شرحتعدادقیمت (تومان)
 فروشگاه اینترنتی آسان کنکور   /   مقالات   /   آموزشی   /   کنکوری عزیز با این روش ها سبک زندگیتو کنکوری کن!
کنکوری-عزیز-با-این-روش-ها-سبک-زندگیتو-کنکوری-کن

کنکوری عزیز با این روش ها سبک زندگیتو کنکوری کن!

نویسنده : آسان کنکور
منبع : asankonkur.com
۱۳۹۸/۰۲/۲۰
دسته بندی: آموزشی بازدید: 1,164

درباره این مقاله بخوانیم ...

سلام دوستای عزیز کنکوری در اینجا اصولی رو برای شما شرح میدیم که امیدواریم بتونید با رعایت این اصول سبک زندگیتونو مثل یک کنکوری قهرمان کنید و به اه۸دافتون برسید.اولا بدانید شما در این سال باید حس یک کنکوری رو بگیرید

یعنی هرکسی شمارو میبینه باید متوجه بشه که امسال کنکور دارین و طوری که خودتون به این باور برسید که امسال همه انرژی تون رو باید صرف درس خوندن بکنید و از کنارخیلی کارهای روزمره که ممکن است مارو از مسیرمون دور کنه خیلی را حت بگذریم و به این باور برسیم که این کارها انقدر مهم هم نیستند.

روش اول

یک فرد عادی در سن شما باید چیزی حدود ۷-۸ ساعت بخوابد و اگر ۳-۴ ساعت رو هم برای کارهای روزمره کنار بگذاریم مثل غذا خوردن،حمام کردن،نمازخواندن و... قاعدتا باقی زمان را باید صرف درس خواندن کنید نه اینکه بگم خودتون رو تماما متعلق به درس کنید بلکه یاد بگیرید حداکثر استفاده از زمان را برای رسیدن به هدفتون ببرید.

روش دوم

در این سال خودرا تا حد زیادی از تفریحات و سرگرمی های سالهای گذشته دوری کنید مثلا عادت دارم ظهرها روزی ۳ ساعت بخوابم یا عادت دارم فیلم ببینم و...

روش سوم

حتما نظم و برنامه ریزی دقیق داشته باشید این سال یک مارتن است که باید با نظم دقیق و مناسب،حرکات سنجیده،عدم تحمیل فشار ناگهانی و شناختن توانایی های خود انجام شود هرچه قدر هم که درگیر درس خواندن باشید باید حواستان به غذا و خوابتان باشد.

روش چهارم

شما باید یک روند معقول را در درس خواندن طی کنید،بسیاری از دانش آموزان هستند که هرهفته و هر ماه تصمیم میگیرند درسخوان شوند این تصمیم معمولا یک برنامه ریزی سنگین برای همان روز است و بدیهی است که این کار شدنی نیست و به قول معروف سنگ بزرگ علامت نزدن است پس حواستان باشد در درس خواندن باید باشد که یک روند معقول داشته باشید.

روش پنجم:هفته نامه پیک سنجش را تهیه و اخبار کنکوری روا مرتبا پیگیری کنید.

روش ششم:اینکه روش درس خواندن خودتان را داشته باشید و اجازه ندهید هرکسی حتی اگر کسی باشد که در کنکور های سالهای اخیر نتایج خوبی گرفته باشد برایتان تصمیم گیری کند و روش خاصی را به شما تحمیل  چون هرکسی  شرایط مربوط به خودرادارد .

روش هفتم:اینکه هرروز یک منبع،جزوه یا فلان کتاب رو تهیه نکنید سعی کنید با کمک گرفتن از یک مشاور حرفه ای و مجرب یک مجموع منابع خوب گلچین کنید و در آخر هم کلی کتاب و جزوه به در د نخور ندارید.

روش هشتم:هیچ وقت به درس نگویید کار دارم همیشه به کار بگویید درس دارم به قول معروف درس خواندن را به فردا موکول نکنید بلکه کارهایتان را به هفته های بعد موکول کنید.

روش نهم:این اصل برای بچه زرنگ ها هست اینو بدونید که غرور و تکبر و کوچک شمردن حریفان احتمالی  می تواند به ضرر ما تمام بشود پس از هرجا که کوچک تر می شمریم مواظب باشیم که ضربه نخوریم.

روش دهم:هیچگاه از حرکت و تلاش خسته نشویم و این را بدانیم که ماحصل کاروتلاش است و نه فکروخیال پس به جای تصورات و فکرهای بیهوده تلاش کنید هرچقدر که بیشتر دوست دارید موفق باشید تلاش کنید هرچه قدر بیشتر نگران هستید بیشتر تلاش کنید.

روش یازدهم:قلم و کاغذ جز چیزهایی هستند که لازمه یک کنکوری هستند یکی از ایرادات دانش آموزان این است که با قلم و کاغذ بیگانه هستند بعضی اوقات انقدر بیگانه هستند که ریاضی و فیزیک را هم میخوانندمثلا وقتی یک مطلبی را میخوانید به جای اینکه آنرا فقط بخوانید از آن نوت برداری کنید یا جواب آن ها را بنویسید یا برای دروسی مثل ریاضی و فیزیک باید مسائل را به تعداد زیادی حل کرد،از حسن های دیگر کاغذ و قلم افزایش تمرکز است که بچه های کنکوری اکثرا دچارفکر وخیال هستند.

 

 

این مقاله برای من مفید بود؟

بله:
خیر:
این مقاله را به اشتراک گذارید

آخرین مقالات

معرفی دانشگاه بوعلی سینا همدان

معرفی دانشگاه بوعلی سینا همدان

۱۳۹۶/۱۲/۲۱ آسان کنکور asankonkur.com ادامه مطلب
معرفی رشته  رادیولوژی

معرفی رشته رادیولوژی

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ آسان کنکور asankonkur.com ادامه مطلب
راز‌ تک رقمی شدن رتبه های برتر کنکور ۹۶!!

راز‌ تک رقمی شدن رتبه های برتر کنکور ۹۶!!

۱۳۹۶/۰۷/۱۳ آسان کنکور asankonkur.com ادامه مطلب
بهترین منابع جمع بندی کنکور کدامند؟

بهترین منابع جمع بندی کنکور کدامند؟

۱۳۹۷/۰۲/۳۰ آسان کنکور ادامه مطلب
بپر بالا

همکاری با مدارس و شرکتها اساتید آسان کنکور درباره آسان کنکور لیست قیمت محصولات

Copyright 2016-2017 asankonkur.com

استفاده از مطالب فروشگاه آسان کنکور فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه آسان کنکور ایرانیان (آسان کنکور) میباشد.
آدرس: تهران، خیابان امام خمینی(ره)، بین رودکی و نواب پلاک652

Konkur Gift
مشخصات خود را درج نمائید و از تخفیف ها و جدیدترین محصولات آموزشی مطلع گردید

و یا با ما تماس بگیرید.

asankonkur.com