شرحتعدادقیمت (تومان)
 فروشگاه اینترنتی آسان کنکور   /   مقالات   /   مشاوره ای   /   مدیریت استرس
مدیریت-استرس

مدیریت استرس

نویسنده : آسان کنکور
منبع :
۱۳۹۶/۱۱/۱۵
دسته بندی: مشاوره ای بازدید: 2,559

درباره این مقاله بخوانیم ...

هدف برتر

توانایی شما برای مدیریت استرس های روز مره تان امری ضروری برای شادکامی و موفقیت شما می باشد.ارائه بهترین ها مستلزم آرامش و وضوح و توانایی برای نگهداری از میزان مشخصی از واقع بینی نسبت به خودتان و هدفتان می باشد.

بالاترین خوبی انسان

بالاترین خوبی انسان آرامش ذهن می باشد . توانایی شما جهت به دست آوردن و نگه داشتن آرامش ذهنی تان بهترین مقیاسی می باشد که نشان می دهد که به عنوان یک فرد چقدر خوب کار می کنید. آرامش ذهن پیش نیاز ضروری برای شادکامی و به دست آوردن حداکثر میزان لذت و رضایت خارج از کار و زندگی شخصی شما می باشد.زمانی که شما درونتان را آرام می سازید گه بالاترین هدف می باشد و تمام فعالیت ها و تصمیمیات و رفتارها را پیرامون آن سازمان دهی می کنید در زندگی و شغلتان نسبت به هرشرایط دیگری خوشحال تر و مفید تر خواهید بود.
جرات و صداقت

شما به جرات نیاز دارید تا بتوانید روان درمانگر خود باشید .شما مستلزم صداقت بسیاز زیاد می باشید و باید به درون خودتان عمیقا نگاه کنید تا علت واقعی تمام استرس ها یا حالت های منفی که تجربه می کنید را بیابید.شما باید مسئولیت کامل زندگی درونی و بیرونی تان و این که چه احساسی نسبت به آن ها دارید را بپذیرید.

بهایی گران

شما بهای گرانی را بابت مدیریت استرس ضعیف و فقدان آرامش درونی می پردازید. به راحتی ۸۰ درصد و شاید ۹۵ درصد از بیماری های جسمی در اصل روانشناختی می باشد.


استرس می تواند فراموش شود

تمام واکنش های پر استرس در جریان دوره زندگی در نتیجه تجربه و شرطی شدن آموخته ی شودو اگر شما یاد گرفته اید که در موقعیت های مشخص با روش پر استرس واکنش نشان دهید می توانید بیاموزید که به آن ها سازنده تر و مثبت تر پاسخ دهید.

از طرفی دیگر استرس همیشه بد نیست.افرادی که کاملا از استرس ها آزاد هستند کسانی می باشند که در قبرستان خوابیده اند.استرس بخش اجتناب ناپذیر زنده ماندن می باشد.

موثر ترین شیوه مدیریت استرس

موثرترین شیوه ی مدیریت استرس شیوه ی کنترل شناختی می باشد. کنترل شناختی این معنا را میدهد که شما از ذهن تان و توانایی تان برای فکر و انتخاب کردن و تصمیم گیری و برای کنترل احساسات و واکنش های شما در برابر موقعیت های سخت استفاده می کنید .

نگرانی شما را از پای در می آورد

اولین منبع اصلی استرس ها  نگرانی ها می باشند .نگرانی شکل ثابتی از ترس می باشد که با تردید همراه است . این امر باعث می شود که سیستم ایمنی بدن شما پایین بیاید و شمارا مستعد پذیرش هرنوع بیماری از سرماخوردگی و آنفولانزا گرفته تا بیماری های مرگپبار و عفونت زا سازد.

توانایی شما برای برطرف کردن نگرانی نقطه شروع شما جهت شادی و سلامتی و نگرش ذهنی سالمی که برای به دست آوردن بیش ترین لذت از هرکاری که انجام می دهید می باشد.
یک روز در لحظه زندگی کنید

یکی از بهترین روش ها برای متوقف کردن نگرانی ها زندگی کردن در کابین های تنگ می باشد یعنی در لحظه زندگی کنید .بیش تر استرس شما در نتیجه نگرانی ها نسبت به مسائل آینده می باشد یعنی بیشتر آنها هرگز اتفاق نمی افتد.

 

این مقاله برای من مفید بود؟

بله:
خیر:
این مقاله را به اشتراک گذارید

آخرین مقالات

12 رشته دانشگاهی که آینده ما را تضمین خواهد کرد

12 رشته دانشگاهی که آینده ما را تضمین خواهد کرد

۱۳۹۷/۰۱/۱۵ محمد رضا باقری asankonkur.com ادامه مطلب
عربی (مبحث معرفه و نکره)

عربی (مبحث معرفه و نکره)

۱۳۹۶/۱۰/۲۸ آسان کنکور ادامه مطلب
چند راهکار اساسی برای بالا بردن اعتماد بنفس

چند راهکار اساسی برای بالا بردن اعتماد بنفس

۱۳۹۷/۰۴/۰۹ ادامه مطلب
معرفی رشته علوم آزمایشگاهی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی

معرفی رشته علوم آزمایشگاهی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی

۱۳۹۶/۰۶/۲۱ آسان کنکور asankonkur.com ادامه مطلب
بپر بالا

همکاری با مدارس و شرکتها اساتید آسان کنکور درباره آسان کنکور لیست قیمت محصولات

Copyright 2016-2017 asankonkur.com

استفاده از مطالب فروشگاه آسان کنکور فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه آسان کنکور ایرانیان (آسان کنکور) میباشد.
آدرس: تهران، خیابان امام خمینی(ره)، بین رودکی و نواب پلاک652

Konkur Gift
مشخصات خود را درج نمائید و از تخفیف ها و جدیدترین محصولات آموزشی مطلع گردید

و یا با ما تماس بگیرید.

asankonkur.com