتاب درسی دهم، یازدهم و دوازدهم به صورت نموداری،حل ۷۰۰ تست کنکور، آزمون های معتبر و تالیفی جهت تثبیت آموخته ها می باشد.در این محصول با حل تست‌های متعدد و نکات مرتبط با این تست‌ها با نگاه طراح کنکور سراسری کاملا آشنا می‌‌شوید. همچنین سطر به سطر کتاب درسی به صورت نموداری  ودرختی بررسی شده است. آیات و احادیث نیز به صورت واژگان کلیدی و روابط علت و معلولی بررسی شده است و پاسخ تمام تمرینات درسی در این مجموعه آورده شده است.
قابل ذکر است در این محصول به مبحث آیات متن کتاب درسی و تمرین تستی پرداخته شده است. در ادامه تست‌هایی انتخاب شده که با تمرین آن‌ها بتوانید تست‌های سراسری را انجام بدهید. بدین منظور ۷۰۰ تست کنکور، آزمون قلمچی و تألیفی برای تثبیت آموخته‌ها حل می‌شود.

dini-jame-konkurمحصولات دین و زندگی استاد سرکشیک زاده: 

در اینجا به بررسی محصولاتی که استاد «هادی سرکشیک زاده» مدرس درس دین وزندگی برای پایه دهم و یلزدهم و دوازدهم تولید کرده اند می پردازیم:

بسته آموزشی «دین و زندگی دهم استاد سرکشیک زاده» در 4 حلقه دی وی دی ارائه شده است.«دی وی دی دینی» پایه دهم «استاد سرکشیک زاده» به تدریس تمامی مباحث دین و زندگی دهم از صفرتاصد می پردازد.شما عزیزان با تهیه این مجموعه کامل می توانید تمام مباحث و دروس دین و زندگی سال دهم را به راحتی با مثال های فراوان یاد بگیرید و در مواجهه با تست های کنکور مسلط باشید.

دی وی دی آموزشی «دین و زندگی پایه یازدهم» کاری جدیدوبا تدریس زیبا و روان استاد برتردین و زندگی کشور «هادی سرکشیک زاده» در4 حلقه و در 5 ساعت جلسه آموزشی ارائه شده است. در تهیه و تدوین دی وی دی نظام جدید دین و زندگی یازدهم ، به تدریس خط به خط کتاب درسی توجه ویژه شده است.

حلقه 1دین و زندگی یازدهم تفکر و اندیشه،حلقه 2 تدوام هدایت، آخرین پیامبر، معجزه جاویدان،حلقه 3 مسئولیت‌های پیامبر، اسوه پیشوایی، حلقه 4تداوم رسالت، وضعیت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مسلمانان پس از رسول خدا. احیای ارزش‌های راستین - جهاد در راستای ولایت ظاهری - عصر غیبت می باشد.

 بسته آموزشی دینی دوازدهم استاد هادی سرکشیک زاده از مجموعه دین وزندگی میباشد . پکیج هادی سرکشیک زاده جدید ترین پکیج برای داوطلبان این رشته محسوب می شود . داوطلبانی که در درس دین وزندگی احساس ضعف می کنند و یا اینکه تمایل دارند درصد بالایی را در کنکور سراسری بزند حتما توصیه می شود که این محصول را خریداری کنند . این پکیج عالی در 4 حلقه با تدریس هادی سرکشیک زاده با تدریس فوق العادشون این بخش رو براتون تدریس کردن کرده اند . این مجموعه دی وی دی شامل 4 لوح فشرده‌ی آموزشی می‌باشد که طی آنها استاد سرکشیک زاده ضمن تدریس دروس نکات کلیدی و کنکوری هر درس را بیان می‌کنند.

سر فصل‌های این مجموعه:DVD 1:  هستی بخش، یگانه بی‌همتا، توحید و سبک زندگی ، DVD 2:فقط برای تو ، قدرت پرواز ، DVD 3: سنت‌های خداوند در زندگی ، بازگشت ، DVD 4: پایه‌های استوار ، مسئولیت ما، احکام الهی در زندگی امروز می باشد.


moshavere-grup  دی وی دی آموزش دین و زندگی سال دهم استاد «محسنی کبیر»

در محصول آموزشی « دین و زندگی سال دهم» با تدریس «استاد محسنی کبیر» به ارائه کامل مطالب درسی و ارائه شیوه های مطالعه دقیق کتاب،مرور خط به خط کتاب و نشانگذاری کردن مطالب مهم،ارائه نکته های مفهومی و شبیه به هم و ارائه جداول سرعت،تدریس کامل مانند یک کلاس درسی با حضور دانش آموز،ارائه تست های استاندارد و آموزشی و روش های رد گزینه می پردازد.همچنین فایل pdf جزوه داخل محصول به صورت رایگان قرار گرفته است.

 mohseni-kabir









 

این مقاله برای من مفید بود؟

بله:
خیر:
این مقاله را به اشتراک گذارید

آخرین مقالات

نکته های  مهم تغذیه ای برای دانش آموزان در فصل امتحانات

نکته های مهم تغذیه ای برای دانش آموزان در فصل امتحانات

۱۳۹۶/۱۰/۱۸ آسان کنکور ادامه مطلب
معرفی رشته حقوق

معرفی رشته حقوق

۱۳۹۶/۱۱/۲۶ آسان کنکور ادامه مطلب
بودجه بندی موضوعی سوالات عربی

بودجه بندی موضوعی سوالات عربی

۱۳۹۶/۱۲/۲۷ آسان کنکور ادامه مطلب
رشته های پرطرفدار تجربی

رشته های پرطرفدار تجربی

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ آسان کنکور ادامه مطلب
بپر بالا

همکاری با مدارس و شرکتها اساتید آسان کنکور درباره آسان کنکور لیست قیمت محصولات

Copyright 2016-2017 asankonkur.com

استفاده از مطالب فروشگاه آسان کنکور فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه آسان کنکور ایرانیان (آسان کنکور) میباشد.
آدرس: تهران، خیابان امام خمینی(ره)، بین رودکی و نواب پلاک652

Konkur Gift
مشخصات خود را درج نمائید و از تخفیف ها و جدیدترین محصولات آموزشی مطلع گردید

و یا با ما تماس بگیرید.

asankonkur.com