شرحتعدادقیمت (تومان)
 فروشگاه اینترنتی آسان کنکور   /   اخبار   /   رئیس سازمان سنجش زمان برگزاری کنکور 99 را اعلام کرد!!!
رئیس سازمان سنجش زمان برگزاری کنکور 99 را اعلام کرد!!!

رئیس سازمان سنجش زمان برگزاری کنکور 99 را اعلام کرد!!!

نویسنده : سونیا عابدینی
منبع : ایلنا
۱۳۹۹/۰۲/۱۰

متن خبر

دکتر ابراهیم خدایی معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در نشست مجازی معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها‌، اعلام کرد:  برگزاری کنکور سراسری ۲۰ روز پس از پایان امتحانات نهایی دوره متوسطه و همچنین برگزاری آزمون‌های تحصیلات تکمیلی پس از ماه مبارک رمضان انجام می شود.

konkur-news

 

دکتر ابراهیم خدایی در این نشستی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در خصوص برگزاری آزمون دکتری گفت: بسته‌های بهداشتی برای داوطلبان آماده کرده‌ایم و کلیه ملزومات بهداشتی از جمله ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی را در اختیار دانشگاه‌ها قرار خواهیم داد و برای اجرا، ورود و حفاظت آزمون نیز تمهیداتی آماده شده است و طی مکاتباتی از دانشگاه‌ها خواسته شده تا امکانات خود را برای برگزاری این آزمون به این سازمان اعلام کنند.

خدایی با اشاره به برگزاری آزمون‌ها اظهار داشت: در این زمینه سه مصوبه مختلف پیش رو داریم؛ یکی آغاز سال تحصیلی در مهر ماه، برگزاری کنکور سراسری ۲۰ روز پس از پایان امتحانات نهایی دوره متوسطه و برگزاری آزمون‌های تحصیلات تکمیلی پس از ماه مبارک رمضان است.

به گفته رییس سازمان سنجش اموزش کشور، فعلاً تغییراتی در تاریخ برگزاری آزمون‌ها صورت گرفته و آزمون دکتری از ۹ اسفند ۱۳۹۸ به ۹ خرداد ۱۳۹۹ و آزمون کارشناسی ارشد از ۲۹ فروردین به ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ منتقل شده است.

معاون وزیر همچنین درخصوص تاریخ احتمالی برگزاری کنکور سراسری تصریح کرد: کنکور سراسری قرار بود ۱۲ و ۱۳ تیر ماه برگزار شود که چون با تاریخ برگزاری امتحانات نهایی آموزش متوسطه در ارتباط است و بر اساس رایزنی‌های با همکاران‌مان در وزارت آموزش و پرورش از آنجایی که امتحانات نهایی قرار است ۱۶ خرداد شروع و حدوداً ۱۴ تیرماه به پایان برسد، در نتیجه ۲۰ روز پس از این تاریخ حدود هفته اول مرداد ماه می‌شود که ما بتوانیم به احتمال قوی کنکور سراسری را برگزار کنیم.

خدایی خاطرنشان کرد: جلسات متعددی با حوزه معاونت آموزشی و مرکز سنجش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز داشتیم و پیش‌بینی شده است که از اواخر خرداد تا اوایل مرداد فصل مناسبی از جهت کنترل بیماری کووید ۱۹ است که بتوان برخی آزمون‌های حضوری را برگزار کرد. سعی خواهیم کرد در چینش صندلی‌ها فاصله ۱.۶ متری رعایت شود و از فضاهای دانشگاه‌های بزرگ نهایت استفاده شود.

منبع: خبرگزاری ایلنا

 

این خبر را به اشتراک گذارید

سایر اخبار اردیبهشت ماه 1399

زمان برگزاری کنکور و امتحانات نهایی از زبان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش

زمان برگزاری کنکور و امتحانات نهایی از زبان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش

۱۳۹۹/۰۲/۰۶ سونیا عابدینی ادامه مطلب
زمان ثبت نام کنکور ارشد اعلام شد!

زمان ثبت نام کنکور ارشد اعلام شد!

۱۳۹۹/۰۲/۰۱ سونیا عابدینی ادامه مطلب
میزان پوشش دهی محتوای کتاب درسی دوازدهم در آزمون سراسری 99 اعلام شد!!

میزان پوشش دهی محتوای کتاب درسی دوازدهم در آزمون سراسری 99 اعلام شد!!

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ سونیا عابدینی ادامه مطلب
بپر بالا

همکاری با مدارس و شرکتها اساتید آسان کنکور درباره آسان کنکور لیست قیمت محصولات

Copyright 2016-2017 asankonkur.com

استفاده از مطالب فروشگاه آسان کنکور فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه آسان کنکور ایرانیان (آسان کنکور) میباشد.
آدرس: تهران، خیابان امام خمینی(ره)، بین رودکی و نواب پلاک652

Konkur Gift
مشخصات خود را درج نمائید و از تخفیف ها و جدیدترین محصولات آموزشی مطلع گردید

و یا با ما تماس بگیرید.

asankonkur.com