شرحتعدادقیمت (تومان)
 فروشگاه اینترنتی آسان کنکور   /   مقالات   /   آموزشی   /   بهترین فیلم آموزش زبان انگلیسی نظام جدید+تخفیف
بهترین-فیلم-آموزش-زبان-انگلیسی-نظام-جدید-تخفیف

بهترین فیلم آموزش زبان انگلیسی نظام جدید+تخفیف

نویسنده : آسان کنکور
منبع :
۱۳۹۹/۰۲/۲۴
دسته بندی: آموزشی بازدید: 2,161

درباره این مقاله بخوانیم ...

سلام همراهان گرامی امروز میخواهیم« بهترین منابع نظام جدید «درس زبان انگلیسی» رو بهتون معرفی کنیم که امیدواریم باتوجه به تاثیر خوب و ضریب 2 که درس زبان انگلیسی در کنکور داره این مقاله بتونه بهتون کمک بسزایی کنه ، پس  با ما همراه باشید تا بهترین «منابع درس زبان انگلیسی نظام جدید» رو بهتون معرفی کنیم. اصولا یکی از ناراحتی هایی که دانش آموزان در دوران بعد از کنکور دارند این هست که چرا وقت خودم راهرروز صرف منابع متعددی کردم و از هیج کدوم بهره خاصی نبردم ،بهتره با تحقیق یک منبع خوب که در ادامه این مقاله بهش میپردازیم رو تهیه کنید تا وققتتون رو صرف آموزش و یادگیری و تمرین کنید زیرا تجربه نشان داده بسیاری از دوستن پشت کنکوری کتاب های زیادی دارند که بسیاری نو و بسیاری نصفه کاره رها شدند پس اولین گام برای موفقیت در کنکور انتخاب بهترین منبع هست.

 بسیاری از دانش آموزان از این منابع استفاده میکنند و خوشبختانه جواب خوبی گرفتند ماهم تصمیم گرفتیم علاوه بر کتاب بهترین منابع فیلم های آموزشی رو براتون در نظر گرفتیم که بهتون معرفی کنیم.

زبان جامع نظام جدید شهاب اناری

 زبان جامع نظام جدید(دهم،یازدهم،دوازدهم) شهاب اناری

ZABAN-ANARI-ASAN-KONKUR

«دی وی دی زبان انگلیسی جامع کنکور «دکتر شهاب اناری» در20 حلقه دی وی دی و 23 جلسه شامل فیلم اموزشی با تدریس «دکتر اناری»که زبان انگلیسی کنکور راشامل میشود و تمامی مباحث از صفرتاصد« زبان انگلیسی دهم، یازدهم و دوازدهم »و نیز گرامر، لغت و درک مطلب می باشد را به شما آموزش می دهد. 
این محصول دارای دو جزوه تمرین یکی مرور مطالب پایه و یکی جزوه کامل آموزش و تست و تمرین زبان انگلیسی دوازدهم می باشد که به شما کمک می کند تا بدون هیچگونه استرسی به تماشای فیلم آموزشی خود بپردازید و بعد تمامی مطالب را در قالب جزوه و کتاب در اختیار دارید.
محصول زبان جامع نظام جدید استاد اناری (دهم ،یازدهم،دوازدهم، شامل برنامه کامل مطالعاتی و تکلیف مشخص برای هر جلسه (۲۳ جلسه کلاس و برنامه دقیق) می باشد. 
همچنین در این پکیج «استاد شهاب اناری» سوالهای بسیاری از آزمون های آزمایشی برای شما حل میکنند که باعث میشود در سر جلسه کنکور یا امتحان این سوالات براتون تکراری به نظر بیاد وبا استرس کمتر واعتماد بنفس بیشتری در سرجلسه حاضرشوید. 
همچنین در «دی وی دی زبان انگلیسی جامع کنکور دکتر شهاب اناری» نکات طلایی بسیار زیادی از مباحث«گرامر،لغت،کلوز و درک مطلب را ازپایه ب شما آموزش داده و در پایان هرجلسه به شما تکلیف داده و از شما جوابش را میخواهد. 

آقای دکتر شهاب اناری , استاد زبان انگلیسی  یکی از برترین اساتید زبان انگلیسی کنکور می باشند, استاد اناری رتبه ی اول کنکور سراسری تجربی در سال ۷۶ و همچنبن رتبه ی اول کنکور دانشگاه آزاد همین سال بوده و جزو نفرات برتر آزمون علوم پایه ی پزشکی می باشند , مقطع دبیرستان را در دبیرستان استعداد های درخشان علامه حلی گذرانده اند و فارغ التحصیل پزشکی عمومی دانشگاه تهران هستند . دی وی دی های زبان شهاب اناری به گونه ای طراحی شده اند که به گفته ی خودشان : در پکیج جدید آموزش جامع زبان انگلیسی کنکور، من عینا آموزش کلاسهای حضوری خودم را بازسازی کرده ام به طوری که هر دانش آموزی در سراسر ایران می تواند، به مطالب، جزوات و تستهای خاص کلاسهای حضوری من دسترسی پیدا کند. در این دی وی دی ها کلیه مطالب گرامر، واژگان و درک مطلب به طور مفصل آموزش داده می شه و حتی برای اونهایی که ضعیفترن جزوه مروری سالهای اول و دوم هم در نظر گرفته شده است.

چکیده ای از سوابق تدریس«شهاب اناری»

تدریس زبان انگلیسی کنکور و برگزاری بزرگترین همایشهای زبان انگلیسی در کشور از سال ۱۳۷۶
مدرس و کارشناس زبان انگلیسی صدا و سیما
همکاری با برایان تریسی نویسنده ی معروف کتاب قورباغه را قورت بده
مولف برترین کتاب های زبان انگلیسی کنکور ( انتشارات مبتکران )
مدیر آکادمی زبان شکوفا
طراح سوالات کنکورهای آزمایشی کشوری متعدد
برگزاری کلاسهای ضمن خدمت دبیران زبان و تدریس در طرح توانمند سازی دبیران کنکور تهران
دریافت چندین تقدیرنامه از رییس جمهور، وزیر و رییس آموزش و پرورش شهر تهران
متخصص کوچینگ با سیستم Core Energy Coaching از موسسه آموزش عالی iPEC آمریک
دریافت مدرک TESOL از دانشگاه تورونتو کانادا (Teaching English to Speakers of Other Languages)
نمره ۸ آزمون آیلتس
مسلط به زبان انگلیسی و آشنا به زبانهای فرانسه و اسپانیایی

کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور ویژه نظام جدید

SHAHAB-ANARI-BOOK

کتاب‌های کمک‌درسی زیادی برای آموزش انگلیسی و تقویت مهارت‌های تست‌زنی در این درس وجود دارند، اما یکی از بهترین‌ها در این زمینه، زبان جامع کنکور با تالیف شهاب اناری نام دارد که در واقع مجموعه‌ای از سه کتاب در یک کتاب است.
کتاب زبان جامع کنکور شهاب اناری از سری کتاب‌های مبتکران است که شامل آموزش‌های مربوط به گرامر، لغات و درک مطلب می‌شود و تست‌های زیادی را در خود جای داده است.  زبان انگلیسی سال‌های دهم، یازدهم و دوازدهم، به همراه بخش‌های ویژه برای تقویت درک مطلب، واژه‌نامه کامل و همچنین تمام نکات مهم زبان انگلیسی از سال هفتم تا یازدهم در این کتاب جمع‌آوری شده است.
دکتر شهاب اناری که افتخارات تحصیلی زیادی در سطح جهانی دارد، در سایت و صفحه شخصی خود توضیحات جالب توجهی را درباره روند شکل‌گیری و محبوب شدن کتاب زبان جامع ارائه کرده است. او اولین کتابش را حدود ۲۵ سال پیش با همراهی برادرش نوشت که از نظر تجاری با شکست مواجه شد. کتاب‌های دکتر اناری تا سال ۷۹ فروش متوسطی داشتند تا اینکه او تصمیم گرفت رشته پزشکی را رها کند و تمام تمرکزش را روی آموزش بگذارد. این موضوع باعث افزایش کیفیت کتاب‌های اناری شد؛ به طوری که کتاب آموزش زبان او با فروش ۱۰۰ هزار جلدی در سال، به پرفروش‌ترین کتاب در این زمینه تبدیل شد.
کتاب زبان جامع کنکور چه ویژگی‌هایی دارد؟
کتاب زبان جامع بر اساس نظام جدید آموزشی تالیف شده و با آخرین تغییرات کتاب‌های درسی منطبق است. این کتاب به‌صورت کامل، دروس ارائه شده در سه کتاب دهم، یازدهم و دوازدهم را آموزش می‌دهد. شاید در نگاه اول این کتاب ۴۶۴ صفحه‌ای حجیم به نظر برسد، اما با توجه به اینکه شما را از خرید کتاب‌های دیگر برای درس انگلیسی بی‌نیاز می‌کند، می‌توان گفت که چنین حجمی کاملا منطقی و قابل قبول است.
این کتاب دارای یک واژه‌نامه رایگان هم هست که در قطع جیبی چاپ شده و می‌توانید آن را همیشه همراه خود داشته باشید تا در فرصت‌های کوتاه به مرور واژگان بپردازید. در این واژه‌نامه که به‌عنوان ضمیمه کتاب اصلی در اختیار شما قرار می‌گیرد، زیر همه واژگانی که جزو هزار لغت پرکاربرد در زبان انگلیسی هستند خط کشیده شده است.
کتاب زبان جامع که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های کمک‌درسی به حساب می‌آید، توسط شهاب اناری و روزبه شهلایی تالیف شده است.
بخش‌های مختلف زبان جامع شهاب اناری
به‌طور کلی این کتاب به سه بخش تقسیم می‌شود؛ بخش ابتدایی مربوط به سال دوازدهم متوسطه است و سه درس را شامل می‌شود. طی این سه درس شما با گرامر، لغات و همچنین ریدینگ آشنا می‌شوید و در ادامه با حل تست‌ها، می‌توانید تسلط خودتان را محک بزنید. بخش دوم کتاب به مرور سال‌های دهم و یازدهم اختصاص دارد که در اینجا هم شاهد ارائه گرامر و لغات جدید، به همراه آزمون‌های مربوط به آنها هستیم. در بخش سوم نیز ضمیمه‌هایی مربوط به اصطلاحات زبان، افعال بی‌قاعده، پسوندها و… ارائه شده‌اند.
اما یکی از بخش‌های مهم کتاب زبان جامع، آزمون‌ها و تست‌های آن هستند. این تست‌ها در مجموع به چهار دسته مختلف تقسیم می‌شوند که عبارتند از: آزمون‌های چهارگزینه‌ای سطح اول، سوالات نوادگان شکسپیر، تست‌های مروری و تست‌های کنکوری. در آزمون‌های چهارگزینه‌ای سطح اول، باید به سوالاتی که براساس نکات اصلی کتاب درسی طراحی شده‌اند پاسخ داده شود. این تست‌ها اهمیت زیادی دارند، چون شامل مفاهیم پایه‌ای هستند و یادگیری آنها برای همه دانش‌آموزان ضروری است. سوالات نوادگان شکسپیر مخصوص افرادی است که در انگلیسی قوی‌تر هستند و می‌خواهند یک آزمون چالش‌برانگیز را تجربه کنند. تست‌های مروری به طرح سوالاتی درباره درس‌های قبلی می‌پردازند تا مباحث گذشته برای دانش‌آموزان یادآوری شود. در آخر هم تست‌های کنکوری شامل نمونه سوالاتی از سال‌های گذشته آزمون سراسری هستند و به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا با دیدگاه طراحان سوال کنکور آشنا شوند.
کتاب زبان جامع شهاب اناری در حال حاضر پرفروش‌ترین کتاب کمک‌درسی انگلیسی است. این کتاب که سال‌های دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می‌دهد، با داشتن ضمیمه‌های خوب و باکیفیتش، شما را از خرید هر کتاب دیگری برای زبان انگلیسی بی‌نیاز می‌کند.

«پکیج آموزش زبان انگلیسی پایه دهم استاد اناری»

ANARI-10-DVD

دانش آموزان سال دهم به خوبی توجه کنید که بسته آموزش جامع ویدیویی زبان انگلیسی دهم با تدریس دکتر شهاب اناری منطبق بر آخرین تغییرات کتب درسی و هماهنگ با نظام آموزشی جدید بر پایه کتاب Vision1 آموزش و پرورش، منتشر و تولید شده است، اگر می خواهید در آزمونها بدرخشید و زبان انگلیسی دهم را صد بزنید، توصیه می کنم پکج دی وی دی زبان دهم استاد اناری را تهیه کنید این دی وی دی زبان انگلیسی سال دهم« دکتر شهاب اناری»  شامل 13حلقه دی وی دی،  2 جزوه کامل و یک برنامه مطالعاتی جامع  می باشد. دی وی دی های تصویری«استاد شهاب اناری» شامل آموزش کامل دروس (مباحث گرامر، واژگان، درک مطلب، آزمون‌های نمونه تستی) می باشد که در قسمت گرامر به آموزش گرامر به ساده‌ترین و کامل‌ترین شکل پرداخته است و از پرسش‌های چهارگزینه‌ای عالی، هدفدار و درجه‌بندی شده استفاده شده است.  قسمت بعدی  واژگان هست که «استاد اناری» به آموزش واژگان و اصطلاحات به صورت دسته‌بندی شده و موضوعی به همراه تمرینات پرکاربرد و به پرسش‌های چهارگزینه‌ای با کیفیت پرداخته است. در قسمت درک مطلب به متن و کلوزهای تمرینی فراوان با پاسخ‌های تشریحی و ارائه روش‌های پاسخگویی به سؤالات درک مطلب پرداخته است. همچنین از ویپزگی های این بسته آموزشی این است که  2 جزوه کامل شامل یک جزوه کامل تمرین و تست برای زبان دهم و یک جزوه مروری گرامر سالهای پایه (هفتم تا نهم) به همراه تست به طور رایگان همراه این پکیج می باشد!!

«بسته زبان انگلیسی پایه دهم استاد اناری» دارای برنامه مطالعاتی جامع می باشد کهدر این برنامه به طور دقیق مشخص شده است که برای هر جلسه درسی، دقیقا چه چیزی باید بخوانید، کدام دی وی دی را ببینید، کدام تست را از کتاب مکمل این پکج (زبان دهم مبتکران که باید جداگانه تهیه کنید) حل کنید با تهیه این بسته دکتر اناری را به عنوان معلم خصوصی به خانه ببرید و تمام جزوات و نکات خصوصی او را یاد بگیرید! این به تایید دانش آموزان برتر، بهترین پکج دی وی دی زبان انگلیسی دهم در بازار است. همچنین با کلیلک روی لینک زیر بسته استاد اناری را با 30 درصد تخفیف +ارسال رایگان از فروشگاه آسان کنکور سفارش دهید.

خرید زبان پایه دهم استاد اناری با تخفیف ویژه


«بسته آموزش زبان انگلیسی یازدهم استاد شهاب اناری»

ZABAN-11-ANARI

 دانش آموزان سال یازدهم «پکیج آموزش جامع ویدیویی زبان یازدهم» با تدریس دکتر «شهاب اناری» منطبق بر آخرین تغییرات کتب درسی و هماهنگ با نظام آموزشی جدید بر پایه کتاب Vision2 آموزش و پرورش، منتشر و آماده فروش شد!اگر می خواهید در آزمونها بدرخشید و زبان پایه یازدهم را صد در صد بزنید، توصیه می کنیم پکیج دی وی دی زبان یازدهم «استاد شهاب اناری» را  با 30 درصد تخفیف از فروشگاه آسان کنکور تهیه کنید. «دی وی دی زبان یازدهم دکتر اناری » شامل 14 حلقه دی وی دی،  2 جزوه کامل و یک برنامه مطالعاتی جامع است.دی وی دی های تصویری: حاوی آموزش کامل دروس (مباحث گرامر، واژگان، درک مطلب، آزمون‌های نمونه تستی) است. در قسمت گرامر به آموزش گرامر به ساده‌ترین و کامل‌ترین شکل پرداخته است و از پرسش‌های چهارگزینه‌ای با کیفیت، هدفدار و درجه‌بندی شده استفاده شده است. در قسمت واژگان به آموزش واژگان و اصطلاحات به صورت دسته‌بندی شده و موضوعی به همراه تمرینات پرکاربرد و به پرسش‌های چهارگزینه‌ای با کیفیت پرداخته است. در قسمت درک مطلب به متن و کلوزهای تمرینی فراوان با پاسخ‌های تشریحی و ارائه روش‌های پاسخگویی به سؤالات درک مطلب پرداخته است. همچنین این بسته دارای 2  جزوه کامل: یک جزوه کامل تمرین و تست برای زبان یازدهم و یک جزوه مروری گرامر سالهای پایه (هفتم تا دهم) به همراه تست به طور رایگان همراه این پکیج می باشد. در این بسته برنامه مطالعاتی جامع: در این برنامه به طور دقیق مشخص شده است که برای هر جلسه درسی، دقیقا چه چیزی باید بخوانید، کدام دی وی دی را ببینید، کدام تست را از کتاب مکمل این پکج (زبان یازدهم مبتکران که باید جداگانه تهیه کنید) حل کنید و با تهیه این پکیج عالی دکتر اناری را به عنوان معلم خصوصی به خانه ببرید و به تمامی جزوات خصوصی او دست پیدا کنید! همچنین با کلیلک روی لینک زیر بسته استاد اناری را با 30 درصد تخفیف +ارسال رایگان از فروشگاه آسان کنکور سفارش دهید.

سفارش بسته زبان انگلیسی یازدهم با تخفیف ویژه

بسته جامع زبان انگلیسی با تدریس استاد علیرضا حمزه

alireza-hamze

محصول«زبان انگلیسی کنکور ریاضی تجربی انسانی»با تدریس فوق العاده استاد«علیرضا حمزه»در 41 جلسه آموزشی و 5حلقه دی وی دی فشرده عرضه شده است. از ویژگی های این محصول«زبان انگلیسی کنکور ریاضی تجربی انسانی»آموزش دقیق و کامل مباحث گرامر و لغات وکلوزتست و ریدینگ میباشد,که با استفاده از تکنیک هایی است که میتواند راه حل تست ها و مسائل راکوتاه سریع تر کند. همچنین بسته «زبان انگلیسی کنکور ریاضی تجربی انسانی»به دانش آموزان کمک میکند که بتوانند از 25 تست درس زبان در کنکور سراسری تمامی تست ها را با سرعت بالا و صرفه جویی در وقت جواب دهند. ۴۱ جلسه آموزشی با تدریس استاد علیرضا حمزه شامل:تدریس دقیق و موشکافانه گرامر و بررسی نمونه سؤالات چهارگزینه ای، بررسی سؤالات چهار گزینه‌ ای واژگان به صورت درس به درس،آموزش تکنیک های یادگیری واژگان،آموزش تکنیک های پاسخ گویی به آزمون تکمیل متن (Cloze Test)،آموزش تکنیک های پاسخگویی به سؤالات درک مفاهیم (Reading Comprehension) می باشد.

خرید بسته جامع زبان انگلیسی استاد علیرضا حمزه+تخفیف ویژه

 

خوب دوستان در اینجا به معرفی استاد بعدی استاد «حمید خزائی» میپردازیم ،«استاد حمید خزایی» کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه تربیت معلم تهران مدرس نمونه درس زبان انگلیسی،با بیش از ۲۰ سال سابقه آموزشی درخشان،مدرس برنامه های آموزشی صدا و سیما،مدرس رتبه های تک رقمی و دو رقمی کنکور سراسری،مبتکر روش های نوین حل تست های ریدینگ و کلوزتست،۳ عنوان کتاب چاپ شده،مدرس برتر آموزشگاههای معتبر تهران و شهرستانها می باشند در ادامه مقاله به بررسی فیلم های آموزشی تولید شده توسط استاد حمید خزایی می پردازیم:

hamid-khazaee


بسته آموزشی زبان پیشرفته «استاد حمید خزایی»
تعداد سؤالات تخصصی کنکور رشته زبان۷۰ سوال با مدت زمان ۱۰۵ دقیقه است و بودجه بندی سوال های زبان تخصصی انگلیسی بدین شرح است: ۱۰سوال از گرامر، ۱۵ سؤال از واژگان،۵ سوال از ترتیب کلمات یا همان مرتب کردن جمله که جزو سوالات گرامری قرار می‌گیرند.۱۰ سؤال از کاربرد زبانی که سوالات این دسته با دانش زبانی و لغات قابل حل هستند.۱۰ سوال از کلوز ، ۲۰ سؤال از ریدینگ که از دو متن طولانی(نسبت به زبان عمومی) مطرح خواهند شد. سؤالات ریدینگ نیز مانند کلوز به دانش‌های زبانی و گرامر و تمرین زیاد نیاز دارند. مطمئناً سؤالاتی وجود دارند که بدون نیاز به ترجمه و گرامر و فقط از راه تجربه و تمرین قابل حل باشند. با توجه به این موردهای ارائه شده، در اختیار داشتن مجموعه‌ای  کامل که بتواند تمامی موارد ذکر شده را در بر گرفته و پاسخگوی نیازهای داوطلبان و دانش آموزان باشد.
در این راستا  این مجموعه آموزشی زبان پیشرفته ویژه‌ی داوطلبین منحصراً زبان تهیه شده که در آن کلیه مباحث گرامر و ریدینگ گروه زبان خارجه به همراه بررسی و حل کلیه تست‌های کنکور سراسری توسط استاد خزائی تدریس شده و شامل ۹ دی وی دی (۹ جلسه آموزش) و دارای بیش از ۸ ساعت آموزش با مباحثی به شرح زیراست:
لوح اول: tag question – شرطی ها
لوح دوم : تست شرطی‌ها، روابط افعال (مصدر با to-ing و…) ، اسم مصدر (gerund) ، کاربردهای اسم مصدر
لوح سوم: تست‌های جلسات گذشته، وجه وصفی (وجه وصفی ساده، عبارت وصفی کامل)، انواع نقل قول (مستقیم، غیر مستقیم)، انواع جملاتی که در رابطه با گفتار مستقیم و غیر مستقیم وجود دارند: جملات خبری (نقل قول خبری)، جملات امری (نقل قول امری)، جملات سؤالی (نقل قول پرسشی) که فقط در این دی وی دی به نقل قول خبری پرداخته می‌شود . طریقه تبدیل جملات خبری مستقیم به غیر مستقیم
لوح چهارم: نقل قول امری، طریقه تبدیل نقل قول مستقیم امری به غیر مستقیم امری، نقل قول پرسشی، طریقه تبدیل نقل قول پرسشی مستقیم به غیر مستقیم، جملات wish برای بیان آرزو، جملات سببی (سببی مجهول، سببی معلوم)، افعال make , let، افعال حسی
لوح پنجم: اجتناب از تکرار، مطابقت فاعل با فعل، همانندی و یک جور بودن، فرق no,not, not none برای منفی کردن فعل، چند نکته مهم
لوح ششم: نکته مهم to+verb/to+have+pp، ضمایر بعد از as , than ، جایگاه still-ضمایر نامعین مفرد، فرقhealthy , healthful- فرق with, by- قیدهای ربط، نکاتی درباره شرطی‌ها، کلمهDear و انواع بکارگیری آن
لوح هفتم : تست‌هایی از نکات گفته شده در جلسات قبل
لوح هشتم : برنامه‌ریزی و نکات مشاوره‌ای برای کنکور منحصراً زبان‌ نمونه تست‌های کنکورهای گذشته
لوح نهم: درک مطلب منحصراً زبان و بررسی انواع سؤالات آن (شکل سؤالات پیداکردن مرجع ضمیر، پیداکردن معنی کلمات، پیداکردن جزئیات متن (متداول‌ترین شکل سؤالات است)، روش پیداکردن عنوان متن، شکل سؤالات استنباطی، پیدا کردن هدف نویسنده از متن)

خرید محصولات استاد خزایی از سایت آسان کنکور با تخفیف ویژه

 جمع بندی زبان انگلیسی شهاب اناری

 بسته آموزشی جمع‌بندی زبان انگلیسی تدریس استاد اناری منتشر  شد. این بسته ی آموزشی شامل ۷ حلقه دی وی دی آموزشی نکته و تست زبان انگلیسی نظام جدید در قالب جمع بندی می‌باشد.

 moshavere-zaban













 








 



 





 



 



 

 


 

 


 


 




 

 

این مقاله برای من مفید بود؟

بله:
خیر:
این مقاله را به اشتراک گذارید

آخرین مقالات

معرفی کامل دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

معرفی کامل دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ asankonkur.com آسان کنکور ادامه مطلب
ویروس ها( قسمت دوم)

ویروس ها( قسمت دوم)

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ آسان کنکور ادامه مطلب
چگونگی بوجود آمدن ماه گرفتگی

چگونگی بوجود آمدن ماه گرفتگی

۱۳۹۷/۰۵/۰۶ ادامه مطلب
مواد مغذی برای حفظ آرامش یک کنکوری

مواد مغذی برای حفظ آرامش یک کنکوری

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ آسان کنکور asankonkur.com ادامه مطلب
بپر بالا

همکاری با مدارس و شرکتها اساتید آسان کنکور درباره آسان کنکور لیست قیمت محصولات

Copyright 2016-2017 asankonkur.com

استفاده از مطالب فروشگاه آسان کنکور فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه آسان کنکور ایرانیان (آسان کنکور) میباشد.
آدرس: تهران، خیابان امام خمینی(ره)، بین رودکی و نواب پلاک652

Konkur Gift
مشخصات خود را درج نمائید و از تخفیف ها و جدیدترین محصولات آموزشی مطلع گردید

و یا با ما تماس بگیرید.

asankonkur.com