شرحتعدادقیمت (تومان)
 فروشگاه اینترنتی آسان کنکور   /   اخبار   /   تاریخ پرینت کارت و محل رفع نواقص برای متقاضیان ورودی همکاری با سازمان بازرسی کل کشور
تاریخ پرینت کارت و محل رفع نواقص برای متقاضیان ورودی همکاری با سازمان بازرسی کل کشور

تاریخ پرینت کارت و محل رفع نواقص برای متقاضیان ورودی همکاری با سازمان بازرسی کل کشور

نویسنده : سونیا عابدینی
منبع : سایت سازمان سنجش
۱۳۹۸/۰۸/۱۹

متن خبر

تاریخ پرینت کارت و محل رفع نواقص برای متقاضیان ورودی همکاری با سازمان بازرسی کل کشور اعلام شد

 akhbar-konkur-97

طی اخبار منتشر شده از سایت سازمان سنجش به نشانی sanjes.org به اطلاع همه ی افرادی که داوطلب شرکت در آزمون ورودی برای تعیین سطح توان علمی ـ تخصصی متقاضیان همکاری با سازمان بازرسی کل کشور در سال 98 مي‌رساند كه آزمون ورودی در نوبت صبح پنجشنبه مورخ 98/08/23 فقط در شهر تهران برگزار مي‌شود. شروع برگزاري آزمون از ساعت 8:30 صبح آغاز و درب های ورود به جلسه امتحان 30دقیقه قبل از شروع آزمون بسته خواهد شد، لذا كليه داوطلبان مي‌بايست قبل از بسته شدن  درب ها در محل برگزاری آزمون حاضر باشند.

1 - نحوه‌ و زمان پرينت كارت شركت در آزمون

لينك مربوط به كارت و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ 98/08/21 بر روي پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش کشور به نشاني www.sanjesh.org قرار مي‌گيرد و داوطلبان شرکت در آزمون  با وارد كردن اطلاعات ثبت نام مربوط به خود (نام، نام‌خانوادگي، شماره ملی، سال تولد و ...) میتوانند به مشاهده و تهیه پرينت کارت شركت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعيين شده بر روي کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. اگر داوطلبي موفق به پرينت كارت شركت در آزمون خود نشود، لازم است به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه ي رفع نقص به شرح جدول بند «ج» ذيل مراجعه و نسبت به دريافت اطلاعات مربوط به ثبت نام خود اقدام نمايد. لازم به ذکر است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.

ب‌ - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زير اقدام نمايند:

1- با توجه به اطلاعات درج شده بر روي كارت شركت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهاي 1 ،2 ،4 ، 5، 6 و 7 (شامل نام خانوادگي، نام، سال تولد، شماره شناسنامه و كد ملي) كارت شركت در آزمون مشاهده نمودند، ضروري است از كارت شركت در آزمون كپي تهيه و صحيح مورد يا موارد اختلاف را با خط خوانا و بدون قلم خوردگي در بالاي مورد يا موارد مذكور در روي فتوكپي كارت ورودي تهيه شده با خودكار قرمز بنويسيد و مطابق ساعت، تاريخ و آدرس اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ي رفع نقص مراجعه نمایند.

2- چنانچه كارت شركت در آزمون داوطلب فاقد عكس مي باشد و يا چنانچه عكس روي كارت داوطلب داراي مشکلاتی از قبیل؛ فاقد مهر بودن، تاربودن عکس و يا اشتباه عكس مي باشد ضروري است ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4×3 و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ي رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاري آزمون مراجعه نمايند و موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد، بديهي است در غير اين صورت فرد به عنوان متخلف تلقي مي‌گردد. ضمناً ساير اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود داوطلب تكميل گرديده، در نظر گرفته شده است.

نکته مهم: داوطلبان براي آگاهي بيشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنماي شركت در آزمون كه بر روي سايت فوق قرار دارد پرينت تهيه و نسبت به مطالعه دقيق آن اقدام نمايند.

ج - آدرس  دقیق و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون

نماينده سازمان سنجش در روز چهارشنبه 98/08/22 صبح از ساعت 8:30 الي 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الي 17:00 در باجه‌ي رفع نقص در دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره واقع در: تهران، خيابان انقلاب، ميدان فردوسي (به سمت ميدان انقلاب)، كوچه شاهرود مستقر خواهد شد.

د‍ ـ هشدارمهم

1- در زمانشرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكس دار الزامي است.

2- زمان برگزاري آزمون صبح از ساعت‌ 8:30 (هشت و سي دقيقه‌) مي‌باشد.

3- درب ورودي ِحوزه هاي امتحاني آزمون رأس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت) صبح بسته خواهد شد. لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهاي ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحاني حاضر باشند.

4- هر داوطلب براي حضور در جلسه آزمون بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سياه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و يك سنجاق  به همراه داشته باشد.

5- داوطلبان بايد از آوردن وسايل اضافي از جمله كيف دستي، ساك دستي، پيجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، كتاب، ماشين‌حساب، هرگونه نُت و يادداشت و نظاير آن و همچنين وسايل شخصي به جلسه آزمون اكيداً خودداري نمايند. بديهي است كه به همراه داشتن هر كدام از وسايل مندرج در اين بند به عنوان تقلب و تخلف تلقي و با داوطلبان ذيربط براساس قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري رفتار خواهد شد.

6- داوطلبان لازم است درصورت بوجود آمدن هرگونه مشكل در فرآيند برگزاري آزمون براي آنها، نسبت به ارسال درخواست حداكثر تا تاريخ 98/08/30 از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي مندرج در پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور اقدام نمايند. 

این خبر را به اشتراک گذارید

سایر اخبار آبان ماه 1398

خبر جدید حذف سهمیه های خاص کنکور

خبر جدید حذف سهمیه های خاص کنکور

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ سونیا عابدینی شبکه خبری تهران نیوز ادامه مطلب
کنکور99 چگونه ساماندهی می شود؟

کنکور99 چگونه ساماندهی می شود؟

۱۳۹۸/۰۸/۱۶ سونیا عابدینی خبرگزاری مهر ادامه مطلب
آیا افرادی که دوبارکنکور دادند میتوانند دوباره کنکور بدهند؟

آیا افرادی که دوبارکنکور دادند میتوانند دوباره کنکور بدهند؟

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ سونیا عابدینی خبرگزاری برنا ادامه مطلب
تاریخ ثبت نام کارشناسی و کارشناسی ارشد اعلام شد-جدید

تاریخ ثبت نام کارشناسی و کارشناسی ارشد اعلام شد-جدید

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ سونیا عابدینی ادامه مطلب
بپر بالا

همکاری با مدارس و شرکتها اساتید آسان کنکور درباره آسان کنکور لیست قیمت محصولات

Copyright 2016-2017 asankonkur.com

استفاده از مطالب فروشگاه آسان کنکور فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه آسان کنکور ایرانیان (آسان کنکور) میباشد.
آدرس: تهران، خیابان امام خمینی(ره)، بین رودکی و نواب پلاک652

Konkur Gift
مشخصات خود را درج نمائید و از تخفیف ها و جدیدترین محصولات آموزشی مطلع گردید

و یا با ما تماس بگیرید.

asankonkur.com