شرحتعدادقیمت (تومان)
 فروشگاه اینترنتی آسان کنکور   /   مقالات   /   آموزشی   /   برنامه ریزی برای ماه آخر
برنامه-ریزی-برای-ماه-آخر

برنامه ریزی برای ماه آخر

نویسنده :
منبع : asankonkur.com
۱۳۹۸/۰۲/۲۶
دسته بندی: آموزشی بازدید: 974

درباره این مقاله بخوانیم ...

آموزش برنامه ریزی صحیح برای دوران جمع بندی

JAM-BANDI-BARNAME

 

همیشه سخت ترین موقعیت ها هستند که تفاوتها را نشان میدهند اگر بتوانید روزهای عادی را مثل همه درس بخوانید و از روزهایی که کسی درس نمیخونه و تنیلی میکنه نیز استفاده کنید این باعث میشه که از رقیباتون جلو بیوفتین به هر میزان که از وقت های مردتون استفاده کنید از هم ردیفان خود پیشی میگیرید.

نوروز یکی از این وقت های مرده است که میتوانید با هوشمندی از آن بهره جست .دیدوبازدید و گردش وتفریح همیشه وجوددارد اما کنکور اینطور نیست سعی کنید با برنامه ای منسجم جلوبرید و تمام دروس را مرور کنید>تصورکنید که برای آخرین بار است که حق استفاده از کتاب های خودرادارید وهیچ گاه از درس خواندن سرد نشوید هرگاه این حس سردی و کسالت در شما بوجود آمد به یاد زحماتی که تاکنون کشیده اید بیوفتید.

برنامه ریزی برای ماه جمع بندی

ماه آخر ماه دوران جمع بندی است .در این ماه خواندن و فراگیری مطالب جدید تنها موجب آشفتگی ذهن شما خواهد شد بنابراین به این نتیجه میرسیم که در ماه آخر یعنی ماه جمع بندی فقط باید به مرور مطالبی که تاکنون مطالعه کرده ایم بپردازیم  واین مسئله رو فراموش نکنیم که این ماه بسیار برای یک کنکوری موفق میتواند بسیار مفید و موثر واقع گردد.یکی از بهترین کمک هایی که متخصصان و مشاوران کنکور در ماه آخر معرفی کردند مطالعه و مرور مجدد دفترچه ای که در آن خلاصه ی مطالب را نوشته بودید است .

البته به این نکته حتما توجه کنید و فراموش نکنید که زدن تست های کنکور های سالهای گذشته را به روزهای آخر نگذاریم و زدن تست های سالهای گذشته را از تعطیلات نوروز شروع کرده و تا قبل از ماه آخر تمام کنید.

JAM-BANDI-BARNAME

ماه آخر!ماه سازماندهی ذهنی

ماه آخر را ماه سازماندهی ذهنی می نامیم.در این ماه فقط و فقط باید به مرو مباحث که قبلا خواندیم بپردازیم همچنین از موثر ترین روش های دوران جمع بندی زدن تست های علامت دار یا تست هایی که توسط خودتان از قبل گلچین کرده اید مرور کردن ومطالعه دفترچه خلاصه و مطالعه قسمت هایی که زیرآنها خط کشیده اید میتواند برای شما بسیار موثر باشد.

مرور کردن فرمولها و همچنین تقویت حافظه ی تصویری با نگاه کردن به کتب درسی و جزوه هایی که آنها را حفظ کرده اید میتواند نقطه ی طلایی دوران جمع بندی تان باشد.

در این ماه های آخر تا میتوانید برای خودتان آزمون برگزار کنید و چیزی و محیطی شبیه به کنکور برای خود ایجاد کنید بعد از آن آزمون های خود را به دقت بررسی کنید و پس به اشتباهات خود ببرید و آنهارا اصلاح کنید

 

 

این مقاله برای من مفید بود؟

بله:
خیر:
این مقاله را به اشتراک گذارید

آخرین مقالات

راه و روش مطالعه و خواندن دروس

راه و روش مطالعه و خواندن دروس

۱۳۹۶/۰۸/۲۷ محمد رضا باقری asankonkur.com ادامه مطلب
رشته های پرطرفدار تجربی

رشته های پرطرفدار تجربی

۱۳۹۷/۰۲/۰۵ آسان کنکور ادامه مطلب
معرفی رشته حسابداری

معرفی رشته حسابداری

۱۳۹۶/۰۷/۱۲ آسان کنکور asankonkur.com ادامه مطلب
عادات غلط مطالعه

عادات غلط مطالعه

۱۳۹۶/۰۶/۱۵ آسان کنکور asankonkur.com ادامه مطلب
بپر بالا

همکاری با مدارس و شرکتها اساتید آسان کنکور درباره آسان کنکور لیست قیمت محصولات

Copyright 2016-2017 asankonkur.com

استفاده از مطالب فروشگاه آسان کنکور فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه آسان کنکور ایرانیان (آسان کنکور) میباشد.
آدرس: تهران، خیابان امام خمینی(ره)، بین رودکی و نواب پلاک652

Konkur Gift
مشخصات خود را درج نمائید و از تخفیف ها و جدیدترین محصولات آموزشی مطلع گردید

و یا با ما تماس بگیرید.

asankonkur.com