شرحتعدادقیمت (تومان)
 فروشگاه اینترنتی آسان کنکور   /   مقالات   /   آموزشی   /   بهترین منابع عربی نظام جدید+ارسال رایگان و تخفیف
بهترین-منابع-عربی-نظام-جدید-ارسال-رایگان-و-تخفیف
دسته بندی: آموزشی بازدید: 1,545

درباره این مقاله بخوانیم ...

سلام دوستان عزیز آسان کنکوری امروز میخواهیم« بهترین منابع نظام جدید درس عربی» رو بهتون معرفی کنیم که امیدواریم باتوجه به تاثیر بسیار خوب یعنی ضریب 2 که درس عربی در کنکور داره این مقاله بتونه بهتون کمک بسزایی کنه ، همانطور که می دانید درس عربی رو زیاد دانش آموزان جدی نمیگیرند چون یه کوچولو سخت تره ولی ما بهتون توصیه میکنیم درس عربی رو جدی بگیرید و با ما همراه باشید تا بهترین «منابع درس عربی نظام جدید» رو بهتون معرفی کنیم. اصولا یکی از ناراحتی هایی که دانش آموزان در دوران بعد از کنکور دارند این هست که چرا وقت خودم راهرروز صرف منابع متعدد کردم و از هیج کدوم بهره خاصی نبردم ،بهتره با تحقیق یک منبع خوب که در ادامه این مقاله بهش میپردازیم رو تهیه کنید تا وققتتون رو صرف آموزش و یادگیری و تمرین کنید زیرا تجربه نشان داده بسیاری از دوستان پشت کنکوری کتاب های زیادی دارند که بسیاری نو و بسیاری نصفه کاره رها شدند پس اولین گام برای موفقیت در کنکور انتخاب بهترین منبع هست.

این روزها بازار فیلم های آموزشی کنکور  خیلی داغ هست که بسیاری از دانش آموزان از این dvd ها استفاده میکنند و خوشبختانه جواب خوبی گرفتند ماهم تصمیم گرفتیم علاوه بر کتاب بهترین منابع فیلم های آموزشی رو براتون در نظر گرفتیم که بهتون معرفی کنیم.

 

عربی نظام جدید استادآزاده

استاد«مصطفی آزاده» دارای مدرک دکترای ادبیات عربی ومدرک کارشناسی حقوق از دانشگاه و فارغ التحصیل سطح خارج فقه و اصول اسلامی می باشند این تخصص خاصی در آموزش عربی با روش اعجاب انگیز ایجاد علاقه،آموزش کل مباحث به صورت تکنیکی، تدریس در مراکز پرورش استعداد های درخشان ، شهید سلطانی کرج،سابقه تدریس در دبیرستان های ملاصدرا ، هدف ، دکتر هشترودی ،فارابی ، مهرگان می باشد


فیلم های آموزشی ارائه شده توسط استاد«مصطفی آزاده»

arabi-10-11-12

عربی دهم استاد مصطفی آزاده

بسته «آموزشی عربی پایه دهم» استاد «مصطفی آزاده» با نام «عربی دهم استاد آزاده» در 15 حلقه آموزشی تولیدو ارائه شده است.در بسته آموزشی عربی پایه دهم (نظام جدید) با تدریس استاد مصطفی آزاده، سعی به تدریس جذاب و کامل مباحث کتاب عربی پایه دهم با نام «عربی زبان قرآن1» در هشت درس ووبه صورت درس به درس دانش آموزان قواعد مربوط به آن درس را آموخته و نکات جدیدی از نحوه صحیح ترجمه عربی به فارسی و همچنین فارسی به عربی را می آموزند. 

در بسته آموزشی عربی پایه دهم تست های تالیفی نیز برای آموزش قواعد و تقویت ترجمه در هر درس مطرح و آن را برای دانش آموزان تجزیه وتحلیل کرده است.مجموعه عربی دهم ونوس در قالب 15 دی وی دی آموزشی با تدریس استاد مصطفی آزاده تهیه و تدوین شده و برای دانش آموزان سال دهم که می خواهند در امتحانات پایه دهم معدل قابل توجهی در درس عربی کسب کنند مناسب و کاربردی می باشد.
 

عربی پایه یازدهم استاد مصطفی آزاده

«بسته آموزشی عربی پایه یازدهم» «استاد مصطفی آزاده» با نام «عربی یازدهم » در 10 حلقه آموزشی تولید و ارائه شده است.در بسته آموزشی عربی پایه یازدهم (نظام جدید) «استاد آزاده» به تدریس جذاب و کامل مباحث اسم تفضیل و اسم مکان، مبحث اسلوب شرط و ادوات آن ، مبحث معرفه و نکره، مبحث جمله بعد از نکره، درس پنجم : ترجمه فعل مضارع 1، درس ششم : ترجمه فعل مضارع 2 ، درس هفتم : معانی افعال ناقصه کرده است به طوری که طی آموزش این هفت مبحث برای آموزش فوق العاده قواعد عربی، تکنیک های فوق العاده ترجمه صحیح جملات عربی در آن به چشم می خورد. 
در «بسته آموزشی عربی پایه یازدهم» تست های تالیفی بسیار با کیفیتی نیز برای آموزش قواعد و تقویت ترجمه در هر درس مطرح و آن را برای دانش آموزان تجزیه و تحلیل می کند.مجموعه عربی یازدهم در قالب 10 دی وی دی آموزشی بهمراه جزوه تالیفی «استاد مصطفی آزاده» تهیه و تدوین شده است.

«عربی پایه دوازدهم» استاد مصطفی آزاده

دوازدهم مصطفی آزاده» در 7 حلقه آموزشی یکی از بهترین و جدیدترین محصولات این روز های داغ بازار آموزش کنکور به شمار می آید.اگر چه در این میان، دی وی دی های عربی شرکت های دیگر نیز به چش می خورند اما این محصول توانسته جای مناسبی در دیدگاه دانش آموزان بازکند.
محور آموزش از ابتدای کتاب درسی عربی شروع شده و سرفصل های مهم وصفرتاصد کتاب درسی دوازدهم در این محصول کنجانده شده. این بار دکتر آزاده با ارائه محصول عربی جامع دوازدهم بیش از پیش به اعتبار آموزشی خود افزوده است.

این مجموعه دی وی دی شامل ۷ لوح فشرده‌ی آموزشی عربی می‌باشد که ضمن آموزش نکته به نکته عربی سال دوازدهم استاد آزاده ترفندهای تست زنی سریع و آسان را نیز آموزش می‌دهند.

سرفصل‌های این مجموعه عبارتند از :
DVD 1 : <<< درس اول (الدّین و التّدیّن )
DVD 2 : <<< درس دوم (مکه المکرّمه و المدینه المنوّره )
DVD 3 : <<< درس دوم (مکه المکرّمه و المدینه المنوّره )
DVD 4 : <<< درس سوم (الکتب طعام الفکر)
DVD 5 : <<< درس سوم (الکتب طعام الفکر)
DVD 6 : <<< درس چهارم (الفرزدق)
DVD 7 : <<< درس چهارم (الفرزدق)

عربی «پایه دوازدهم مصطفی آزاده» 7 حلقه را می توان شبیه به کلاس خصوصی دانست که با آموزش تکنیک های خاص دکتر آزاده و اجرای محیط آموزشی و دلچسب روز های خوش کنکور را برای شما سپری نماید و به شما این ابزار و امکان را هم می دهد که خود را در یک کلاس خصوصی درج یک تصور کنید.«عربی جامع مصطفی آزاده» حتی به خریداران این محصول این امکان را خواهد داد که علاوه بر تجربه آموزش به شما استراتژی مناسب حل تست های دردسرساز و سخت کنکور عربی را هم آموزش دهدو استاد مصطفی آزاده بی شک تمام تلاش و توان خود را بر پای فهم هر چه بیشتر تست های عربی و کنکور گذاشته و پکیج جامع عربی ونوس را روانه بازار کنکور کرده است.

عربی پایه دهم و یازدهم و دوازدهم رشته انسانی استاد آزاده

 

arabi-azade-ensani

 

«پکیج عربی دهم انسانی»

در 18حلقه «دی وی دی»تدریس شده توسط «دکتر مصطفی آزاده» با سعی در بهبود تراز دانش آموزان انسانی و آموزش از صفرتاصد مباحث«عربی دهم انسانی» تولید شده است.

در رشته علوم انسانی درس عربی با توجه به اینکه در دفترچه عمومی و هم دفترچه اختصاصی تست های رو به خودش اختصاص می دهد پس یک درس استراتژیک در این رشته می باشد یعنی با تسلط بر عربی اختصاصی، توانایی تست زنی در عربی عمومی رو هم دارید و با وقت گذاشتن برای عربی تخصصی ، نتیجه مطلوب و خیلی خوبی رو برای دو درس (عمومی و تخصصی) کسب می کنید که هر کدام بطور جداگانه در تراز شما تاثیر بسزایی دارد و شمارا به رتبه برتر شدن نزدیک میکند. در درس عربی قواعد خیلی مهم تر از معنی می باشد و برای یادگیری قواعد بهترین کار تست زنی است .در «دی وی دی عربی دهم انسانی» «مصطفی آزاده» به این مسئله دقت شده و در انتهای هر فصل انواع مختلف تست‌های « مشتمل بر 5000 نکته مفید و 400 آزمون مختلف » سراسری، سنجش و تألیفی و... وجود دارد.
در قسمت تست زنی عربی تخصصی انسانی به تمام تست‌ها پاسخ تشریحی ، به صورت یک پاسخ تشریحی کامل که علاوه بر علت صحیح‌بودن یک گزینه، دلیل رد سایر گزینه‌ها نیز توسط استاد آزاده توضیح جامع داده شده است. «دی وی دی عربی تخصصی انسانی پایه دهم استاد آزاده» برای بررسی کنکور‌های رشته‌های انسانی بوده و محتوای آن شامل تست تمام مباحث عربی اختصاصی رشته انسانی می باشد.

پکیج عربی یازدهم رشته انسانی

دی وی دی عربی «یازدهم انسانی مصطفی آزاده» 13حلقه و 14 ساعت تدریس توسط استاد آزاده برای دانش آموزان رشته انسانی پایه یازدهم تولید گردیده است.پکیج«یازدهم انسانی مصطفی آزاده»عربی  میتواند کمک بسزایی در یادگیری درس «عربی انسانی» به دانش آموزان پایه یازدهم کند.

پکیج عربی دوازدهم رشته انسانی

 دی وی دی عربی «دوازدهم اختصاصی رشته انسانی مصطفی آزاده» در 9 حلقه دی وی دی آموزشی و باتدریس«مصطفی آزاده» تولید شده است همچنین دی وی دی عربی «دوازدهم اختصاصی رشته انسانی مصطفی آزاده» ویژه داوطلبان ودانشجویان نظام جدید رشته انسانی می باشد. «مصطفی آزاده» سعی کرده در این مجموعه با حساسیت ویژه ای به بررسی و آموزش قواعد و نکات کنکوری بپردازد تا داوطلبان بتوانند بهتر و پرتوان تر در کنکور شرکت کنند.

خوب دوستان در اینجا به معرفی استاد بعدی یعنی استاد عمار تاجبخش می پردازیم:

 استاد « عمارتاج بخش » مدرس و مولف عربی با بیش از 25 سال سابقه در حوزه آموزش می باشد. محصولات استاد تاج بخش به بیش از چند  مجموعه دی وی دی عربی پایه دهم (نظام جدید)، عربی پایه یازدهم (نظام جدید)، عربی جامع کنکور ،  آموزش مفهومی عربی 1,2,3 رهپویان دانش و اندیشه، آموزش جمع¬بندی عربی (قلق)،  آموزش عربی 3 دورخیز ویژه ارتقای معدل،  آموزش مفهومی عربی یازدهم تجربی و ریاضی و... تقسیم میشود. استاد عمار تاج بخش سوابق و درجات درخشانی در حوزه های آموزشی و فرهنگی و کنکوردارد.

از تالیفات استاد «تاج بخش» می توان به کتاب عربی جامع انتشارات همگامان(1386)، واژه نامه جامع انتشارات همگامان(1388)، درک مطلب 360 درجه انتشارات همگامان(1389)،  کارآگاه ترجمه انتشارات همگامان(1390)، کاردرکلاس عربی انتشارات همگامان(1389)، کتاب عربی عمّار هفتم ، کتاب عربی عمّار هشتم و نهم، واژهنامه جامع عربی عمّار هفتم هشتم و نهم و... اشاره کرد.

از سوابق اجرایی استاد تاجبخش میتوان به مدیر دپارتمان عربی انتشارات همگامان، طراح آزمونهای مدارس برتر ایران (نشانه) در سال 1395 ، ناظر نهایی پاسخ گویی به سؤالات کنکور سراسری 1389 انتشارات مهر و ماه ، مدیر آموزش دبیرستان پیشرو (1390-1392)، پاسخگویی به سؤالات کنکور 1393 انتشارات راه اندیشه،مدرس یک نکته یک تست برنامه فرصت برابر(94-1393)، مدرس درس عربی در برنامه کارنامه بیست شبکه آموزش 1394،طراح آزمونهای آزمایشی گزینه (2) می باشد همچنین سوابق تدریس ایشان سوابق تدریس در مدارس تهران - علامه حلی، فرزانگان- سیدالشهدا،رازی - عترت، پیشرو - ایران ، فاتح - فرزانگان مدرن،  خدیجه کبری - الزهرا،آلاء -دانش مفید -خواجه عبداله، شاهد راه زینب - بعثت  و... می باشد.


«فیلم های آموزشی» تولید شده توسط استاد عمار تاجبخش

arabi-tajbakhsh-jame

«آموزش جامع عربی کنکور »  در 5 حلقه dvd و 44 جلسه با تدریس «عمار تاجبخش» مختص دانش آموزان کنکوری می باشد در این پکیج  تمامی  مباحث مقاطع دهم و یازدهم و دوازدهم به همراه حل تست و ارائه  نکات تستی هر پایه می باشد.
از ویژگی های این مجموعه ارائه تکالیف در پایان هرجلسه می باشد همچنین استاد به آموزش صفر تا قواعد پایه های هفتم و هشتم و نهم میپردازد.استاد تاجبخش هر درس از پایه های دهم و یازدهم و دوازدهم را در دو جلسه تدریس می کند و همچنین تکنیک های کاربردی را به شما آموزش می دهد که بتوانید تمام تست های عربی کنکور را به راحتی حل کنید. از دیگر نقاط مثبت بسته عربی جامع استاد تاجبخش میتوان به آموزش تمام قواعد دروس به همراه کاربرد آنها در ترجمه می باشد و استاد با حل زیاد تست های ترجمه و واژگان و مفهوم و قواعد کمک بسیار زیادی در حل سوالات عربی و فراگیری دروس پایه به دانش آموزان کند.

tajbakhsh-arabi

 آموزش عربی نهم 

آمورش عربی نهم با تدریس عمار تاجبخش در 2 dvd و 22 جلسه آموزشی تدریس و تولید شده است که می توانید براحتی به جای معلم خصوصی از این بسته های بهره بگیرید.همچنین با کلیک روی لینک زیر می توانید این بسته ارزشمند را باتخفیف از فروشگاه آسان کنکور خرید کنید.

خرید بسته عربی نهم «عمار تاجبخش»

آموزش عربی دهم عمار تاجبخش

آموزش «عربی دهم» با تدریس «عمار تاجبخش» از بسته های خوب و به روز آموزش عربی دهم می باشد که همراه حل تمرین و حل تست آموزش میدهند در 2 لوح فشرده و 18 جلسه آموزشی می باشد که میتوانید با تهیه این بسته دیگر نگران عربی دهم خود نباشید.همچنین با کلیک روی لینک زیر می توانید این بسته ارزشمند را باتخفی از فروش گاه آسان کنکور خرید کنید.

خرید بسته عربی دهم «عمار تاجبخش»

آموزش عربی یازدهم«عمارتاجبخش»

دی وی دی آموزشی «عربی پایه یازدهم» در 2 حلقه لوح فشرده ارائه شده است. مدرس بسته آموزشی عربی پایه یازدهم کنکور  استاد «عمّار تاج‌بخش» می باشد. استاد عمار تاجبخش در این پکیج به آموزش و بررسی عربی پایه یازدهم می پردازند. 

ترجمه متون درسی،حل تمرین های کتاب درسی،آموزش کامل قواعدوآموزش سطر به سطر کتاب ویژگی دیگر این محصول«عربی پایه یازدهم»میباشد.میتوانید با تهیه این بسته دیگر نگران عربی دهم خود نباشید.همچنین با کلیک روی لینک زیر می توانید این بسته ارزشمند را باتخفی از فروشگاه آسان کنکور خرید کنید.

 خرید بسته عربی یازدهم «عمار تاجبخش»

 

 استاد رضا مومن زاده

چکیده ای از رزومه استاد «رضا مومن زاده» 
دبیر برتر عربی,سابقه تدریس در مدارس تیزهوشان تهران,اهواز و اصفهان 
مولف کتاب های کمک آموزشی

عربی پایه یازدهم

پکیج «عربی سال یازدهم»با تدریس «استادرضامومن زاده»یکی از پرمخاطب ترین مجموعه «فیلم آموزشی» عربی یازدهم می باشد که که در 10ساعت حل تمرین و 14ساعت آموزش صفرتاصد مباحث عربی سال یازدهم را آموزش داده و همراه آن در انتهای هر مبحث و فصل نکته ها و تست های ترکیبی طبقه بندی شده برای شما حل می شود،با تهیه این پکیج دیگر نیازی به معلم خصوصی ندارید و همچنین با کلیک روی لینک زیر می توانید این بسته ارزشمند را باتخفی از فروشگاه آسان کنکور خرید کنید.

 عربی پایه دوازدهم

پکیج «عربی سال دوازدهم»با تدریس «استادرضامومن زاده»یکی از بهترین مجموعه «فیلم آموزشی» عربی دوازدهم می باشد که که در حدود 10ساعت حل تمرین و 14ساعت آموزش صفرتاصد مباحث عربی سال دوازدهم را آموزش داده و همراه آن در انتهای هر مبحث و فصل نکته ها و تست های ترکیبی طبقه بندی شده برای شما حل می شود،همچنین با کلیک روی لینک زیر می توانید این بسته ارزشمند را باتخفیف از فروشگاه آسان کنکور خرید کنید.

 

 reza-momen-zade-arabic

همچنین بخوانید:

بهترین منابع ادبیات نظام جدید+تخفیف ها

میثم فلاح

مجموعه «عربی جامع کامل میثم فلاح»

arabic-meysam-fallah

دی وی دی جامع «عربی» با تدریس عالی استاد«میثم فلاح» مدرس و مولف عربی کنکور، در قالب26 حلقه لوح فشرده آماده شده است.استاد میثم فلاح در بسته آموزشی عربی جامع سعی در آموزش هرچه بهتر مباحث: ترجمه و تعریب - مبحث اسم - معرفه و نکره - جامد و مشتق - معتل و قواعد آن - مبحث فعل - انواع اعراب - مرفوعات - منصوبات - توابع و مجرورات و ... به همراه تحلیل تست های کنکور و همچنین تست های حل شده شامل : تست های 5 سال اخیر کنکور + تست های تالیفی استاد + تحلیل ویژه سوالات کنکور کرده است.

حلقه ۱- فعل مضارع
حلقه ۲- فعل ثلاثی (مزید و مجرد )
حلقه ۳- جمله فعلیه
حلقه ۴- فعل صحیح و معتل
حلقه ۵- فعل معرب و مبنی
حلقه ۶- اسم از لحاظ حرف اخر و جنس
حلقه۷- موصولات ، اقسام من و ما ،اسم معرب و مبنی
حلقه ۸- ترجمه
حلقه ۹- اسم جامد و مشتق، منصرف و غیر منصرف
حلقه ۱۰- جار و مجرور ، جمله اسمیه ، خبر مقدم ، تبدیل انواع جمله
حلقه ۱۱- تست ترجمه
حلقه ۱۲- اعراب اسم ، مضاف و مضاف الیه
حلقه ۱۳- تست اعراب ، وصف و اضافه ، موصوف و صفت ، جمله وصفیه
حلقه ۱۴- مفعول مطلق به همراه تست
حلقه ۱۵- منصوبات مفعول فیه به همراه تست
حلقه ۱۶- منصوبات حال و تمییز
حلقه ۱۷ -منصوبات منادا و تست
حلقه ۱۸- منصوبات استثنا
حلقه ۱۹- معلوم ومجهول به همراه تست
حلقه ۲۰- فعل ماضی
حلقه ۲۱- تشکیل
حلقه ۲۲- اعلال ۱
حلقه ۲۳- اعلال ۲
حلقه ۲۴- نواسخ
حلقه ۲۵- تحلیل تست کنکور ۱ حلقه ۲۶- تحلیل تست کنکور2 

 خرید بسته عربی میثم فلاح+تخفیف

این مقاله برای من مفید بود؟

بله:
خیر:
این مقاله را به اشتراک گذارید

آخرین مقالات

نقش ضمایر در عربی را چطور پیدا کنیم؟

نقش ضمایر در عربی را چطور پیدا کنیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۲۱ آسان کنکور ادامه مطلب
دو دیدگاه در برخورد با مرگ

دو دیدگاه در برخورد با مرگ

۱۳۹۶/۱۰/۲۴ آسان کنکور ادامه مطلب
عربی(مبحث جامد و مشتق)

عربی(مبحث جامد و مشتق)

۱۳۹۶/۱۰/۳۰ آسان کنکور ادامه مطلب
جملات انگیزشی که شمارا شادتر می کند

جملات انگیزشی که شمارا شادتر می کند

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ادامه مطلب
بپر بالا

همکاری با مدارس و شرکتها اساتید آسان کنکور درباره آسان کنکور لیست قیمت محصولات

Copyright 2016-2017 asankonkur.com

استفاده از مطالب فروشگاه آسان کنکور فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه آسان کنکور ایرانیان (آسان کنکور) میباشد.
آدرس: تهران، خیابان امام خمینی(ره)، بین رودکی و نواب پلاک652

Konkur Gift
مشخصات خود را درج نمائید و از تخفیف ها و جدیدترین محصولات آموزشی مطلع گردید

و یا با ما تماس بگیرید.

asankonkur.com