شرحتعدادقیمت (تومان)
 فروشگاه اینترنتی آسان کنکور   /   مقالات   /   آموزشی   /   7 هدف زندگی که شما را به یک فرد بهتر تبدیل می کند
اهداف-هفتگی

7 هدف زندگی که شما را به یک فرد بهتر تبدیل می کند

نویسنده : آسان کنکور
منبع : آسان کنکور
۱۳۹۹/۰۷/۲۱
دسته بندی: آموزشی بازدید: 578

درباره این مقاله بخوانیم ...

 آیا تا بحال با خودتان فکر کردید که اهداف زندگی شما چیست؟ بعضی از ما می توانیم آنها را ازدر ذهن خود حساب کنیم،. مرتب تر بودن، هر روز تمرین کردن و شروع یک تجارت می تواند اهداف زندگی و رویاهای بزرگ و تغییرناپذیری بوجود آورد که سالهامیتوانیم آنهارا دنبال کنیم.. آنها می توانند انگیزه فوق العاده ای برایتان بوجود بیاورند ، خصوصاً اگر شما بی وقفه نسبت به آنها عمل می کنید.همه ی ما در زندگی خود باید هدف داشته باشیم زیرا بدون هدف زندگی هیچ زیبایی نداره ،انسان به امید زنده است و هدف باعث بوجود آمدن امید در زندگی می شود.

برخی اهداف در زندگی وجود دارد که می توانید برای خود تعیین کنید و به شما کمک می کند تا فرد بهتری شوید ، منظور ما این است که نسخه ای بهتر، شادتر و مثبت تر از خودتان باشید. بهترین نسخه شما که احتمالاً می توانید باشید! خوب به نظر می رسد ، درست است؟

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که اهدافتان را سخت و پیچیده نکنید و و همیشه به آنها عمل کنید و ببینید تا کجا می توانید پیش بروید.حال شما آماده هستید که بهترین نسخه ممکن از خود باشید؟

هدف مهم شماره 1:

salamat-jesmi

سلامت جسمی خود را بهبود ببخشید

این هدف را روی مشعل قرار ندهید. اگر در حال تمرین هستید ،بیشتر تمرین کنید. هر روز زمانی را به سلامتی خود اختصاص دهید،می توانید به طور متناوب ورزش کنید و پیاده روی کنید یا در کلاس ها و فعالیت هایی ثبت نام می کنید که باعث شادی شما می شوند. عرق کردن نه تنها به بدن شما کمک می کند تا به حداکثر عملکرد بدنی خود برسد ، بلکه از نظر ذهنی مهارت بیشتری خواهید داشت - بیش از حد که تصور می کنید.

هدف مهم شماره 2 :

eating

از آنچه می خورید آگاه باشید

بیایید صادقانه بگوییم ، لذت بردن از پیتزا ، بستنی ، سیب زمینی سرخ کرده و نوشیدنی های گازدار باعث نمی شود شما یک شخص بد باشید. اما می تواند بر سلامتی شما تأثیر بسزایی بگذارد. بعضی روزها فقط می خواهید بگویید "چرا که نه؟". و از زندگی خود لذت ببرید ، که کاملا خوب است. اما شما باید هدفی در زندگی خود ایجاد کنید تا بیشتر از آنچه می خورید آگاه باشید. بیاموزید که از کجا می آید ، درون آن چیست و اگر اخلاقی و سازگار با محیط زیست است. این به شما کمک می کند تا فرد بهتری شوید و تغییری در دنیای اطراف خود ایجاد کنید.

شماره هدف 3:

writing

هر روز بنویسید

چقدر خوب است ، وقتی پیر و فرتوت هستید ، بنشینید و خاطرات روزهای بیست ، سی و بیشتر از آن را بخوانید. افکار و ترسهایی که شما را آزار داده است. اشتباهاتی که کردی استرسی که داشتید که اکنون خیلی بد به نظر نمی رسد؟

نه تنها این ، تأمل در ورودی ژورنالی که یک ماه ، هفته یا حتی یک روز پیش عصبانی شده اید می تواند به شما کمک کند تا دیدگاهی را به احساسی که دارید اضافه کنید و به شما کمک می کند تا سرتان را به بازی جلب کند. نوت بوک Make It Happen اندازه و طرح مناسبی برای مجله روزانه شماست ، هر کجا که بروید می توانید آن را با خود داشته باشید و فضای کافی برای تمام افکار شما را در ذهن خود جای داده است. اگر این کار را هر روز عادت کنید ، خود را منظم تر ، ساختار یافته تر می بینید و احتمال اینکه چیزها را فراموش کنید کمتر است.

 شماره 4 هدف:

از سلامت روان خود مراقبت کنید

mental-health

 

چه در دوره های ذهن آگاهی شرکت کنیدد ، چه در برخی از مشاوره های آنلاین شرکت کنید ، یا فقط سعی کنید با خود مهربان باشید ، مراقبت از سلامت روان شما هیچ مشکلی ندارد. درست مثل سلامتی جسمی ، اگر همگام با آن نباشید ، سلامت روانی شما نیز می تواند رو به وخامت بگذارد ، و حتی اگر فکر نکنید مسئله خاصی دارید که به ذهنتان خطور می کند ، به دست آوردن یک توضیح واضح است ذهن خود را بپذیرید و یک تفکر متعادل را بپذیرید.

شماره 5 هدف:

help-other
به افراد دیگر کمک کنید

سعی کنید وظیفه خود قرار دهید و به دیگران کمک کنید. خیلی راحت می توان وقتی شخصی در مقابل شما روی لوله ایستاد ، قلاب سنگ کرد ، گردشگران را از مسیر خارج کرد و به طور کلی هنگام کمک به دیدن شخصی که به کمک کیسه ها ، چمدان ها یا دستورالعمل ها کمک می کند ، ناسازگار است. بعضی اوقات زندگی پرمشغله مانع می شود. خواه یک دوست باشد یا یک غریبه ، اگر سعی کنید هدف خود را اختصاص دادن کمک به دیگران قرار دهید ، متوجه خواهید شد که در خود بسیار خوشحال و مثبت هستید.

مثلاً روز دیگر ، من به زن مسنی با کیف های مواد غذایی اش کمک کردم. او به من پاداش داد با کلمات مهربانانه ،احساس کردم فوراً روحیه ام بالا رفته و تصمیم گرفتم این احساس را منتقل کنم.

شماره هدف 6:

pas-andaz-kardan
یک ماه پس انداز کنید

حداقل برای یک ماه ، پولی را که دارید پس انداز کنید و تا حد ممکن کم هزینه کنید. زندگی با بودجه اندک ممکن است کمی OTT به نظر برسد ، به خصوص اگر درآمد کافی برای تأمین هزینه های تجملاتی داشته باشید ، اما به شما قوانینی در مورد سلامت مالی را یاد می دهد ، به شما کمک می کند تا تخم مرغ لانه را سریعتر بسازید و به شما کمک می کند پیگیری کنید در واقع پول دارید

ما برنامه ریزی Getting Stuff Done را برای کمک به شما در این زمینه طراحی کردیم ، یک بخش کامل برای ردیابی هزینه های روزانه شما وجود دارد ، بنابراین می توانید مطمئن شوید که با هدف پس انداز ماهانه خود در مسیر هستید!

شماره هدف 7:
هفته ای یک چیز جدید امتحان کنید

hadaf-dar-zendegi

هر هفته ، یک چیز جدید را امتحان کنید. خواه یک غذای جدید باشد ، هم یک تجربه جدید یا یک مهارت جدید. تا وقتی چیزی را امتحان نکردید به خود نگویید که دوست ندارید. همه چیز را امتحان کنید ، بیشتر اوقات بله بگویید ، و افق دید خود را گسترش دهید. اگر فکر خود را به روی آنها باز کنید ، از اینکه چه کارهایی می توانید انجام دهید شگفت زده خواهید شد.

سرانجام ، آیا اهداف زندگی وجود دارد که به این هدف اضافه کنید؟ هدف زندگی شما در حال حاضر چیست؟

منبع:.careergirldaily.com

این مقاله برای من مفید بود؟

بله:
خیر:
این مقاله را به اشتراک گذارید

آخرین مقالات

تحلیل و بررسی تیپ های مختلف قرابت معنایی کنکور

تحلیل و بررسی تیپ های مختلف قرابت معنایی کنکور

۱۳۹۹/۰۹/۲۲ ادامه مطلب
همه چیز راجع به  پیدایش علم زمین شناسی

همه چیز راجع به پیدایش علم زمین شناسی

۱۳۹۷/۰۵/۰۳ آسان کنکور asankonkur.com ادامه مطلب
شیوه ی مطالعه درس زبان انگلیسی به تفکیک مباحث

شیوه ی مطالعه درس زبان انگلیسی به تفکیک مباحث

۱۳۹۶/۱۰/۱۹ آسان کنکور ادامه مطلب
مواد لازم برای موفقیت یک کنکوری

مواد لازم برای موفقیت یک کنکوری

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ ادامه مطلب
بپر بالا

همکاری با مدارس و شرکتها اساتید آسان کنکور درباره آسان کنکور لیست قیمت محصولات

Copyright 2016-2017 asankonkur.com

استفاده از مطالب فروشگاه آسان کنکور فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه آسان کنکور ایرانیان (آسان کنکور) میباشد.
آدرس: تهران، خیابان امام خمینی(ره)، بین رودکی و نواب پلاک652

Konkur Gift
مشخصات خود را درج نمائید و از تخفیف ها و جدیدترین محصولات آموزشی مطلع گردید

و یا با ما تماس بگیرید.

asankonkur.com