شرحتعدادقیمت (تومان)
 فروشگاه اینترنتی آسان کنکور   /   اخبار   /   دریافت کارت آزمون ارشد 97
دریافت کارت آزمون ارشد 97

دریافت کارت آزمون ارشد 97

نویسنده : آسان کنکور
منبع : سازمان سنجش
۱۳۹۷/۰۲/۰۳

متن خبر

 دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 97 سازمان سنجش

با در دست داشتن جدول زمان بندی منتشر شده از سوی سازمان سنجش کشور، داوطلبان زمان و تاریخ آزمون های مختلف را می دانند و نسب به آن برنامه ریزی هدف مندی انجام می دهند .برای مثال زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال 97  که چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون ارشد 97 قابل دریافت است . کلیه داوطلبانی که در ثبت نام کارشناسی ارشد و یا مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد 97 ، فرم ثبت نام آزمون را تکمیل کرده و کد رهگیری دریافت نموده اند می بایست در زمان تعیین شده برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 97 اقدام نمایند .

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 97
بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش داوطلبان لازم است از روز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه 97 با مراجعه به سایت این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 97 و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند . با توجه به یکپارچه شدن کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ، کلیه متقاضیان رشته محل های دانشگاه آزاد نیز می بایست در همین زمان به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد در آزمون جامعی که این سازمان برگزار می کند ، شرکت نمایند . 

 

ویرایش معدل در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 97
بر اساس ضوابط دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد 97 ، دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی که جزو داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 97 می باشند می بایست در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد نسبت به ویرایش معدل خود اقدام نمایند . به عبارت دیگر آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ 30 بهمن 96 فارغ التحصیل شده اند می بایست معدل مندرج در مدرک کارشناسی خود و آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ 31 شهریور 97 فارغ التحصیل خواهند شد ، میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده خود را تا تاریخ 30 بهمن 96 در قسمت مربوط به ویرایش اطلاعات ثبت نامی وارد نمایند . با توجه به این که داوطلبان در صورت قبولی ملزم به ارائه مدارک معتبر مقطع کارشناسی خود می باشند ، در درج معدل خود دقت کافی را به کار گیرند .


باجه های رفع نقص اطلاعات کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 97
پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 97 ، کلیه اطلاعات داوطلبان اعم از اطلاعات فردی ، معدل ، کد و نام رشته امتحانی ، تاریخ و محل فارغ التحصیلی ، نوع سهمیه ، حوزه امتحانی و زمان دقیق برگزاری آزمون بر روی آن درج شده است . متقاضیان می بایست این اطلاعات را با دقت بررسی کرده و در صورت مغایرت با فرم ثبت نامی نسبت به رفع آن اقدام نمایند . سازمان سنجش در این خصوص نیز تمهیدات لازم را به کار گرفته و باجه های رفع نقص را در چندین حوزه مختلف تعبیه کرده است . آدرس این حوزه ها در سایت سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و بعد از انتشار رسمی در همین مقاله می توانید لیست آن ها را دانلود کنید . حدودا یک ماه پس از برگزاری کنکور ارشد 97 ، شاهد اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 97 و پس از آن انتخاب رشته کارشناسی ارشد 97 و انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 97 خواهیم بود .

دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری ارشد سال 1397 از سایت سنجش کشور

این خبر را به اشتراک گذارید

سایر اخبار اردیبهشت ماه 1397

دبستان‌ها تا پایان اردیبهشت دایرند

دبستان‌ها تا پایان اردیبهشت دایرند

۱۳۹۷/۰۲/۱۱ آسان کنکور روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه مطلب
حذف نکردن کنکور به بهانه نداشتن قدرت  اجرایی

حذف نکردن کنکور به بهانه نداشتن قدرت اجرایی

۱۳۹۷/۰۲/۰۹ آسان کنکور روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه مطلب
قانونی به نام حذف کنکور نداریم

قانونی به نام حذف کنکور نداریم

۱۳۹۷/۰۲/۳۰ آسان کنکور روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه مطلب
تغییر زمان برگزاری آزمون دبیرستان ماندگار

تغییر زمان برگزاری آزمون دبیرستان ماندگار

۱۳۹۷/۰۲/۱۹ آسان کنکور وزارت آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ادامه مطلب
بپر بالا

همکاری با مدارس و شرکتها اساتید آسان کنکور درباره آسان کنکور لیست قیمت محصولات

Copyright 2016-2017 asankonkur.com

استفاده از مطالب فروشگاه آسان کنکور فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه آسان کنکور ایرانیان (آسان کنکور) میباشد.
آدرس: تهران، خیابان امام خمینی(ره)، بین رودکی و نواب پلاک652

Konkur Gift
مشخصات خود را درج نمائید و از تخفیف ها و جدیدترین محصولات آموزشی مطلع گردید

و یا با ما تماس بگیرید.

asankonkur.com