شرحتعدادقیمت (تومان)
 فروشگاه اینترنتی آسان کنکور   /   مقالات   /   آموزشی   /   بهترین منابع زیست شناسی نظام جدید+تخفیف ویژه
بهترین-منابع-زیست-شناسی-نظام-جدید-تخفیف-ویژه
دسته بندی: آموزشی بازدید: 1,014

درباره این مقاله بخوانیم ...

سلام دوستان عزیز در این مقاله میخواهیم « بهترین منابع نظام جدید «درس زیست شناسی» رو بهتون معرفی کنیم که امیدواریم این مقاله بتونه بهتون کمک بسزایی کنه ، پس با ما همراه باشید تا بهترین «منابع درس زیست شناسی نظام جدید» رو بهتون معرفی کنیم. اصولا یکی از ناراحتی هایی که دانش آموزان در دوران بعد از کنکور دارند این هست که چرا وقت خودم راهرروز صرف منابع متعددی کردم و از هیج کدوم بهره خاصی نبردم ،بهتره با تحقیق یک منبع خوب که در ادامه این مقاله بهش میپردازیم رو تهیه کنید تا وققتتون رو صرف آموزش و یادگیری و تمرین کنید زیرا تجربه نشان داده بسیاری از دوستن پشت کنکوری کتاب های زیادی دارند که بسیاری نو و بسیاری نصفه کاره رها شدند پس اولین گام برای موفقیت در کنکور انتخاب بهترین منبع هست.درس زیست شناسی کنکور جزء دروسی است که قسمت اصلی یادگیری آن سر کلاس و به وسیله تدریس معلمتان انجام می شود. بنابراین لازم است در کلاس درس زیست حضور فعال و آگاه داشته باشید. از طرفی مطالعه دقیق و خط به خط کتاب درسی زیست شناسی بسیار مهم بوده و قبل از مراجعه به کتاب های کمک درسی، لازم است کتاب درسی زیست را به طور کامل و مفهومی بررسی کنید. در مرحله بعد، تهیه یک فیلم آموزشی عالی و خوب برای یادگیری بهتر این درس ، تسلط بهتر بر مفاهیم درسی و تست زنی پیشنهاد می شود.

 

پکیج زیست شناسی استاد «علی کرامت»

پکیج زیست شناسی پایه کنکور شامل پکیج آموزش جامع زیست پایه ۱(دهم)+آموزش جامع زیست پایه۲(یازدهم) می باشد که توسط استاد برتر زیست شناسی کشور استاد علی کرامت تدریس شده است و می تواند شمارا در یادگیری زیست شناسی دهم و یازدهم نظام جدید کمک بسزایی کند. این بسته آموزشی شامل 128 جلسه آموزشی : تحلیل تست های کنکورهای سراسری داخل و خارج از کشور، منبعی مناسب جهت آمادگی المپیاد زیست شناسی،پوشش کامل کتاب زیست دهم و یازدهم بصورت نکته و تست،بهره گیری از منابع معتبر خارجی و تصاویر منحصر به فرد ژورنال های بین المللی می باشد.

zist-keramatپکیج زیست شناسی دوازدهم با تدریس استاد « بهرام میرحبیبی»

آموزش جامع زیست شناسی دوازدهم تجربی شامل: ۶  حلقه دی وی دی قابل پخش در دستگاه های پخش خانگی می باشد.۴۹جلسه آموزشی شامل:تدریس کامل کتاب زیست شناسی دوازدهم در قالب نکته و تست،پوشش کامل مطالب کتاب درسی با حل و بررسی سوالات چهار گزینه ای،حل و بررسی بیش از ۴۰۰ تست آموزش جهت آمادگی شرکت در کنکور سراسری می باشد.DVD «آموزش جامع زیست شناسی دوازدهم» شامل 49 جلسه آموزشی مفید و کاملا کاربردی می باشد.از دیگر ویژگی های این مجموعه ارزشمندآموزش مباحث کتاب درسی با بیانی ساده، شیوا و روان، استفاده از ابزرا و تکولوژی های نوین جهت هوشمندسازی آموزش،آموزش بسیار روان و نکته به نکته در قالب تمرین و سوال،آموزش مفهومی که به صورت جلسه ای و درس به درس مشابه کلاس درس تدوین شده می باشد که می تواند شما را براحتی به سمت رتبه برتر شدن ببرد و شما را ازهرگونه معلم خصوصی بی نیاز میکند.


zist-mir-habibi

 

آموزش زیست دهم:
آموزش مفهومی زیست دهم شامل: ۴ حلقه دی وی دی قابل پخش در دستگاه های پخش خانگی می باشد.

۳۲ جلسه آموزشی شامل:

تدریس مفهومی و سطر به سطر مطابق با اهداف کتاب درسی می باشد که استاد میرحبیبی در این بسته به تحلیل و بررسی فعالیت های کتاب و تحلیل و بررسی فعالیت های کتاب زیست شناسی و حل نمونه سوالا و تست های مختلف جهت آمادگی دانش آموزان در امتحانات می باشد.

یکی از مزیت های این بسته آموزشی استفاده از شکل ها و انیمیشن های جذاب آموزشی جهت فهم بهتر مطالب و انجام کامل تشریح کالبد شکافی زیست شناسی پایه دهم می باشد.

 zist-mir-habibi

 آموزش مفهومی زیست شناسی یازدهم 

آموزش مفهومی زیست یازدهم با تدریس مازیار اعتمادزاده، بهرام میرحبیبی شامل: ۴ حلقه دی وی دی که در دستگاه های پخش خانگی قابل می باشد در 26 جلسه آموزشی شامل:تدریس مفهومی و سطر به سطر مطابق با اهداف کتاب درسی،تحلیل و بررسی فعالیت های کتاب درسی،حل نمونه سؤالات و تست های مختلف جهت آمادگی دانش آموزان در امتحانات،استفاده از شکل ها و انیمیشن های جذاب آموزشی جهت فهم بهتر مطالب ارائه گردیده است.

 zist-11-mirhabibi

 پکیج جزوات زیست شناسی دکتر عمار ویژه کنکور 1400

مجموعه کامل جزوات زیست شناسی (نظام جدید) «دکتر عمارلو»، ویژه‌ی «کنکور نظام جدید» شامل بخش‌های درسنامه کامل، نکات فراوان و تست و پاسخنامه می‌باشند که طبق آخرین تغییرات، به روزرسانی وگرد آوری شده است.این محصول ویژه کنکور 1400 می باشد در قسمت درسنامه همانند کتاب های درسی زیست شناسی، در مقابل هر بخش از درسنامه که نیاز به توضیح از روی شکل و تصویرمی باشد به وضوح قابل مشاهده است. همچنین نکات مهم و کلاسی در ادامه قسمت درسنامه جهت یادگیری بهتر و آسان توسط دکتر عمارلو گنجانده شده است . لازم به ذکر است که نکات کلاسی (خط کشی موارد مهم) جهت بهره مندی و یکسان سازی اطلاعات دانش آموزان حضوری و غیر حضوری می باشد. درپایان هرفصل از درسنامه ها به تعداد لازم تست قرارداده شده است که این امر خود باعث تمرین در پایان هر فصل می‌باشد. پاسخنامه کلیدی تمامی تست ها درانتهای هر جزوه موجود می باشد. 

جزوه های زیست شناسی نظام جدید دکتر عمارلو شامل ۳ جلد جزوه درسی به شرح زیر می‌باشد: 
جزوه سال دهم 
جزوه سال یازدهم 
جزوه سال دوازدهم 
تمامی جزوات ویژه کنکور 1400 می باشد. 

zist-amarloo

 

پکیج جزوات نکته تست دکتر «علی محمد عمارلو» «ویژه نظام جدید» 

پکیج جزوات نکته تست دکتر علی محمد عمارلو «ویژه نظام جدید» کاری جدید و با تالیف « دکتر عمارلو» در دسترس شماست. پکیج جزوات نکته و تست «دکتر عمار لو» کاملا منطبق باکنکور جدید می باشد و جهت استفاده دانش آموزان پایه دهم و یازدهم ودوازدهم تولید گردیده همچنین پکیج جزوات نکته تست دکتر علی محمد عمارلو «ویژه نظام جدید» برای داوطلبان شرکت در کنکور کاملا مناسب می باشد.قابل توضیح است که جزوات نکته و تست استاد « عمارلو» مطابق با کتاب درسی نظام جدید می باشد.
در نگاه اول در داخل این جزوه درسنامه ،و نکات فراوان با نظم و حساسیت خاصی قرار گرفته شده است.همچنین در این پکیج تست ها همرا با پاسخ نامه می باشند.این جزوه به صورت رنگی چاپ و تکثیر شده است.

 amarloo-nokte-test

زیست دهم استاد امید فراهانی

 

زیست دهم امید فراهانی که در قالب ۱۰ دی وی دی آموزشی (۱۳ جلسه) با بیش از ۱۷ ساعت تدریس تهیه گشته، دکتر امید فراهانی به تدریس خط به خط کتاب درسی همراه با ذکر نکات مهم و حل سوالات تالیفی و تستی برای آموزش بیشتر مفاهیم می پردازد.

پکیج زیست شناسی دهم استاد فراهانی شامل موارد زیر است:

لوح اول: فصل اول:زیست‌شناسی دیروز، امروز، فردا که شامل گفتار۱:زیست شناسی چیست؟(محدوده علم زیست شناسی. مرزهای حیات. فرآیند جذب و استفاده از انرژی. سطوح مختلف حیات. یگانگی و گوناگونی حیات)

گفتار۲:زیست شناسی نوین(جزء نگری و کل نگری. نگرش بین رشته ای. اخلاق زیستی. فناوری های نوین. مهندسی ژن شناسی {ژنتیک} و …)

گفتار ۳: زیست شناسی در خدمت انسان(تأمین غذای سالم و کافی. حفاظت از بوم سازکان،ترمیم و بازسازی آنها. تأمین انرژی های تجدیدپذیر) می شود.

لوح دوم: فصل دوم: گوارش و جذب مواد

گفتار۱:یاخته و بافت جانوری(روش های عبور از غشای یاخته.(انتشار.گذرندگی (اسمز و…) .انتقال فعال. بافت های جانوری. بافت پوششی. انواع بافت پیوندی و …)

در لوح سوم به ادامه فصل دوم می پردازد.

گفتار۲: ساختار و عملکرد لوله گوارش( ساختار لوله گوارش. حرکات لوله گوارش. حرکات معده. صفرا. گوارش در روده باریک. گوارش پروتئین ها. گوارش چربی ها.گوارش کربوهیدرات ها. مشاهده درون دستگاه گوارش)

گفتار۳: جذب مواد و تنظیم فعالیت دستگاه گوارش(جذب مواد در روده باریک. جذب گلوکز و آمینو اسیدها. روده بزرگ و دفع. گردش خون دستگاه گوارش. تنظیم فرایندهای گوارشی)

لوح چهارم: ادامه فصل دوم

گفتار۴: تنوع گوارش در جانداران(گوارش برون یاخته ای. لوله گوارش)

فصل سوم: تبادلات‌گازی

گفتار۱: ساز و کار دستگاه تنفس در انسان(چرا نفس میکشیم؟بخش های عملکرد دستگاه تنفس. بخش مبادله ای. حمل گازها در خون)

گفتار ۲: تهویه ششی(شش ها. حجم های تنفسی. ظرفیت های تنفسی. سایر اعمال دستگاه تنفس. تنظیم تنفس)

گفتار ۳: تنوع تبادلات گازی(تنفس نایدیسی. تنفس پوستی. تنفس آبششی. تنفس ششی)

لوح پنجم: فصل چهارم: گردش مواد در بدن

گفتار۱:قلب(صداهای قلب.ساختار بافتی فلب.برون ده قلبی)

گفتار۲:رگ های خونی(سرخرگ ها.فشارخون.مویرگ ها.سیاهرگ ها.دستگاه لنفی.تنظیم دستگاه گردش خون و….)

لوح ششم: ادامه فصل چهارم

گفتار۳:خون(یاخته های خونی قرمز.تنظیم تولید گویچه های قرمز.یاخته های خونی سفید.سامانه گردش خون باز و بسته)

فصل پنجم: تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد
گفتار۱:هم ایستایی و کلیه ها(ساختار درونی کلیه.گردیزه(نفرون ها).گردش خون در کلیه)

گفتار ۲:فرآیند تشکیل ادرار و تخلیه آن(بازجذب.تخلیه ادرار و …)

گفتار۳:تنوع دفع و تنظیم اسمزی در جانداران(در بی مهرگان. در تک یاخته ای ها.غدد شاخکی.لوله های مالپیگی. در مهره داران)

لوح هفتم: فصل ششم: از یاخته تا گیاه(گفتار۱: ویژگی‌های یاخته‌ی گیاهی . گفتار۲: سامانه بافتی. گفتار۳: ساختارگیاهان)

گفتار۱:ویژگی های یاختهی گیاهی(کریچه(واکوئل)، محلی برای ذخیره)

گفتار۲: ساخته بافتی(سامانه بافت زمینه ای(انواع یاخته و عملکرد)

گفتار۳: ساختار گیاهان(از دانه تا درخت. سرلاد نخستین ساقه. بن لاد (کامییوم)آوندساز.سازش با محیط.زندگی در آب)

لوح هشتم: فصل هفتم: جذب و انتقال مواد درگیاهان

گفتار ۱:تغذیه گیاهی(خاک و مواد مغذی مورد نیاز گیاهان. جذب مواد معدنی در خاک)

گفتار ۲: جانداران مؤثر در تغذیه گیاهی( قارچ ریشه ای. همزیستی گیاه با تثبیت کننده های نیتروژن. همزیستی با سیانو باکتری ها. روش های دیگر به دست آوردن مواد غذایی در گیاهان. گیاهان انگل)

گفتار۳:انتقال مواد در گیاهان(انتقال از خاک به برگ.پتانسیل آب. جابجایی مواد در مسیر کوتاه. انتقال مواد در عرض ریشه. انتقال آب و مواد معدنی در مسیرهای باند. تعرق در گیاهان از چه بخش هایی انجام می شود؟ عوامل مؤثر بر باز و بسته شدن روزنه ها. تعریق.حرکات شیره پرورده

لوح نهم:

نکته و تست فصل ۲: تست‌های گوارش و جذب مواد

نکته و تست فصل۳ : تست‌های تبادلات‌گازی (تنفس)

لوح دهم:

نکته و تست فصل۴: تست‌های‌گردش مواد در بدن

نکته و تست فصل ۵: تست‌های تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد

نکته و تست فصلهای ۶ و ۷: تست‌های گیاهان

 kharid-online

زیست پایه یازدهم از سری محصولات دوره دوم متوسطه گروه آموزش و مشاوره «پرواز» و در ادامه زیست دهم پیش روی شماست؛ این مجموعه می‌تواند کمک بسزایی در فراگیری هرچه بهتر مفاهیم درسی زیست شناسی عزیزان باشد. در زیست شناسی یازدهم پرواز ، استاد حرفه‌ای زیست کنکور ایران، امید فراهانی با تدریس پرشور و شوق خود همانند همیشه، اینبار نیز تمام مطالب و مفاهیم اصلی کتاب درسی را بدون جا انداختن حتی یک کلمه آموزش داده و تمامی نکات مورد نیاز شما داوطلب گرامی را چه از جهت نتیجه گرفتن در امتحانات و نیز از جهت نتیجه مطلوب گرفتن در کنکور ارائه میدهند.

این محصول بی رقیب با بیش ۱۲ ساعت آموزش به تدریس کامل ۹ فصل کتاب درسی می‌پردازد که با در نظرگرفتن نبودن محصولی مشابه در بازار و تازگی مفاهیم با توجه به تغییرات نظام آموزشی، تهیه و مشاهده این محصول با ۱۰ دی وی دی آموزشی( در قالب دو مجموعه هرکدام با ۵ دی وی دی) به شدت توصیه می‌شود.

محتوای بخش اول (فصول ۱ تا ۵):

لوح اول:فصل اول: تنظیم عصبی - گفتار۱: یاخته های بافت عصبی - گفتار۲: ساختار دستگاه عصبی نورون. انواع یاخته‌های عصبی. پیام عصبی چگونه ایجاد می‌شود؟ - گره‌های رانویه چه نقشی دارند؟ دستگاه عصبی مرکزی. حفاظتت از مغز و نخاع. مغز. نیمکره‌های مخ. ساختارهای دیگر مغز. ساقه مغز . دستگاه عصبی جانداران و…

تست‌ها

لوح دوم:فصل دوم: حواس - گفتار ۱: گیرنده های حسی - گفتار ۲: حواس ویژه - گفتار ۳: گیرنده‌های حسی جانوران - کارگیرنده‌های حسی. اقسام حواس. انواع گیرنده‌های مکانیکی. چشم. بیماریهای چشم. شنوایی و تعادل. حفظ تعادل. بویایی.چشایی. پردازش اطلاعات حسی. نکات و تست‌ها

لوح سوم:فصل سوم: دستگاه حرکتی - گفتار۱: استخوان‌ها و اسکلت - گفتار۲: ماهیچه و حرکت - اعمال استخوان‌ها. انواع استخوان.ساختار استخوان.تشکیل و تخریب استخوان. مفصل. ساختار ماهیچه اسکلتی. مکانیسم انقباض ماهیچه. تأمین انرژی انقباض. انواع یاخته‌های بافت ماهیچه‌ای. حرکت در جانوران

لوح چهارم:فصل چهارم: تنظیم شیمیایی - گفتار ۱: ارتباط شیمیایی - گفتار ۲: غدّ‌ه های درون ریز - پیک شیمیایی. پیک‌های کوتاه برد- پیک های دوربرد. غده های بدن. غده زیر مغزی(هیپوفیز). بخش پیشین و پسین هیپوفیز. غده سپردیس(تیروئید). علائم پرکاری هیپرتیروئیدیسم. غده فوق کلیه. غده لوزالمعده. سایر غدد درون ریز. تنظیم بازخوردی ترشح هورمون ها.ارتباط شیمیایی در جانوران

لوح پنجم:فصل پنجم: ایمنی - گفتار ۱: نخستین خط دفاعی: ورود ممنوع - گفتار۲: دومین خط دفاعی: واکنش های عمومی اما سریع - گفتار۳: سومین خط دفاعی: دفاع اختصاصی - بیگانه خوارها(فاگوسیت‌ها). پروتئین‌ها. پاسخ التهابی. تب. نحوه عملکرد لنفوسیت T.پاسخ اولیه و ثانویه در ایمنی اختصاصی. ایدز، نگاهی دقیق‌تر به ایمنی. بیماری‌های خودایمنی. ایمنی در جانوران.تست‌ها

محتوای بخش دوم (فصول ۶ تا ۹):

لوح اول:فصل ششم: تقسیم یاخته - گفتار۱: کروموزوم - گفتار ۲: میتوز - گفتار۳: میوز و تولیدمثل جنسی -اجزای کروموزوم. تعداد کروموزوم. چرخه یاخته ای . اینترفاز. پیش چهر(پروفاز). پرومتافاز. پس چهر(متافاز). پسین چهر(آنافاز). واپسین چهر(تلوفاز). تقسیم سیتوپلاسم. میوز۱ و ۲٫ تغییر در تعداد کروموزوم ها . پلی پلوئیدی شدن. عوامل تنظیم کننده تقسیم یاخته. تست‌ها

لوح دوم:(در گفتار اول کتاب درسی از تولید مثل صحبت شده و در انتها ، در گفتار چهارم به انواع تولید مثل پرداخته شده ولی به دلیل حفظ انسجام مباحث، استاد فراهانی ابتدا از گفتار چهارم تدریس را آغاز می کنند تا با نحوه تولید مثل آشنا شده و سپس به صورت اختصاصی به تولید مثل انسان می پردازند و بعد از آن به سراغ گفتارهای ۱ و ۲ و ۳ می روند.)
فصل هفتم : تولیدمثل - گفتار ۴: تولیدمثل در جانوران - گفتار۱: دستگاه تولیدمثل در مرد -نحوه لقاح. لقاح داخلی. بکرزایی. تغذیه و حفاظت جنین. زامه زایی(اسپرم زایی). ساختار اسپرم. اندام های ضمیمه (کمکی). هورمون ها فعالیت دستگاه تولید مثل در مرد را تنظیم میکنند. تست ها

لوح سوم:ادامه فصل هفتم - گفتار۲: دستگاه تولیدمثل در زن -گفتار۳: رشد و نمو جنین - تخمدان ها. دوره جنسی در زنان. لقاح. تست ها. وقایع پس از لقاح. تشکیل بیش از یک جنین. کنترل ورود و خروج مواد در جفت . تولد-زایمان

لوح چهارم:فصل هشتم: تولید مثل نهاندانگان - گفتار۱: تولیدمثل غیرجنسی - گفتار۲: تولیدمثل جنسی - گفتار۳: از یاخته تخم تا گیاه - تکثیر با بخشهای رویشی. فناوری و تکثیر گیاهان. گل ها و گرده افشان ها. رویش دانه. میوه. پراکنش میوه ها. میوه های بدون دانه. عمر گیاهان چقدر است؟ تست ها

لوح پنجم:فصل نهم:پاسخ گیاهان به محرک ها - گفتار۱: تنظیم کننده های رشد در گیاهان - گفتار۲: پاسخ به محیط - اولین آزمایش. جیبرلین ها: تلاش برای رفع مشکل. ردپای اتیلن در چیرگی راسی. ریزش برگ. تست ها. پاسخ به نور. گلدهی در گیاهان. پاسخ به دما. پاسخ به گرانش زمین. پاسخ به تماس . پاسخ هایی از جنس دفاع. تلاش برای جلوگیری از ورود. دفاع شیمیایی. مرگ یاخته ای. جانداران از گیاهان حفاظت می کنند. تست ها

  

محصولات زیست شناسی دکتر مهدی آرامفر

 

«زیست شناسی سال دهم» «استاد آرامفر» شامل 15حلقه دی وی دی آموزشی می باشد.«زیست شناسی سال دهم» استاد آرامفر شامل تدریس مباحث زیر می باشد:


فصل اول کتاب زیست شناسی دهم
در فصل اول کتاب زیست دهم تجربی مبحث زیست شناسی دیروز , امروز و فردا را توضیح داده شده است که یکی از مهم ترین فصل های کتاب می باشد
فصل دوم کتاب زیست شناسی دهم
موضوع فصل دوم گوارش و جذب مواد می باشد و این فصل به علت نکات ریزی که گفته شده است نسبت به فصل اول از اهمیت بالاتری برخوردار است استاد آرمفر در ابتدای فصل در مورد بافت جانوری پرداخته ودربخش انتهایی جذب مواد و تنظیم فعالیت دستگاه گوارش و تنوع گوارش در جانداران پرداخته شده است.
فصل سوم کتاب زیست شناسی دهم
در فصل سوم مبحت تبادالات گازی مطرح شده است . دراین فصل ابتدا به سازکار دستگاه گوارشی پرداخته و درانتها عملکر دشش ها را مورد بررسی قرار داده است.
فصل چهارم کتاب زیست شناسی دهم
فصل چهارم در رابطه با گردش مواد در بدن توضیح داده شده است.این فصل بسیار مهم و سخت است. درفصل چهارم رگ ها و خونی که از رگ ها پمپاژ می شود مورد بررسی قرار گرفته است و درانتها هم به تنوع گردش مواد در جانداران می پردازد.
فصل پنجم کتاب زیست شناسی دهم
فصل پنجم کتاب به مبحث تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد می پردازد.در ابتدای فصل در مورد کلیه ها توضیحاتی داده می شود و در مراحل بعد نحوه تشکیل ادرارو تخلیه آن به طور کامل توضیح داده می شود.

 aramfar-zist-10

«دی وی دی آموزشی زیست شناسی یازدهم»، تدریس «استاد آرامفر» در 11 حلقه dvd تولید شده است.

این مجموعه دی وی دی شامل مباحث:DVD 1: فصل اول، تنظیم عصبی.DVD 2: فصل اول، تنظیم عصبی.DVD 3: فصل اول، تنظیم عصبی.

DVD 4: فصل دوم، حواس.DVD 5: فصل دوم، حواس.DVD 6: فصل سوم، دستگاه حرکتی.DVD 7: فصل سوم، دستگاه حرکتی،DVD 8: فصل چهارم، تنظیم شیمیایی.DVD 9: فصل چهارم، تنظیم شیمیایی.DVD 10: فصل پنجم، ایمنی.DVD 11: فصل پنجم، ایمنی می باشد.

«دی وی دی آموزشی زیست شناسی یازدهم»، تدریس «استاد آرامفر» از جدیدترین و کامل ترین مجموعه های زیست شناسی ویژه«پایه یازدهم»می باشد.

zist-11-aramfar

پکیج «زیست شناسی سال دهم»با تدریس «استادان پازوکی،نشتایی،بیات »یکی از بهترین و پرمخاطب ترین مجموعه های حال حاضر می باشد که استادان در این پکیج کل مباحث«زیست شناسی دهم»از صفر تاصد را در 10ساعت حل تمرین+26ساعت آموزش به شما آموزش می دهند.استادان در این پکیج استادان به بررسی ریز به ریز نکات درسی میپردازند.ساعت تدریس این پکیج:10ساعت حل تمرین+26ساعت آموزش می باشد. شما باخرید این مجموعه ارزشمند دیگر نیازی به منابعی برای درس زیست شناسی سال یازدهم ندارید.

zist-10-shamloo

پکیج «زیست شناسی سال یازدهم»با تدریس «استاد پازوکی،نشتایی،بیات »یکی از بهترین و پرمخاطب ترین مجموعه های حال حاضر می باشد که استادان در این پکیج کل مباحث«زیست یازدهم»از صفر تاصد را در 10ساعت حل تمرین+33ساعت آموزش به شما آموزش می دهند.

ساعت تدریس این پکیج:10ساعت حل تمرین+33ساعت آموزش می باشد. این پکیج  دارای نکات فراوان مهم تستی و تشریحی مربوط به کتاب می باشد.شما باخرید این مجموعه ارزشمند دیگر نیازی به منابعی برای درس زیست شناسی سال یازدهم ندارید.

 zist-11-shamloo

پکیج جمه بندی جامع زیست « پدرام فرهادیان»

پکیج «جمع بندی زیست شناسی» ویژه نظام جدید با تدریس استاد «پدرام فرهادیان» برای شما عزیزان آماده می باشد و  شما هم اکنون می توانید با تهیه این بسته از صفر تاصد زیست شناسی »دهم و یازدهم و دوازدهم» را به صورت جمع بندی داشته باشید.البته این مجموعه ارزشمند بسیار با کیفیت بوده و از بهترین مجموعه های «جمع بندی زیست» می باشد.به شما توصیه میکنیم همچنین برای داشتن مجموعه ای کامل از «جمع بندی زیست استاد فرهادیان » این پکیج ارزشمند رو از دست ندید.
چکیده ای از رزومه استاد «پدرام فرهادیان»:
محبوب ترین مدرس زیست در ایران و مدرس مدارس فرزانگان
مولف کتب جمع بندی زیست
مولف کتب : زیست شناسی در یک نگاه (قلم چی)، آموزش زیست شناسی (۱) و (۲) (تخته سیاه)، کتاب آبی زیست شناسی (قلم چی)
مدرس مدارس و آموزشگاه های برتر از جمله : پرستو، ماهان، جلوه، راه اندیشه و مدارس: فرزانگان، شمیم عرفان و ...
بیش از 7سال سابقه ی مستمر حضور در برنامه های صداوسیما

 farhadiyan-zist

این مقاله برای من مفید بود؟

بله:
خیر:
این مقاله را به اشتراک گذارید

آخرین مقالات

جزوه ی درس زیست شناسی مبحث حشرات

جزوه ی درس زیست شناسی مبحث حشرات

۱۳۹۶/۰۶/۰۵ آسان کنکور asankonkur.com ادامه مطلب
بیوگرافی رشته کاردرمانی

بیوگرافی رشته کاردرمانی

۱۳۹۶/۰۶/۰۲ آسان کنکور asankonkur.com ادامه مطلب
بیوگرافی رشته معماری

بیوگرافی رشته معماری

۱۳۹۶/۰۶/۱۵ آسان کنکور asankonkur.com ادامه مطلب
عربی(مبحث جامد و مشتق)

عربی(مبحث جامد و مشتق)

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ آسان کنکور ادامه مطلب
بپر بالا

همکاری با مدارس و شرکتها اساتید آسان کنکور درباره آسان کنکور لیست قیمت محصولات

Copyright 2016-2017 asankonkur.com

استفاده از مطالب فروشگاه آسان کنکور فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه آسان کنکور ایرانیان (آسان کنکور) میباشد.
آدرس: تهران، خیابان امام خمینی(ره)، بین رودکی و نواب پلاک652

Konkur Gift
مشخصات خود را درج نمائید و از تخفیف ها و جدیدترین محصولات آموزشی مطلع گردید

و یا با ما تماس بگیرید.

asankonkur.com